Rehellinen mittapino: pituus, paino, vyötärönympärys, vaatekoko, kuppikoko
...sekä se, oletko omasta mielestäsi laiha, hoikka, sopiva, vähän pullukka vai läski ja oletko tyytyväinen ulkomuotoosi.
Kommentit (145)
pituus 175cm
paino 102kg
vyötärönympärys 106cm/ lantio 117/ rinnanympärys 125cm
vaatekoko 50-52
kuppikoko D
Iso ollaan ja tietysti laihempi saisi olla. Olis kiva pystyä nousemaan lattialta normaalisti.
pituus 147
paino 70
vyötärö 80
vaatteet 38-40
kuppikoko D
Vyötärö 71 cm, vaatteet 36-38, kuppi 75C. Olen mielestäni hoikka ja oikein tyytyväinen.
Kuppikoko C, vaatekoko yleensä 40, joskus 42, riippuu mallista. Tai sitten M tai L. Vyötärö n. 80 cm, siihen en ole tyytyväinen! Muuten ihan ok.
pituus 171cm
paino 61kg
vyötärönympärys 81cm/ lantio 94/ rinnanympärys 90cm
vaatekoko 38
kuppikoko D (normaalisti C)
Aamulla masu on varmaan pienempi. Ja tosiaan synnytyksestä vielä aika vähän aikaa, joten eiköhän tuo masu vielä lähde. Pidän itseäni hoikkana.
mutta mittaankohan vyötärön väärästä kohtaa, sanoo 80cm. Niin ja painan 54,5kg.
Vierailija:
...sekä se, oletko omasta mielestäsi laiha, hoikka, sopiva, vähän pullukka vai läski ja oletko tyytyväinen ulkomuotoosi.
Pituus: 165cm
Paino: 55kg
Vyötäro: 68cm
Vaatekoko: 36
Kuppikoko: A
Olen mielestäni sopiva ja ainoa kohta johon en ole tyytyväinen on reidet.
150 cm
54 kiloa
mittanauhaa ei ole ni en vyötäröä mittaa
Vaatekoko 32-36
70B
Taidan olla sinivalaasta seuraava.
vaatekoko 40-42 ja kuppikoko B/C
Melko tyytyväinen olen...vatsanahka on vähän liian löysä :(
Vierailija:
175cm
79kg
106-82-110
vaatteet (Suomessa) yläosa 38-40, alaosa 42-46
Olen mielestäni pyöreähkö. Vatsaa on tullut vanhalle päärynävartalolle lisäksi, ja se tuntuu ikävältä, ihan fyysisesti. Muuten olen tyytyväisempi itseeni kuin koskaan ennen elämässäni. Harmittaa vaan, että työpaikkalääkäri sanoi, että pitää pudottaa 5-8kg painosta. Ei se ole niin helposti tehty! Ja tämä tiedon jälkeen on jo tullut 1 kilo lisää! Mitäs se hänelle kuuluu, minkä kokoinen olen, kun kerrankin en enää välitä painostani?! Olin joskus 60-kiloisena tosi onneton ja kuvittelin olevani läski... Nyt olen läski, mutta kuvittelen olevani ihana... Tasan ei käy.
Vaatekoko kuitenkin 42 ja kuppikoko 85D.
vaatekoko 32-36
kuppikoko A
vyötärönympärys 74cm
olen aivan liian laiha mutta tyytyväinen leveisiin lanteisiini.
pituus 169,5 cm
paino 105
vyötärönympärys 130
vaatekoko mama XL
kuppikoko E
rv 41+
162cm/ 50kg/ vy 60cm /c75/ vaatekoko xs-m (riippuen vaattesta)
Ranteet ja pohkeet aivan liian kapeat, en löydä edes kauniita saappaita, kun jalat niin kaidat : -(( maha löllö
Ikävä rengas vyötäröllä, koska esim. ranne vain 14 cm. Muutoin sopiva, ehkä muutaman kilon voisin nipistää pois.
pituus 163cm
paino 47kg
vyötärönympärys 78cm
vaatekoko 34
kuppikoko 70A
Hoikka olen.
vyötärön ympärys 69cm. Farkkujen koko taitaa olla 28. Housuissa muuten S, paidoissa M. Olen ihan sopusuhtainen, muutaman kilon vois tiputtaa, mut en tunne kyllä lihava olevani. Lisään vielä että urheilen jonkin verran, et lihastakin löytyy..