Rehellinen mittapino: pituus, paino, vyötärönympärys, vaatekoko, kuppikoko
...sekä se, oletko omasta mielestäsi laiha, hoikka, sopiva, vähän pullukka vai läski ja oletko tyytyväinen ulkomuotoosi.
Kommentit (145)
olen alipainoinen ja XS-kokoa. Et kai väitä että minun pitäisi laihduttaa? En ihan niin hullu ole että luulisin itseäni lihavaksi, vaikka se vähä rasva mikä minussa onkin kerääntyy vyötärölle.
25
Vyötärö 89cm, vaatekoko 42-46 riippuen mallista, kuppikoko 80D.
Hiukan pullea, en kuitenkaan muidenkaan mielestä niin iso kuin miltä mitat kuulostavat... : )
Vyötäröllä vähän ylimääräistä, muuten olen hoikka.
Vierailija:
olen alipainoinen ja XS-kokoa. Et kai väitä että minun pitäisi laihduttaa? En ihan niin hullu ole että luulisin itseäni lihavaksi, vaikka se vähä rasva mikä minussa onkin kerääntyy vyötärölle.25
menisin sanomaan läheisilleni etten ole hoikka, veisivät minut anorektikkona hoitoon. Eikä mikään kiinteytys auta menkkoja edeltävään karmeaan turvotukseen. En edes haluaisi pienempää mahaa, sillä nykyiselläkin pienimmätkin aikuisten koon housut meinaavat tippua jalasta. Ei kiva.
edelleen erittäin hoikka 25
Paino 56kg
Vyötärö 70cm
Vaatekoko housut 34-36, paidat 36-38 mulla on leveät hartiat
Kuppikoko AA tai A80
pituus 168.5
paino 60
vyötärö?
kuppikoko 75DD tai E
vaatekoko 38
Olen tyytyväinen.
Mitoista en tarkkaan tiedä, paitsi lantio on yli 110 ja vyötärö yli 90. Reisiin ja peppuun kertynyt paljon, housut kokoa 44, yläosaan menee sit huomattavasti pienempi. Liivit kokoa 85D/90C. Olen rakenteeltani siroluinen, joten ylipainoa on ihan liikaa. Saisin painaa max. 60 kg, että näytän normaalipainoiselta. Muistan kaiholla aikoja kun painoin n. 52-53 kg.... pitäsköhän taas yrittää pinnistää kiloja pois...elämänmuutosta vaatis. Crosstrainer tuli just hommattua, toistaseksi sillä on ollut kiva treenata, kunpa innostus ei kovin äkkiä laantuis, että alkais nauttia taas liikunnasta, niinku joskus kauan sitten...
163cm
100kg
120-120-126
E
Niin ja rv34...
Että eipä tässä miksikään keijuksi voi itseään tuntea ;)
Aika eri tavalla ihmisten kilot jakautuvat....
Ja tuosta vyötärön ympäryksestä: Itse en ole aiemmin ollut isomahainen (nyt synnytyksestä hetki) ja vy:ni oli silti mitoilla 179/63 vielä 77 cm, normaalipainoisena se on n. 87cm ja kukaan ei voisi sanoa minua omenavartaloiseksi!
Mutta kyllä näistä eroon päästään, tulipa syötyä raskausaikana sitten monen vuoden edestä, nyt ei enää syödä...
Pituus 174 cm
Paino 55 kg
Vyötärö 64 cm
Vaatekoko 36/S
Kuppikoko C70
Olen omasta mielestäni hoikka ja tyytyväinen ulkomuotooni.
pituus 176 cm
paino 67 kg
vyötärö - en tiiä, muistaakseni viimeks mitattaes oli 72 cm
vaatekoko 38
kuppikoko 75A tai B
Olen mielestäni hoikka tai vähintäänkin normaali, ja kaiken kaikkiaan ihan tyytyväinen mittoihini. Tissit on kyllä ihmeelliset teinitissit, mutta onpahan edes jotkut. En valita :D
Olen omasta mielestä vähän pullukka ja pitäisi laihdutaa...
vyötärö n. 80 cm. lantio Paaaljon enempi.. ;P
en ole tyytyväinen, reppu roikkuu mahassa! painoa tullut salilla lisää, en kuitwnkaan koe olevani lihava. kuppikoko häiritsee, haluaisin laitattaa silikonit.
Siis IHAN KARMEE läskimaha, luullaan monesti raskaanaolevaksi.
liivit 80a, vaatekoko 36, vyötärö 77.
muuten jees mutta ihrarengas navan ympärillä.
Mä olen 168/68 ja muut mitat on 90-74-93.
pituus 172
paino 63
vyötärönympärys 69
vaatekoko 36-40, riippuu merkistä
kuppikoko B75
sopiva, nyt vähän plösössä kunnossa
Vierailija: