Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikkien opettajien mielestä, joiden kanssa olen asiasta keskustellut noin sijaisena, INKLUUSIO pilasi kaikki Suome

Vierailija
10.04.2024 |

kaikkien opettajien mielestä, joiden kanssa olen asiasta keskustellut noin sijaisena, INKLUUSIO on täysin pe r seestä ja pilasi kaikki Suomen koulut

silti naisrehtorit ja muut päättäjät pitävät kouluissa INKLUUSIOta yllä

miksi? kaipa koulut tai kunnat voivat itse päättää onko sellaista inkluusiopaskaa siedettävä vai ei!!!!!!!!!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sijainen. Olet täysin kouluttamaton.

Vierailija
2/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen kuullut, useammaltakin opettajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko koulussa oppimassa kirjoittamista? Jätitkö kesken kun inkluusio harmitti?

Vakava naisviha vaatii terapiaa. 

Vierailija
4/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo ap

Vierailija
5/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo ap

en olen ap.

sama

Vierailija
6/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan.

En kyllä tästä sukupuoliasiaa tekisi.

Meidän koulussa on erityisopettaja, mutta parempi olisi eriytyneet luokat.

Yksi erityisluokka meillä on -ja siellä oppilas saa paljon paremmin tukea ja onnistumisia.

Vanhemmat esimerkiski väkisin halusivat pitää yhtä Oppilasta siinä tavallisessa luokassa. Ei pärjännyt. Nyt kun siirrettiin- kun vanhemmat suostuivat, niin tämä nuori pärjää paljon paremmin. On pieni luokka ja useampi aikuinen.

Vierailija
7/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, millä perusteella kaksi opettajaa isossa luokassa tulee halvemmaksi kuin normiluokka ja tarkkisluokka erikseen. Eikö tässäKIN ole ollut rahasta kyse?

Vierailija
8/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita on nähty 1-2 erityisoppilasta jotka tulee sotkemaan normiluokkaa esim 3-6 luokkalaisia saa aikaan kauheen sotkun, osa menee kaappiin ja huutelee tai piereskelee tunnilla ja yksikin tällainen voi sotkea koko luokan järjestyksen, sitten sinne pitää hommata eritysope tai kouluavustaja tai 2 kpl sellaista vahtimaan ja ohjaamaan eritysoppilasta.....kun kaikki toimisi kuin junan vessa jos nämä tyypit olivat siellä omassa erityisuokassaan

kaksi koulua olen nähnyt inkluusiota

yhdessä saman pitäjän koulussa ei ollut inkluusiota, ja erityisluokan pojat olivat omassa 6-8 hengen luokassa ja siellä oli täysin hyvä järjestys, olin silloin kouluavustajana siellä

Vierailija
9/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä päätetään? Siis jos käytäntö ja mielipiteet 99%:sesti kertoo ettei toimi.

Vierailija
10/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kaupungissa voi olla koulu jossa EI OLE Inkluusio-paskaa ja muita kouluja joissa se on käytäntö. onko tämä siis rehtorin päätettävissä oleva asia vai kenen?

Vierailija
11/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni Grahn Laasonen pilasi koulut ja kokoomus koko maan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi