Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen syö kuin hevoinen?

Vierailija
29.01.2022 |

Olemme tapailleet jonkin aikaa ja kävimme eilen syömässä yhdessä. Hän tilasi pizzan, joka oli kooltaan sen verran iso että minullakin teki vähän tiukkaa (183cm/80kg). Nainen veti sen kuin ei mitään, sitten halusi vielä poiketa kaupassa hakemassa "jotain hyvää" illaksi. Ajattelin että ostaisi kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä tms. mutta osti suklaalevyn ja chilipähkinäpussin ja veteli suklaalevyn kokonaan (en tykkää suklaasta) ja puolikkaan chilipähkinäpussin YHDESSÄ illassa. 😮

On vielä pienikokoine 160cm ja ehkä 60kg.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun hevoseni syö kuin Tinder-nainen!

Vierailija
82/88 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jonain erikoispäivänä voisin syödä noin, kun syön suurimpana osana päivistä terveellisesti.

t. 48kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko minä parempi vaihtoehto:

en ole ikinä syönyt chilipähkinöitä enkä varmaan syökään, suklaata en kuuna päivänä jaksaisi syödä koko levyä kerralla, korkeintaan puolikas. Pizzerioissa en käy lainkaan, joskus teen kotona itse pitsaa. Minussa on hieman terveysfanaatikon vikaa enkä syö ikinä mitään pikaruokaa enkä haistelisi jotain pizzasuuta, pusut jäisi.

Kirsikkatomaatit on minun herkkuja, niitä pitää aina olla jääkaapissa, alella hamstraan niitä! Uusi rakkaus on tosin keltainen kirsikkatomaatti ei vitsi miten hyvää...viinirypäleitä ja hedelmiä syön paljon. Vegaani olen joten jääkaappi on täynnänsä kasviksia.

En ehdi paljon treffailla sillä treenit on joka ilta 3 h!

t. 169 cm 100 kg

Vierailija
84/88 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en kyllä ikinä söisi pizzaa treffeillä, ainakaan 1 siivua enempää. Jotenkin noloa ja jos alkaisi turvattava niin hyi... en tosin suklaasta tykkää tai treffeillä pähkinöitäkään jyrsisi. Jos nyt on pakko koko ajan syödä, niin jotain terveellistä edes?!

Vierailija
85/88 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nainen 30+ 160cm ja 48kg, ja onneksi treffikumppanini ovat olleen sen verran sivistyneitä, että kukaan ei ole vielä ehdottanut pitsalle tai kauppaan menoa. On ollut viiniä ja tapaksia tai esim. samppanja-mansikkapiknikkiä kyllä. Mutta että treffeillä ihan pitsaa? Saman tien voisi tehdä kattilallisen hernekeittoa ja pyytää kotiin likaiseen asuntoon syömään ja laitta telkkarin päälle taustalle.

Vierailija
86/88 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. On joko karsea tankki tai tuleva sellainen.

Vierailija
87/88 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ahmiminen kertoo alhaisesta älykkyysosamäärästä. Juokse.

Vierailija
88/88 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, ja nainen ei paina kuin 50 kg.