Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen syö kuin hevoinen?

Vierailija
29.01.2022 |

Olemme tapailleet jonkin aikaa ja kävimme eilen syömässä yhdessä. Hän tilasi pizzan, joka oli kooltaan sen verran iso että minullakin teki vähän tiukkaa (183cm/80kg). Nainen veti sen kuin ei mitään, sitten halusi vielä poiketa kaupassa hakemassa "jotain hyvää" illaksi. Ajattelin että ostaisi kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä tms. mutta osti suklaalevyn ja chilipähkinäpussin ja veteli suklaalevyn kokonaan (en tykkää suklaasta) ja puolikkaan chilipähkinäpussin YHDESSÄ illassa. 😮

On vielä pienikokoine 160cm ja ehkä 60kg.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti aktiivinen elämäntyyli ja liikunta, ei sen kummempaa. Ehkä myös hyvät geenit.

Vierailija
22/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

183cm/80kg…??

Jösses mikä hiiri. Kai tuollaisellekin ottajansa on.

Hyvä paino. Suomessakin on liikaa läskejä ihmisiä, pohjoismaiden lihavimmat 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihan onneni kukkuloilla, niin sanoakseni, kun treffailemani nainen tilasi normaalikokoisen pizzan ja söi yhdeltä istumalta 4/6 siitä, ja otti loput mukaan. Luultavasti meille olisi riittänyt yksi pizza kahdelle jaettuna, koska en itsekään syönyt enempää kuin hän.

Arvostan naista joka syö kunnolla, eikä esitä.

Vierailija
24/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mullekin todella tiukkaa tommoset syömiset ja oon 167cm/116kg nainen.. ettei vaan se nainen paastoisi pidempiä aikoja ja sit ahmii kerralla paljon tms.? Tai sit liikkuu paljon, on nopea aineenvaihdunta tms.

Vierailija
25/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle on ylläri että nainenkin on ihminen joka syö ruokaa. Treffeillä pizzaa ja herkkuja, ihan normaalia.

Vierailija
26/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä missään treffeillä ole käynyt trolli.

Vierailija
27/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle on ylläri että nainenkin on ihminen joka syö ruokaa. Treffeillä pizzaa ja herkkuja, ihan normaalia.

Oisko ensikertalainen?

Vierailija
28/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sillä oli vaan kova nälkä tuona päivänä? Ei se välttämättä joka päivä vedä tuollaista ruokaa.

Ja ei kai kukaan sano että menee hakemaan kaupasta "jotain hyvää" jos menee ostamaan kirsikkatomaatteja.

Vierailija
29/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko rokoitteet myös? Entä âhŧéríiŋ?

Vierailija
30/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit luultavasti onnellisempi miehen kanssa. 😁

Vierailija
31/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aloittajan daami syö kuin hevonen eikä niinkuin lintu: kolme kertaa oman painona päivässä ;)

Vierailija
32/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ihan onneni kukkuloilla, niin sanoakseni, kun treffailemani nainen tilasi normaalikokoisen pizzan ja söi yhdeltä istumalta 4/6 siitä, ja otti loput mukaan. Luultavasti meille olisi riittänyt yksi pizza kahdelle jaettuna, koska en itsekään syönyt enempää kuin hän.

Mahtavaa että tällaisiakin miehiä on!

Vierailija
33/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasin, että nuo teidän mittasuhteet olisikin toisin päin ja AP on itse 160cm/60kg-mies.

Vierailija
34/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinää, kauraa, porkkanoita ja omppuja?

Vierailija
35/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvää = kirsikkatomaatteja 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
36/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä.. Mitä erikoista siinä on että nainen syö 4/6 pizzasta? Siis aika vähän. Syön pizzan aina ihan kokonaan kerralla, ja niin syö mm. siskoni ja kaverinikin. Sitten kuitenkim kirjoitat että arvostat naista joka syö "kunnolla", eli tämä viittaa yleensä suuren määrän syömiseen. Mitä arvostamista siinä on? Ja 4/6 ei siis edes ole paljon.

Vierailija
37/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on suuri lahja, LÄPIPASKO.

Siskoni on tuollainen, vetelee pizzaa, pastaa, kaikkea rasvaista, voitakin leivällä 2cm kerros, syö 3000-4000 kcal päivässä ja LAIHA kuin mikä, ei urheile.

Minä lasken kalorit, pätkäpastoan, treenaan viidesti viikossa joka sisältää 4 x 8km juoksua…. Ja olen lievästi ylipainoinen vaikka aina on kalorit alle 2000. Lihon jo kun näen suklaapatukan enkä ikinä voi syödä mitään mitä se sisko, esim pizza, suklaa, siideri.

Ei mene tasan onnelahjat

Vierailija
38/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo rokote on otettu ähteriin ja mitään muuta ei sitten sinne otetakaan

Vierailija
39/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoinen, hevoinen, se on tosi iloinen!

Vierailija
40/88 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei sentään syönyt kuin hevonen, hevoinen ei ole lainkaan niin paha. Tai no on se tavallaan todella paha, mutta eri mielessä.