Tinder-nainen syö kuin hevoinen?
Olemme tapailleet jonkin aikaa ja kävimme eilen syömässä yhdessä. Hän tilasi pizzan, joka oli kooltaan sen verran iso että minullakin teki vähän tiukkaa (183cm/80kg). Nainen veti sen kuin ei mitään, sitten halusi vielä poiketa kaupassa hakemassa "jotain hyvää" illaksi. Ajattelin että ostaisi kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä tms. mutta osti suklaalevyn ja chilipähkinäpussin ja veteli suklaalevyn kokonaan (en tykkää suklaasta) ja puolikkaan chilipähkinäpussin YHDESSÄ illassa. 😮
On vielä pienikokoine 160cm ja ehkä 60kg.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ihan onneni kukkuloilla, niin sanoakseni, kun treffailemani nainen tilasi normaalikokoisen pizzan ja söi yhdeltä istumalta 4/6 siitä, ja otti loput mukaan. Luultavasti meille olisi riittänyt yksi pizza kahdelle jaettuna, koska en itsekään syönyt enempää kuin hän.
Arvostan naista joka syö kunnolla, eikä esitä.
Siis mitä ihmettä.. Mitä erikoista siinä on että nainen syö 4/6 pizzasta? Siis aika vähän. Syön pizzan aina ihan kokonaan kerralla, ja niin syö mm. siskoni ja kaverinikin. Sitten kuitenkim kirjoitat että arvostat naista joka syö "kunnolla", eli tämä viittaa yleensä suuren määrän syömiseen. Mitä arvostamista siinä on? Ja 4/6 ei siis edes ole paljon.
No, en ole iso mies, ja pizzeriassa se viimeinen siivu jää minultakin usein syömättä. Jos nainen, joka näyttää missinkokoiselta syö muutakin kuin salaattia, se on ihan jees. Vain todella nälkäisenä saan normikokoisen pizzan kokonaan syötyä. Kun pituutta on alle 170 cm ja paino lähentelee 80 kilogrammaa, niin ylipainon puolella olen. Kyllä sen kokonaisen pizzankin syön, mutta silloin paino lähentelee sataa kiloa. Elän mieluummin terveellisemmin. 😎👍
Vierailija kirjoitti:
183cm/80kg…??
Jösses mikä hiiri. Kai tuollaisellekin ottajansa on.
Ha ha haa, kyllä 183/80 tuntuu hiireltä kurvikkaasta ja hieman ylipainoisista 130 kiloisesta amatsoonista pituudesta riippumatta..
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ihan onneni kukkuloilla, niin sanoakseni, kun treffailemani nainen tilasi normaalikokoisen pizzan ja söi yhdeltä istumalta 4/6 siitä, ja otti loput mukaan. Luultavasti meille olisi riittänyt yksi pizza kahdelle jaettuna, koska en itsekään syönyt enempää kuin hän.
Juuri näin, kuulostaa teeskentelyltä, jos nainen, vaikka minkä kokoinen valittaa ottaessaan yhden perunan ja lusikallisen kastiketta, että miten hän jaksaa syödä tämän kaiken.
Olenkohan minä kotoisin Tinderistä, kun jaksan syödä hevoisen (huom! ei hevosen) annoksia. Silti olen 50-kiloinen vielä keski-iässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä.. Mitä erikoista siinä on että nainen syö 4/6 pizzasta? Siis aika vähän. Syön pizzan aina ihan kokonaan kerralla, ja niin syö mm. siskoni ja kaverinikin. Sitten kuitenkim kirjoitat että arvostat naista joka syö "kunnolla", eli tämä viittaa yleensä suuren määrän syömiseen. Mitä arvostamista siinä on? Ja 4/6 ei siis edes ole paljon.
No, en ole iso mies, ja pizzeriassa se viimeinen siivu jää minultakin usein syömättä. Jos nainen, joka näyttää missinkokoiselta syö muutakin kuin salaattia, se on ihan jees. Vain todella nälkäisenä saan normikokoisen pizzan kokonaan syötyä. Kun pituutta on alle 170 cm ja paino lähentelee 80 kilogrammaa, niin ylipainon puolella olen. Kyllä sen kokonaisen pizzankin syön, mutta silloin paino lähentelee sataa kiloa. Elän mieluummin terveellisemmin. 😎👍
Tässä hyvin huomaa miten erilaiset aineenvaihdunnat voi olla. Olen alle 170cm nainen ja painoa vähän päälle 50kg. Helposti menee kerralla normaalikokoinen pizza, eikä näy painossa, vaikka söisin päivän aikana vielä muutakin. Toisaalta treenaankin aktiivisesti, ehkä asia olisi toinen jos makaisin koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentäs heinää syöny.
Tätä minäkin mietin. Mun 550 kg hevonen syö päivässä noin kilon kauraa, kilon porkkanoita ja kymmenisen kiloa heinää. Tuo sanonta on ihan epälooginen. ajos ihminen syö kuin hevonen, hän on kasvissyöjä ja syö painoonsa nähden ällistyttävän pieniä määriä.
Kakkoseen vasta ruokavalion normalisoitumisen jälkeen. Ampullassa runsaasti sisältöä. Ei riitä liukkarit.
Naiset puhuu tosi paljon niin siksi tarvitsevat kaloreita niin perkuleesti. koko aika vaan käläklälkälkäklä,plaaplaaplaaplaa, päläpäläpälpäpläpälp, pölölölölölölälälällalalalalolololo.... jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
183cm/80kg…??
Jösses mikä hiiri. Kai tuollaisellekin ottajansa on.
Jep, nykyään naisilla paino alkaa 80kilosta.
Niinkö? Kenellä naisilla? Teidän perheessä ollaan isokokoisia?
Vierailija kirjoitti:
Naiset puhuu tosi paljon niin siksi tarvitsevat kaloreita niin perkuleesti. koko aika vaan käläklälkälkäklä,plaaplaaplaaplaa, päläpäläpälpäpläpälp, pölölölölölölälälällalalalalolololo.... jne
Kukas se täällä yleistää ja lietsoo vihanpitoa?
Siis mitä hyvää siinä on, että saa syödä isoja annoksia lihomatta?🤔 Minä olen aika pieni kooltani ja syön yleensä vähän. Pitsasta riittää puolet, mutta välillä menee lähes kokonaankin, mutta tulee liian täysi olo. Enkä ymmärrä tuota syömisen ihannointia. Että siitähän tulee vain vihaiseksi jos ei koko suklaalevyä syö tms. Minä olen ihan tyytyväinen siihen ettei tarvitse mättää isoja annoksia, säästää varmaan puolet ruokakuluissa. Toki minäkin tykkään hyvästä ruoasta ja herkuista, mutta riittää vähempikin määrä. Miksi ahtaisin itseni ylitäyteen, inhoan sitä oloa. Nytkin otin iltapalaksi annoksen riisipuuroa ja vähän hilloa sekaan, 1,5h sitten. Maha edelleen täynnä. Tiedän kyllä että suurin osa tarvitsee enemmän, mutta minä en. Eikä sen pitäisi kenenkään muun per settä kutittaa.
miesvihanäkyväksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sori, olen siis nainen ja opin sen itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
miesvihanäkyväksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sori, olen siis nainen ja opin sen itsestäni.
Olepa vaikka laama, mutta lakkaa yleistämästä.
Yhden päivän perusteella tiedät tietenkin aivan kaiken hänen ruokavaliostaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hyvää siinä on, että saa syödä isoja annoksia lihomatta?🤔 Minä olen aika pieni kooltani ja syön yleensä vähän. Pitsasta riittää puolet, mutta välillä menee lähes kokonaankin, mutta tulee liian täysi olo. Enkä ymmärrä tuota syömisen ihannointia. Että siitähän tulee vain vihaiseksi jos ei koko suklaalevyä syö tms. Minä olen ihan tyytyväinen siihen ettei tarvitse mättää isoja annoksia, säästää varmaan puolet ruokakuluissa. Toki minäkin tykkään hyvästä ruoasta ja herkuista, mutta riittää vähempikin määrä. Miksi ahtaisin itseni ylitäyteen, inhoan sitä oloa. Nytkin otin iltapalaksi annoksen riisipuuroa ja vähän hilloa sekaan, 1,5h sitten. Maha edelleen täynnä. Tiedän kyllä että suurin osa tarvitsee enemmän, mutta minä en. Eikä sen pitäisi kenenkään muun per settä kutittaa.
sinä sitä ja sinä tätä 😁😁
onko sulla vaikeuksia muutenkin ymmärtää erilaisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se norminaiselle. Ei varmaan lihavalle, mutta sellaista en haluakaan.
Jep, nykyään naisilla paino alkaa 80kilosta.