Tinder-nainen syö kuin hevoinen?
Olemme tapailleet jonkin aikaa ja kävimme eilen syömässä yhdessä. Hän tilasi pizzan, joka oli kooltaan sen verran iso että minullakin teki vähän tiukkaa (183cm/80kg). Nainen veti sen kuin ei mitään, sitten halusi vielä poiketa kaupassa hakemassa "jotain hyvää" illaksi. Ajattelin että ostaisi kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä tms. mutta osti suklaalevyn ja chilipähkinäpussin ja veteli suklaalevyn kokonaan (en tykkää suklaasta) ja puolikkaan chilipähkinäpussin YHDESSÄ illassa. 😮
On vielä pienikokoine 160cm ja ehkä 60kg.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentäs heinää syöny.
Tätä minäkin mietin. Mun 550 kg hevonen syö päivässä noin kilon kauraa, kilon porkkanoita ja kymmenisen kiloa heinää. Tuo sanonta on ihan epälooginen. ajos ihminen syö kuin hevonen, hän on kasvissyöjä ja syö painoonsa nähden ällistyttävän pieniä määriä.
Tämä ei ollut ketju sanontojen loogisuudesta.
Mitä tahansa teetkin niin älä huomauttele syömisestä. Eksäni ihmetteli jatkuvasti syömismääriäni ja se oli todella ärsyttävää! BMI ollut 21 koko aikuisiän niin miksi ihmeessä söisin vähemmän, ruoka on hyvää.
Jotenkin toivoisin, että vuonna 2022 jaksettaisiin edes vähän panostaa provojen laatuun, mutta samaa 0/5 -osastoa nämä näyttävät edelleen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin näkee hevosen syövän pitsaa tai suklaata. Nuita pähkinöitä ne ostaa lähikaupastakin.
Hauskaa. Näkisimpä itsekin joskus hevosen ostavan pähkinöitä lähijaupasta.
Ap:llä on huono aineenvaihdunta ja hän on todennäköisesti lihava vanhempana. Minkälainen mies ei jaksa isoa pitsaa kerralla?? Outo.
Itselleni ihan normisetti ruokaa ja tuota naista pidempi ja yli kymmenen kiloa hoikempi.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mullekin todella tiukkaa tommoset syömiset ja oon 167cm/116kg nainen.. ettei vaan se nainen paastoisi pidempiä aikoja ja sit ahmii kerralla paljon tms.? Tai sit liikkuu paljon, on nopea aineenvaihdunta tms.
Helposti menee minullakin kokonainen pizza, mutta jos tiedän, että syön illalla pizzaa, niin saatan syödä vaan yhden pienen salaattiannoksen lounaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tehokas aineenvaihdunta. Varsinkin nuorempana olin aivan samanlainen, pitkälti vieläkin.
Tehotonhan se jos pitää hevosenannoksia vetää. Läpipaskoksi voisi epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin näkee hevosen syövän pitsaa tai suklaata. Nuita pähkinöitä ne ostaa lähikaupastakin.
Pääsisipä itsekin joskus kokeilemaan lähijaupassa käyntiä.
Pikkuinen tahtoo isoksi. Anna kasvaa onpahan enemmän mistä pitää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sillä pikkuinen kukkaro, josta se kaviollaan kaivaa kolikoita.
Vierailija kirjoitti:
Naiset puhuu tosi paljon niin siksi tarvitsevat kaloreita niin perkuleesti. koko aika vaan käläklälkälkäklä,plaaplaaplaaplaa, päläpäläpälpäpläpälp, pölölölölölölälälällalalalalolololo.... jne
No, sen takia sitten minä tarvitsenkin vähän ruokaa, en ole kälättäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sillä pikkuinen kukkaro, josta se kaviollaan kaivaa kolikoita.
Satulassa voi olla sellainen satulalaukku, jonne kolikot voi sujauttaa. Hevosella voi olla myös luottokortti. Kätevämpi korona-aikana niin kaviot ei likaannu.
Tää kaveri on Lapualta tai Laihialta. Kaikki on suuren suurta, mutta sitä ei saa syörä. Kyllä pihistää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on suuri lahja, LÄPIPASKO.
Siskoni on tuollainen, vetelee pizzaa, pastaa, kaikkea rasvaista, voitakin leivällä 2cm kerros, syö 3000-4000 kcal päivässä ja LAIHA kuin mikä, ei urheile.
Minä lasken kalorit, pätkäpastoan, treenaan viidesti viikossa joka sisältää 4 x 8km juoksua…. Ja olen lievästi ylipainoinen vaikka aina on kalorit alle 2000. Lihon jo kun näen suklaapatukan enkä ikinä voi syödä mitään mitä se sisko, esim pizza, suklaa, siideri.Ei mene tasan onnelahjat
Älä selittele. Onko sinut adoptoitu vai mitä? Teillä on samat geenit, että ei ole siitä kyse. Syökääpäs vaikka puoli vuotta täsmälleen samoin.
Edes kaksosilla ei ole "samat geenit". Siellä yks perinnöllisyystieteilijä.
T sivusta, ei paino-ongelmii itsellä
Helposti tuon verran voi syödä päivässä, eihän suklaalevy edes täytä vatsaa.
Pitsaa en pysty itse vetämään yhdessä erässä mutta kahdessa kyllä.
En sitten vainsöisi enää muuta samana päivänä.
Älä selittele. Onko sinut adoptoitu vai mitä? Teillä on samat geenit, että ei ole siitä kyse. Syökääpäs vaikka puoli vuotta täsmälleen samoin.