Tinder-nainen syö kuin hevoinen?
Olemme tapailleet jonkin aikaa ja kävimme eilen syömässä yhdessä. Hän tilasi pizzan, joka oli kooltaan sen verran iso että minullakin teki vähän tiukkaa (183cm/80kg). Nainen veti sen kuin ei mitään, sitten halusi vielä poiketa kaupassa hakemassa "jotain hyvää" illaksi. Ajattelin että ostaisi kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä tms. mutta osti suklaalevyn ja chilipähkinäpussin ja veteli suklaalevyn kokonaan (en tykkää suklaasta) ja puolikkaan chilipähkinäpussin YHDESSÄ illassa. 😮
On vielä pienikokoine 160cm ja ehkä 60kg.
Kommentit (88)
Itse syön kanssa enemmän kuin esim ex-mies. Olen 170/60 ja ex 196/130. Enkä edes treenaa. Teen fyysistä työtä ja käyn koiran kanssa lenkillä.
Tehokas aineenvaihdunta. Varsinkin nuorempana olin aivan samanlainen, pitkälti vieläkin.
Harvemmin näkee hevosen syövän pitsaa tai suklaata. Nuita pähkinöitä ne ostaa lähikaupastakin.
Sama meillä vaimo joka on 165/65 syö paljon enemmän kuin minä 185/104
Vierailija kirjoitti:
Itse syön kanssa enemmän kuin esim ex-mies. Olen 170/60 ja ex 196/130. Enkä edes treenaa. Teen fyysistä työtä ja käyn koiran kanssa lenkillä.
Meillä ihan sama juttu! Syön monta kertaa päivässä ja mies ainostaan pari-kolme kertaa. Ja aina vaan jaksaa ihmetellä syömisiäni vaikka oltu yhdessä kohta 10v. :D
Panohommissa rupeaa hiukomaan. Poju voi kokeilla itsekin!
T. Jartsa, 53
Hämmentäviä nämä tinder miehet ja tinder naiset. Mistä ne tulee? Tinder planeetalta?
Miksi naisen oletetaan olevan jotenkin syömättä (muuta kuin linnun annoksia), paskomatta ja olematta toisinaan huonollakin tuulella?
Anyways, kilpasyöjätkin ovat yleensä normaalipainoisia, vaikka se kuulostaa kummalliselta. :D
Tuo 160 cm ja 60 kg kuulostaa siltä, että pian olisikin 80 kg sillä syömisellä
No se aineenvaihdunta muuttuu naisilla kolmekymppisenä eli pieni on hetken päästä iso.
Jaa, olen 155/45 ja "syön kuin hevonen", muuten kuolisin nälkään. Mielummin siis syön. Mitä sitä aineenvaihdunnalleen mahtaa. Eri asia olisi jos olisin 155/145, sitten huolestuisin.
Jos se treenaa paljon?