Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö kävelemään koirienne kanssa ilman että nyitte niitä hihnasta?

Vierailija
03.06.2015 |

Olkaa rehellisiä.

Minulla on aina tosi huono omatunto siitä, että vedän koiria hihnasta lenkeillä. En vain ole niin kärsivällinen ihminen, että jaksaisin seisoa 20 minuuttia paikallani samalla kun koirani haistelee jonkun tyttökoiran pissoja. Koirat ei myöskään tottele, vaikka kutsuisin ne luokse, jos on jotain tosi mielenkiintoisia hajuja. Välillä nykäisen niitä myös hihnasta sen takia kun ne syö jotain maasta.

En usko että on kovin montaa koiranomistajaa, jotka eivät koskaan ikinä milloinkaan vedä koiraa hihnasta. Tai jos on, niin kertokaa pliis jotain vinkkejä tähän ongelmaan!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:29"]

Mun pieni koira on aina vapaana, seuraa nätisti ja kiertää remmirähjääjät kaukaa. Näkee miten niiden omistajia kismittää mun tottelevainen ja rauhallinen koira.

[/quote]

Luulet vaan että kateellinen olen: narsistinen luulee että säännöt kuuluu vain toisille! Kaltaisesi eivät ymmärrä jättävänsä kaaosta taakse ja sotkunsa toisten siivottavaksi, jopa maksettavaksi! Lajiasi löytyy kaikenlaisilta teiltä ja jopa koirat voivat olla inhimillisempiä tavoiltaan ja käytökseltään:-/

[/quote]

Ööö... mitä kaaosta sa sotkua jättää taakseen, jos nätisti kulkee omaa reittiään rähisijöiden ohi?

Todella outo ja aggressiivinen kommentti, vaikka tuolla aloittajalla pikkuisen omahyväinen viesti olikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi