Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu viikko pääsykoekeisiin

Vierailija
16.05.2015 |

Oon lukenut nyt seitsemän viikkoa 4-8h päivässä, pitäis kiristää et vikan viikon lukisin +8h, mut stoppi alkaa tulemaan, tänäänkin luin kahdeksan tunnin sijaan vain kaksi tuntia :-/ tsempatkaa mua jaksamaan vielä viikko!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan se laatu. Toki jos olet hakemassa lääkikseen niin ymmärrän lukemisen määrän, muuten voi olla että jo riittää ja osaat asiat? Tukkoisilla aivoilla pakottamalla et saa kuitenkaan oppimistuloksia aikaiseksi, lisäät vaan ahdistusta ja voi tulla blokkeja ettei ajatus juoksekaan. Pidä vaikka kokonaan yksi välipäivä ja tee jotain aivan muuta, jospa saisit intoa takaisin?

Vierailija
2/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen oikikseen, viimeiset päivät on ne tärkeimmät. Oon lukenut jo ihan äärettömän paljon, mut tiedän et pitää lulee viel lisää, tai siis kerrata, kerrata ja kerrata. En usko et mulla on enää varaa pitää vapaapäiviä, tänään luin vaan kaks tuntia, muuten hilluin ravintopäivillä, niin toivottavasti huomenna ois eri tavalla energiaa.

Mut paljon pitää viel kerrata, oikikseen on niin vaikea päästä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos siis silti :)

Vierailija
4/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikikseen riittää luku- ja kirjoitustaito. Sinne pääsee hieman heikkolahjaisempikin sisään.

Vierailija
5/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:56"]oikikseen riittää luku- ja kirjoitustaito. Sinne pääsee hieman heikkolahjaisempikin sisään.
[/quote]

Aika tarkkaan niihin kahdeksaan kysymykseen täytyy osata vastata, jos tuhannen hakijan joukosta haluaa olla siinä sadassa, jotka pääsee sisälle.

Vierailija
6/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulussa on kaksi vaikeaa asiaa, päästä sisään ja pääsetä ulos; siinä välissä on suhteellusen helppoa. So sisäänpääsy ja gradu haastavia, mikään ei niin kovaa kuin sisäänpääsy. Lue, lue, lue,msaatat nyr jo olla myöhässä, varma sisäänpääsy, jos luet 10-12 h kolme kuukautta

Vierailija
7/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen prosenttia on tosi iso sisäänpääsyprossa! Tsemppiä ap, pystyt siihen kyllä. Hyvin se menee! Päätä etukäteen päivän lukualue ja jokin palkinto minkä saat kun olet sen lukenut.

Vierailija
8/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikikseen pääseminen ei prosentuaalisesti ole mitenkään haastavaa vrt. Muu yliopiston tarjonta.. Eikä siinä kokeessa ulkoa sanasta sanaan mitään pääsykoekirjojen virkeittä tarvitse.

Vierailija
9/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä koekysymyksiä on viisi oikikseen.

Vierailija
10/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä, yllättävän paljon energiaa ja uskoa sain lisää :))

Ja nro 7:lle, haen turkuun, jonne lukuaika on onneks 8 viikkoa, eli heti kun krjat julkaistiin niin oon lukenut :)

Nyt meen nukkumaan ja huomenna herään ihan eri fiiliksellä :)

Vierailija
11/11 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:07"]Ja niitä koekysymyksiä on viisi oikikseen.
[/quote]

Kahdeksan ainakin Turkuun.