Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estää naamaa rupsahtamasta ennen aikojaan?

Vierailija
03.06.2015 |

Onko hyviä vinkkejä, joilla olette saaneet naaman pysymään nuoren näköisenä? Ruokavalio tai ihonhoitorutiinit jotka olette huomanneet toimiviksi? Olen 30 ja tuntuu että alan näyttää vanhalta akalta jo. Muutama kilo on ylipainoa ja se ainakin vanhentaa, ja kuiva iho. Toisaalta laihuuskin vanhentaa. Olisi kiva saada jotain uusia vinkkejä kokeiluun. Itse olen huomannut, että karppaus vähentää naaman turvotusta tosi paljon, mutta toisaalta minusta naamani on silti jotenkin vanhemman näköinen. Rasvaakin pitäisi jaksaa syödä niin maan perkeleesti ettei iho kuivuisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset nukkumaanmenoajat ja riittävän pitkät unet.

Vierailija
2/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega 3, riittävästi rasvoja ruokaan (itse tykkään oliivi ja rypsi, vähennä suolaa ja sokeria, aurinkorasvan käyttö ehdotin! Samoin veden juoti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja tupakka pois. Samoin läskisoosi.

Vierailija
4/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas voiteet ja kosmetiikka
.... Ne on vaikeimmat ja riippuu sun ihotyypostä paljon

Vierailija
5/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho pitäisi saada pysymään kosteana. Jos sulla ei ole finnejä, niin. Valitse kunnon rasvainen voide yöksi. Sitten seerumin on myös aika ihania
Ja jos varaa, käy mesoterapiassa

Vierailija
6/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä paljon, ainakin 2 litraa päivässä (kahvia tms).

Aamulla ja myöhään yöllä, vältä syömistä. Syö kuitupitoisesti, niin nälkä ei yllätä yölläkään. Vältä hiilareita. Mut kaikista tärkeintä tuo aineenvaihdunnan ylläpito runsaalla vedenjuonnilla. :) Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan