Miten estää naamaa rupsahtamasta ennen aikojaan?
Onko hyviä vinkkejä, joilla olette saaneet naaman pysymään nuoren näköisenä? Ruokavalio tai ihonhoitorutiinit jotka olette huomanneet toimiviksi? Olen 30 ja tuntuu että alan näyttää vanhalta akalta jo. Muutama kilo on ylipainoa ja se ainakin vanhentaa, ja kuiva iho. Toisaalta laihuuskin vanhentaa. Olisi kiva saada jotain uusia vinkkejä kokeiluun. Itse olen huomannut, että karppaus vähentää naaman turvotusta tosi paljon, mutta toisaalta minusta naamani on silti jotenkin vanhemman näköinen. Rasvaakin pitäisi jaksaa syödä niin maan perkeleesti ettei iho kuivuisi.
Kommentit (6)
Omega 3, riittävästi rasvoja ruokaan (itse tykkään oliivi ja rypsi, vähennä suolaa ja sokeria, aurinkorasvan käyttö ehdotin! Samoin veden juoti
Viina ja tupakka pois. Samoin läskisoosi.
Sitten taas voiteet ja kosmetiikka
.... Ne on vaikeimmat ja riippuu sun ihotyypostä paljon
Iho pitäisi saada pysymään kosteana. Jos sulla ei ole finnejä, niin. Valitse kunnon rasvainen voide yöksi. Sitten seerumin on myös aika ihania
Ja jos varaa, käy mesoterapiassa
Juo vettä paljon, ainakin 2 litraa päivässä (kahvia tms).
Aamulla ja myöhään yöllä, vältä syömistä. Syö kuitupitoisesti, niin nälkä ei yllätä yölläkään. Vältä hiilareita. Mut kaikista tärkeintä tuo aineenvaihdunnan ylläpito runsaalla vedenjuonnilla. :) Tsemppiä!
Säännölliset nukkumaanmenoajat ja riittävän pitkät unet.