Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Kysyttävää?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:40"]Mullakin on. Mikä lääkitys sulla on?
[/quote]
Meinasin tätä samaa tulla kysymään. Itselläni Lamictal.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:34"]Kumpaan suuntaan se menee nyt?
[/quote]
Tällä hetkellä on oireeton kausi
Ap
Mullakin on. Mikä lääkitys sulla on?
Miltä mania tuntuu? Onko sinulla manioita vai hypomaniaa?
Minkä vuoksi haluat ihmisten kysyvän sinulta?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:33"]
?
[/quote]
Minulla on musta tukka, kysyttävää?
Niin mullakin. Mikä lääkitys sulla on. Mulla lamictal mielialantasaajana ja tällä hetkellä hyvä kausi menossa. Koska sulla on edellisen kerran ollu mania ja kuinka usein ne sulla tulee? Mulla oli edellinen mania alkuvuodesta ja edellinen masennus oli loppuvuodesta.
Ensin haluut et joku kysyy jotakin mutta sit et vaivaudukaan vastaamaan kysymyksiin....
Pyyhitkö pyllysi oikealla vai vasemmalla kädellä?
Ootko työelämässä? Jos, niin millä alalla?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:40"]Mullakin on. Mikä lääkitys sulla on?
[/quote]
Syön litoa
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:57"]Ootko työelämässä? Jos, niin millä alalla?
[/quote]
Työskentelen kokkina
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:41"]Miltä mania tuntuu? Onko sinulla manioita vai hypomaniaa?
[/quote]
Mulla on maniaa
Ap
ootko ollut osastohoidossa sairautesi takia? onko kuinka yleistä, että bipot on osastohoidossa? ja paheeneko sairaus yleensä iän myötä vai pysyykö tilanne yleensä samana?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:02"]ootko ollut osastohoidossa sairautesi takia? onko kuinka yleistä, että bipot on osastohoidossa? ja paheeneko sairaus yleensä iän myötä vai pysyykö tilanne yleensä samana?
[/quote]
Oon ollu osastolla useamman kerran. Osastohoidon yleisyydestä bipoilla en osaa sanoa mitään.
Ap
Vieläkö oot paikalla ap?