Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksitön parisuhde jo alkuvaiheessa. Olen lopen uupunut!

Vierailija
02.06.2015 |

Tapasin erään miehen vuoden alussa. Maaliskuusta lähtien olemme viettäneet päivät ja yöt yhdessä. Mies on hieman ujo ja tyytymätön vartaloonsa, joten ajattelin sen olevan syy seksittömyyteen. Alussa seksiä oli vain kännissä. Sen jälkeen myös selvinpäin, mutta vain noin kerran viikossa(?) Se olen myös aina minä, joka teen aloitteen. En muista yhtäkään kertaa, että mies olisi aloittanut selvästi. Ei ainakaan kunnolla.

Mies kyllä puhuu seksistä, mutta lisää siihen aina MUTTA-sanan. "Tänään voisin kyllä tehä sulle kaikkea hyvää, MUTTA kun oon näin väsynyt." Joka kerta kun aloitan suutelemaan edes vähän kiihkeämmin mies sanoo: hitto ku on pää kipee, hitto ku oon väsyny, hitto ku on huono olo, hitto ku on maha kipee, haluan nukkua ja tämä lista voisi jatkua loputtomiin. Hän kyllä kiihottuu ja tunnen peniksen nousevan, mutta silti ei halua. Olen nyt kokeillut olla tekemättä aloitetta ja yli viikkohan viimeisestä kerrasta on kulunut. Tänään kokeilin taas uudestaan ja hitto että oli taas kuulemma väsy. Hän väittää myös olevansa väsynyt, vaikka nukkuisi yöllä 10h ja vielä 4h päikkärit.

Ikävää tästä tekee sen, että minä kyllä haluaisin edes sen pari kertaa viikossa, mutta kelpaisi myös joka päivä. En ollut ennen näin kiinnostunut harrastamaan seksiä, mutta tämän ihmisen kanssa se tuntuu täydellisen ihanalta. Mies on myös sanonut, että seksi ei ole koskaan ollut yhtä hyvää muiden kanssa ja hänen tulemisensa kestää yli tunnin, mutta minun kanssani tulee nopeampaa. Seksimme ei ole myöskään yksitoikkoista, vaan eri asentoja on mukana. Hän saattaa myös jopa keskeyttää valittamalla väsyään sen jälkeen kun olen häntä käsin hetken runkannut.

Jos kaikki pitäisi olla hyvin, niin miksei hän halua seksiä? Onko hän vain ihminen jotai ei niinkään kiinnosta? Olemme olleet virallisesti nyt pari viikkoa yhdessä, mutta epävirallisesti sanoisin kyllä helmikuusta. Olen täysin neuvoton. Hän kaipaa kyllä paljon halailuja ja pusuja ja kertoo rakastavansa. Huomaan kyllä, että välittää aidosti, mutta mistä johtuu seksittömyys? Onko vinkkejä..?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, tämä tapahtui juuri samana hetkenä, ennen kuin miehellä tuli kiire syömään makaronilaatikkoa, joka oli ollut uunissa 2min. Hän siis kertoi viellä, että on tänään lukenut testosteronitasosta tietoa netistä. Ajattelin, että hän yrittää nyt selitellä haluttomuuttaan testosteronitason alentumisella. Kehotin häntä ostamaan testosteronigeeliä tai jotain, mutta sen sijaan hän kertoi, että hänellä on korkea testosteronitaso, kun on laiha, eikä lihava. Testosteronitason alentuminenhan aiheuttaa halujen puutosta, mutta jos hänellä ei siis kuulemma sitä ole, niin mitähän tuolla yritti selittää. Yritin myös kysellä, miksi on tuollaista tutkiskellut..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla