Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te epäsosiaaliset ja itsekseen viihtyvät, mitä teette työksenne?

Vierailija
02.06.2015 |

Oon tämmönen kotihiiri ja hyvin epäsosialinen. Ahdistun helposti, enkä tykkää mistää sosiaalisista tapahtumista.. Nyt mietin uutta ammattia itselleni.

Kertokaas te epäsosiaaliset, että mitä teette työksenne? Josko sieltä bongaisin jonkun mielekkään työn. :-) Voitte vaikka kertoa koulutuksenne ja minkä tyyppisessä työssä olette..

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 06:51"]

Olen tietenkin työtön, koska rekrytoijat vaativat - työtehtävistä riippumatta - ulospäinsuuntautuneisuutta!

[/quote]

Joo, huomattu. Ottavat töihin kaikki paskanjauhajat, joilla töissä kaikki aika menee seurusteluun ja muuhun kuin työn tekemiseen.

Vierailija
22/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloussihteeri, jonkin verran asiakaspalvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:11"]

Hammaslääkäri. Asiakkaalla suu täynnä tavaraa, ei tarvi keskustella.

[/quote]

Tuleekin mieleen kouluaikojen hammaslääkäri. Joku Turkkilainen tai vastaava maahanmuuttaja joka aina ensin tukki suun täyteen tuppoja ja alkoi siten kysellä kaikenlaista "mitä sinä ole tehny kesälomala"... kai se oli hänen vitsinsä, jolla pilaili koululaisten kustannuksella.

Vierailija
24/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lto. Huh hei...

Vierailija
25/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja....älkää kysykö.

Vierailija
26/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:19"]

Sairaanhoitaja....älkää kysykö.

[/quote]

:D Viihdytkö työssäsi kuitenkin?

Vierailija
27/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:19"]Sairaanhoitaja....älkää kysykö.
[/quote]

Yökkönä varmaan :D

Vierailija
28/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija, 7h päivässä puhun puhelimessa. Vapaa-ajalla on pakko saada olla yksin. En kuitenkaan ole mikään super epäsosiaalinen, näen kavereita viikottain mutta en käy harrastuksissa iltaisin, mielummin yksin lenkillä.

Vierailija
29/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäjä, opiskellut Englantia yliopistossa. Tietty opiskeluaikoina joutuu olemaan sosiaalinen, mutta se opiskelutyön tulos, ah. Kunhan vaan osaa hoitaa hommansa, töitä on ja ne saa tehdä rauhassa, työntekijätkin usein valitaan esim itsesi lähettämien käännösnäytteiden perusteella. Suosittelen introverteille mikäli yhtään kiinnostaa, sielu lepää eikä tarvitse stressata koko aikaa. En voisi kuvitella itseäni esim juurikin sairaanhoitajana.

Vierailija
30/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei tarvii tavata ketään kun makaa himassa kaikki päivät.

Vierailija
31/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juristina keskisuuressa yrityksessä. Mulla on täysin eri "minät" työ- ja kotipiiriin. Tai en oo epäsosiaalinen, mut työ on tosi raskasta niin en ikinä arkisin tee mitään sosiaalista, ohjatussa jumpassa käyn, mut sielläkään ei tarvi puhua kenellekään.
Viikonloppuisin saatan jaksaa nähdä muitakin kuin miestä, esim kavereita.

Vierailija
32/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäjä, joka on opiskellut Englantia isolla E:llä ei varmaan kummoisia töitä saa.

Vierailija
33/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienessä toimistossa. Laskutan, vastailen meileihin ja pidän yllä tuote- ja asiakasrekisteriä. Puhelin soi harvoin, mutta sitä en tietysti tiennyt ennakkoon. Tällaisiin paikkoihin lienee paljon hakijoita, koska hommat helppoja ja koulutusvaatimus lähinnä lukio tms.

Vierailija
34/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 02:14"]

Olen pienessä toimistossa. Laskutan, vastailen meileihin ja pidän yllä tuote- ja asiakasrekisteriä. Puhelin soi harvoin, mutta sitä en tietysti tiennyt ennakkoon. Tällaisiin paikkoihin lienee paljon hakijoita, koska hommat helppoja ja koulutusvaatimus lähinnä lukio tms.

[/quote]

Tämmönen työ olis niin kiva!

Vierailija
35/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritän omaa pientä ohjelmistofirmaa (tällä hetkellä 2 työntekijää). Hommat on suunniteltu alusta pitäen niin, että lähes kaikki tehdään etänä ja ensimmäisen työntekijän palkkasin pelkästään huolehtimaan asiakaskontakteista ym itselleni työläästä sosiaalisesta sählingistä. Ei tämä mikään rahasampo ole eikä sellaista ole tästä tarkoitusta tehdäkään, mutta työntekijöilleni pystyn maksamaan kilpailukykyisen palkan ja mukavat bonuksetkin silloin tällöin, ja itse elelen parinkymmenen etätyötunnin viikkopanoksella keskellä korpea itä-Suomessa ihan mukavasti. Samalla pikkujärvellä vain pari kesämökkiä, eikä niissäkään asukkeja näy kuin muutaman viikon kesässä, joten aika hyvin täällä saa erakkoluonne itseään toteuttaa. 

Vierailija
36/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: Toivottavasti löydät jotain vastaavaa :).

Vierailija
37/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tahtoisin kympin työn. Nyt olen sairaanhoitaja, ja öistä tykkään, kun ei tarvitse olla niin sosiaalinen. Olen aika myöhään tajunnut, että viihdyn hyvin yksin ja tarvitsen hirveästi aikaa palautuakseni runsaasta sosialiseeraamisesta.

Vierailija
38/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapioin lantaa ja vien hevosia pihalle ja takasin sisään. Eli hevostenhoitaja olen.:-)

Vierailija
39/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinlajittelija, yötyö. Palkka on 30 % päivävuoroa suurempi ja yön saa viettää vaikka kuulokkeet päässä, jos haluaa. Tietysti tässäkin työpaikalle on rahtauduttava, eli ei etätöiden veroista hommaa.

Vierailija
40/58 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä