Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet läskistä salilla?

Vierailija
01.06.2015 |

Tänään menin taas pitkästä aikaa salille, ihan vaan 30min crosstrainerilla ja muutama lihasliike. Koko ajan oli sellainen tunne että minua katsotaan inhoten, olin ainoa ylipainoinen koko paikassa. Hävetti myös vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa :(
Ja tiedän, itse olen kiloni kerännyt niin pitäisi kestääkin ne. Painoa on 92kg ja pituutta 168cm.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mitään paitsi jos on nuori pullukkatyttö niin kuolaan sopivin väliajoin peilin kautta

Vierailija
2/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tuokin varmaan treenaa että saisi kaltaiseni lihaksikkaan uroksen ja alkaa hymyilyttää. Saatan vinkata silmää hänelle kannustukseksi, että jaksa jaksa vaan, niin saatat saada tosimiestä joskus.

T. Sporttinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läski siellä vaan vähän jumppaa kevyesti niin ajattelen että taas yksi pallero joka esittää kavereille treenaavaa ja on vuoden päästä yhtä läski.

Jos läski on tiukoissa trikoissa niin mietin että ompa kuvottava ja voisi pitää rennompia vaatteita, kun ei selvästikään ole kovassa kunnossa.

Yleensä samat läskit on läskejä vuodenkin päästä, kun vähän krosstraineria kerran viikossa ja sitten herkutellaan kun oltiin ahkeria.

Pysykää läskit ja laiskat kotona, jos ette oikeasti ole motivoituneita muuttumaan.

Vierailija
4/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti... Mietin että onneksi en ole enää itse samassa jamassa. Ja hienoa, että on päättänyt alkaa liikkumaan. Saatan myös katsoa millä painoilla toistoja tehdään, tosin teen tätä oli treenaaja lihava tai laiha. Haluan tietää, millä tasolla itse suunnilleen olen.

Mukavia treenejä :)

Vierailija
5/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: en yhtään mitään. Mä taas olen hoikka, mutta lihaksia ei ole ja joskus tuntuu että mun pieniä painoja katsotaan säälien. Mutta yritän päästä asian yli :)

Vierailija
6/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä merkittävää on miltä itsestä tuntuu ei mitä vaaka näyttää. Jollain ns. laiheliinilla voi olla huonompi olo kehossaan kun ns. pullukalla. Mä itse tunnen olevani pullukka ja ahdistaa mm. maha tosi paljon. Salilla olen alkanut käydä koska haluan tuloksia mitä en muuten tunnu saavan. Ihan sama mitä ne laihuliiinit sun muut siellä ajattelee kun tuun mahani ja allien kanssa heiluun sinne, mä teen sitä itseni ja oman hyvinvoinnin vuoksi. Minä varmaan olen yksi niistä "laihuliineista", mutta tunnen sisältä olevani pullukka. Numerot 164cm/62kg. kivittäkää!

Vierailija
7/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 01:13"]

Tää on nyt aika OT, mutta samaa aihepiiriä. Kiinnitättekö salilla huomiota siihen, jos jollain on iho-ongelmia, esim. ihottumaa? Mulla on atooppinen iho, ja tykkään hirveästi käydä salilla, mutta lähteminen on joka kerta vaan vaikeampaa kun on niin epävarma olo ton ihon takia. Se näyttää välillä kuitenkin aika rumalta ja inhottavalta. Kiinnitättekö huomiota tällaiseen, ja mitä ajattelette?

[/quote]

Kiinnitän herkästi huomiota. Tunnen inhoa, sääliä ja kiitollisuutta siitä, etten ole itse atoopikko. Isäni on, ja tiedän, miten ikävästä vaivasta on kysymys.

[/quote]

Jep, just tällaisten ihmisten takia en juurikaan käy salilla. Sinä ja kaltaisesi toisten kyttääjät voitte tunkea inhonne ja säälinne sanonko minne. 57

[/quote]

Miksi välität tuollaisista? Tässäkin ketjussa moni sanoi ettei haittaa mitään, annatko jonkun yksittäisen ajatuksen estää sinua treenaamasta? Järki käteen! Rohkeasti salille vaan, harva siellä kai tulee möläyttelemään typeriä kommentteja kuitenkaan. Mieti vähän vähemmän mitä muut ajattelevat ja keskity omaan hyvinvointiisi.

Vierailija
8/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tule mitään erikoista kestään ajatelka. Itse olen ainakin täysin keskittynyt omaan treeniini, näin ajatuksen kanssa tietysti minusta on hieno asia että sinä käyt salilla ja huolehdit kunnostasi! :)

Vierailija
9/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.mahtavaa että käy salilla 2. Miks sillä on parempi kunto kun mulla

Vierailija
10/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa, kun salilla on niin eri-ikäisiä ja kokoisia ihmisiä. Viimeksikin oli harmaapäinen mummo kepin ja kaverinsa kanssa. Paidassa luki "museokamaa"

Vierailija
11/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:47"]Pidän todella rohkeana, salilla lihavuus tosiaan jotenkin korostuu, kun jokainen on siellä juuri läskejään treenamassa pois.

En missään nimessä katso inhoten.

Täytyy sanoa, että hieman ihmettelen niitä, jotka vuosikausia treenaavat 3-7 kertaa viikossa kovia teenejä, mutta eivät laihdu grammakaan. Mutta kukin tyylillään.
[/quote]
Kaikki ei käy salilla laihtuakseen. Itse olen käynyt nyt reilun vuoden salilla ja olen lihonut hieman. Tykkään liikkua, mutta tykkään myös syödä herkkuja. Siksi en laihdu, vaikka liikunkin paljon.

Vierailija
12/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuntosalin ovella ei lue, että sali on tarkoitettu vain hernekepeille, niin sinne vaan sekaan. Me pullukathan sitä treeniä juuri tarvitsemmekin, mutta se on usein vaikeaa. Mukavia kuntoilu- ja lenkkeilyvaateita on vaikea löytää, sillä koot loppuvat usein 44:een tai L:ään. Ns. isojen tyttöjen mallit ovat monesti niin ruman värisiä, ettei niitä ilkeä pääålleen pukea.

Vierailija
13/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele kenestäkään tuntemattomasta yhtään mitään. Turhaa energiahukkaa ja on pois jostakin tärkeämmästä.

Vierailija
14/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin keskittynyt stressaamaan omaa olemusta, etten varmaan ajattelis mitään. Mulla on vähän päinvastainen ongelma. Olen hoikka, mutta tosi huonossa kunnossa. Pelkään, että muut tuijottaa miten pienillä painoilla teen tai miten punaiseksi muutun puuskuttaessani juoksumatolla 5 min.

Vierailija
15/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on tavallinen läski, joka on siis vaan läski, en ajattele asiasta mitään.

Jos kyseessä on taas "voimaläski" joka näyttää karhulta niin mietin että tuo varmaan nostaa hirveät määrät romua, ja pidän vähän silmällä että millaisilla painoilla se treenaa. Uteliaisuudesta kai.

Olen siis mies.

Vierailija
16/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä mitään kummempaa ajattele. Sali on sitä varten että siellä parannetaan omaa elämänlaatua fyysisesti että henkisesti. Jokaisella on se oikeus. Minä (hoikka) menin ihan sitä varten kun aattelin että ainainen väsymys vähenis ja jaksais paremmin. Tosiaan hyvin oon tavoitteessani onnistunut, olo on parempi. Toivon kaikille samaa. Olo ei todellakaa ole hyvä jos vaan röhnöttää pulla suussa kaiket päivät sohvalla. Siinä tuntee olonsa vaan koko ajan väsyneeksi ja muutenkin masentavaa. 

Vierailija
17/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että alkanut hoitamaan itseään.

Vierailija
18/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen pelkkää positiivista! :)

Vierailija
19/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisesti pitää sanoa, niin en katso ketään salilla. Eli en ajattele kenestäkään yhtään mitään, oli lihava, laiha, iso, pieni, lättänä, littana, rintava, lauta, ihan sama. En katso.

Ainoa asia, mihin keskityn, on oma tekemiseni. Lasken liikkeitä, keskityn siihen mitä teen, jotta teen liikkeet oikein. (juu, olen vähän kokematon salilla, joten pitää keskittyä) Olen huomannut, että kun kroppa väsyy, niin liikkeissä tulee virheitä ja sen takia joudun keskittymään liikkeisiini.

Vierailija
20/94 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni tosi epäkelpoksi tätä ketjua lukiessa. Olen niin moukka, että huomaan monesti salilla unohtuvani tuijottelemaan jotain ihmistä. Ketään en kyllä pahalla katso laihaksi tai läskiksi enkä mielessäni irvaile, jos joku puuskuttaa tai painot on pienet tai kunto loppuu.

Mutta salilla nollaan kaikki arkiajatukset ja siksi ne treenin lisäksi täyttyvät seuraavanlaisilla visuaalisiin ärsykkeisiin liittyvillä ajatuksilla:

- tosi kivat treenivaatteet, mistähän ne on ostettu ja onkohan tarpeeksi isoja kokoja

- onpa mahtava kroppa

- huono tekniikka tuossa, voi että kunpa kehtaisi mennä antamaan pari vinkkiä 

- hienot pakarat ja onpa isot painot!

- ai tuo tekee tuon kokoisilla painoilla tuossa, omani vastaavassa liikkeessä pienemmät/ isommat

- mielenkiintoinen liike, pitääpä kokeilla itsekin

- oi nuoruuden hehkua, niin ne vuodet kuluu

- onpa kovakuntoinen nainen, vau

Siis tällaista kaikkea ajatusvirtaa naistensalilla ja välillä huomaa, että on unohtunut lukitsemaan katseensa epäkohteliaasti johonkin kohteeseen. Pahoitteluni siitä kanssaurheilijoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi