IL: Hymypoika ja hymytyttö saavat rinnalleen uuden patsaan – tässä on ”hymyhenkilö”
Kommentit (170)
Miten sairaaseen maailmaan olenkaan lapseni synnyttänyt. Surullista.
On vain kahta sukupuolta. Päättäköön näistä kahdesta ihan vapaasti itse.
Vierailija kirjoitti:
kieltäytyisin ottamasta tuollaista patsasta vastaan.
Kerrotko, missä on sanottu että juuri kyseinen patsas tungetaan sinulle? Siellä on kolme joista saa valita itse mieleisen, mutta ethän sinä herneaivo lukenut kuin otsikon.
Minä pahoitin kyllä mieleni.
Olen tuntenut aina olevani kissa.
Miksi ei tehdä kissahymypatsaita?
Kamalaa syrjintää.
Kyllä niin mieleni pahoitin. Ei kaikki ole niin mustavalkoista...vaikka tunnenkin olevani mustavalkoinen kissa.
Poikakissa. Eikun...
Meni överiksi teillä kirjoitti:
Voi VI##U mitä paskaa.
Vähemmistö pitää niin saatnan kovaa ääntä. Ä l l ö t t ä v ä ä.
Tämä menee niin yli.
Olin ennen suvaitsevainen.
Te itse pilasitte tämän.
No kuule TÄMÄ!!!!
ON KOLME PATSASTA.
LAPSI SAA NIISTÄ VALITA.
JOKO TYTÖN, POJAN TAI HENKILÖN.
LAPSEN PUOLESTA EI KUKAAN VALITSE.
HENKILÖPATSAS EI PÄÄDY KENELLEKÄÄN JOKA VALITSEE TYTÖN TAI POJAN MIELUUMMIN.
Vieläkö on joku, joka ei lue tuota uutista otsikkoa pidemmälle, kun ei näytä menvän kaaliin mitenkään? Ilmoittautukaa nyt tähän:
Hymykissapatsas minulle kirjoitti:
Minä pahoitin kyllä mieleni.
Olen tuntenut aina olevani kissa.
Miksi ei tehdä kissahymypatsaita?
Kamalaa syrjintää.
Kyllä niin mieleni pahoitin. Ei kaikki ole niin mustavalkoista...vaikka tunnenkin olevani mustavalkoinen kissa.
Poikakissa. Eikun...
Mitä hittoa kissa!!! Ei kun hymykoirapatsaita pitää jakaa sitten myös. Mä oon katsos tuntemuksiltani koira.
Wuh.
Vierailija kirjoitti:
”Tarve uudelle patsaalle lisääntyi sen jälkeen, kun Opetushallitus linjasi sukupuolitietoisesta opetuksesta.”
Näillä eväillä on hyvä tehdä lisää koulu-uudistuksia, Pisa-tulokset onkin jo saatu mukavaan syöksykierteeseen. Haluaisin tietää, kuinka monta viineriä ja palaveria kului tämän huipputärkeän asian päättämiseen ja olisiko sen ajan kenties voinut käyttää hyödyllisemmin.
Jotenkin kaipaan 1960- ja 1970-lukua jolloin opetushallitus oli miehitetty (henkilöitetty) punikeilla jotka laativat komminismin ylivertaisuutta ja väistämätöntä voittoa tiedostavan opetusohjelman pikku pilteille.
Sekin aika alkaa kuulostaa ihan täyspäiseltä touhulta nykymenoon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
ON KOLME PATSASTA.
LAPSI SAA NIISTÄ VALITA.
Vieläkö on joku, joka ei lue tuota uutista otsikkoa pidemmälle, kun ei näytä menvän kaaliin mitenkään? Ilmoittautukaa nyt tähän:
Siis TYTÖN TAI POJAN TAI VAM MAI SEN IDI OO TIN JOKA EI TAJUA MIKÄ ON.
ONKO BILDE VAI KYRBÄ HOUSUISSA.
Eli kun teillä on valittavana siellä Rymättylän Pubin pubivisassa palkinnoksi joko:
A) Koff-lippis
B) Karjala-lippis
C) Sandels-lippis,
Niin te nostatte älämölön, kun tarjolla on kolme vaihtoehtoa joista saatte itse valita haluamanne? Vain, koska se Koff-lippis ei ole teille mieleen? Vaikka teidän ei edelleen ole pakko valita sitä noista kolmesta.
Yritin tuoda esimerkkini lähemmäs metelöijien omaa maailmaa, toivottavasti alkaa nyt hahmottua että se pikku Liisa saa itse valita kolmen erilaisen patsaan joukosta juuri mieluisimman. ITSE.
Tätä ketjua lukiessa olen tullut johtopäätökseen, että ihmisillä on liian vähän oikeita ongelmia. Tuplatkaa bensan hinta! Välittömästi! Saapahan porukka jotain oikeita ongelmia elämäänsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ON KOLME PATSASTA.
LAPSI SAA NIISTÄ VALITA.
Siis TYTÖN TAI POJAN TAI VAM MAI SEN IDI OO TIN JOKA EI TAJUA MIKÄ ON.
ONKO BILDE VAI KYRBÄ HOUSUISSA.
👍
Vierailija kirjoitti:
Eli kun teillä on valittavana siellä Rymättylän Pubin pubivisassa palkinnoksi joko:
A) Koff-lippis
B) Karjala-lippis
C) Sandels-lippis,Niin te nostatte älämölön, kun tarjolla on kolme vaihtoehtoa joista saatte itse valita haluamanne? Vain, koska se Koff-lippis ei ole teille mieleen? Vaikka teidän ei edelleen ole pakko valita sitä noista kolmesta.
Yritin tuoda esimerkkini lähemmäs metelöijien omaa maailmaa, toivottavasti alkaa nyt hahmottua että se pikku Liisa saa itse valita kolmen erilaisen patsaan joukosta juuri mieluisimman. ITSE.
Tämä ei MITENKÄÄN liity tähän asiaan mistä keskustellaan.
Onko näitä sairaita ollut aina, vai onko nykyaika tuonut nämä esille?
Ajatelkaa positiivisesti. Nykyisellä maahanmuuttotahdilla ei 20v päästä tarvita enää kuin hymypoikapatsas.
Tytöillä ei ole enää asiaa koko kouluun ja lbgtplusmiinus-porukan pää on jo valmiiksi irti joten mummo voi laittaa sen sellaisenaan lipaston päälle.
Tuli mieleen itseni pienenä, kun ehdin leikata toisen letin irti ennenkuin äiti ehti väliin.
Voi VI##U mitä paskaa.
Vähemmistö pitää niin saatnan kovaa ääntä. Ä l l ö t t ä v ä ä.
Tämä menee niin yli.
Olin ennen suvaitsevainen.
Te itse pilasitte tämän.