Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryppyvoide rypistää ihoa entisestään

Vierailija
01.06.2015 |

"
Kasvoja siloittavien anti ageing -voiteiden teho perustuu usein siihen, että ainesosat turvottavat ihon pintaa. Voiteen käytön lopettamisen jälkeen turvotus lakkaa ja iho saattaa näyttää aikaisempaa ryppyisemmältä. Voidekierteelle altistavat kuivattavat pesu- ja kuorintaaineet".

http://yle.fi/uutiset/ryppyvoide_voi_rypistaa_ihoa_entisestaan/8018810

Vilkaisu purkin tuoteselosteeseen kertoo mitä voide on itseensä syönyt. Ryppyvoiteiden turvottavia ainesosia on muun muassa hyaluronihappo, jonka teho perustuu siihen, että yhdiste imee itseensä nestettä ja täyttää näin ihon pintaryppyjä. Hyaluronihappoa löytyy useista suosituista anti age -voiteista, ja sitä käytetään täyteaineena esimerkiksi huulissa injektioina.

– Hyaluronihapon vaikutus perustuu sen erinomaiseen kosteuden sitomiskykyyn. Se sitoo kosteutta soluväleihin. Hyaluronihappoa on ihossa myös luonnostaan, kertoo kosmetiikkaneuvoja Merike Laine Helsingin Allergia- ja astmayhdistyksestä.

Aurinkovoide on ainoa anti-age

Ihon rypistyminen johtuu sen pinnan alla olevien elastiini- ja kollageeni­säikeiden venymisestä. Eu-lainsäädännön mukaan kosmetiikkatuotteet eivät kuitenkaan saa imeytyä ihon pintakerroksia syvemmälle, joten ainoa pitkäaikaisvaikutteinen anti age -voide onkin mikä tahansa aurinkovoide, joka estää ultraviolettisäteiden pääsyn ihoon.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:23"]Mulla masennus ja siitä johtunut vuosikausien itkeskely on aiheuttanut hirveet silmärypyt. :( kiva kuulla että voiteet joilla oon tilannetta yrittänyt pelastaa onkin vain pahentanut sitä. Kivaa näyttää 25-vuotiaana 15 vuotta vanhemnalta
[/quote]

Ota opiksi. Kyllähän se itkun jälkeinen tilanne korjaantuu itsestään ja nuorella ihmisellä.

Vierailija
22/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:23"]Mulla masennus ja siitä johtunut vuosikausien itkeskely on aiheuttanut hirveet silmärypyt. :( kiva kuulla että voiteet joilla oon tilannetta yrittänyt pelastaa onkin vain pahentanut sitä. Kivaa näyttää 25-vuotiaana 15 vuotta vanhemnalta
[/quote]

Ota opiksi. Kyllähän se itkun jälkeinen tilanne korjaantuu itsestään ja nuorella ihmisellä.

[/quote]

No ei näytä korjaantuvan. On tässä pari v jo oltu "terveiden kirjoissa" mutta rypyt on ja pysyy. Nyt vielä vauva joka valvottaa niin avot :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:23"]Mulla masennus ja siitä johtunut vuosikausien itkeskely on aiheuttanut hirveet silmärypyt. :( kiva kuulla että voiteet joilla oon tilannetta yrittänyt pelastaa onkin vain pahentanut sitä. Kivaa näyttää 25-vuotiaana 15 vuotta vanhemnalta
[/quote]

[/quote]

No ei näytä korjaantuvan. On tässä pari v jo oltu "terveiden kirjoissa" mutta rypyt on ja pysyy. Nyt vielä vauva joka valvottaa niin avot :D
[/quote]

Niin, ei tehtyä saa tekemättömäksi.
Mutta älä tällää enää niitä aineita enää naamaasi.

Vierailija
24/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:27"]Apteekin perusvoide on paras. Ei mitään ylimääräistä moskaa ja kosteuttaa. Ikää mulla 50 v ja ei rypyn ryppyä.
[/quote]

Minä käytän apteekin perusvoidetta ja minulla on enemmän ryppyjä ja juonteita mitä 30-v siskollani. Sisko ottaa aurinkoa, minä en. Sisko polttaa tupakkaa, minä en. Geenit.

N17

Vierailija
25/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:28"]

[/quote]

Etsi kosteuttava silmänympärysvoide. Ei ole edes hinnasta kiinni, klassinen toimiva koostumus löytyy mm. Pirkka silmänympärysvoide Q10:sta.

Vierailija
26/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ihossa on valmiiksi kosteus jne.
Mutta te puunaatte tyhmyyksissänne sen pois ja yritätte tehovoiteilla korjata ihoa.
Metsään menee.

Vierailija
27/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuten sokeri vanhentaa ihoa..

Vierailija
28/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:49"]ja muuten sokeri vanhentaa ihoa..
[/quote]

Ja täällä eräs joka ei juuri syö sokeria.

Vierailija
29/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa.com. Haku #iho ja sieltä löytyy palanen..

Vierailija
30/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä voiteita.

Kun kerran geenit ja elintavat vaikuttavat enemmän kuin kaikki voiteet mitä iholle voi laittaa.

Enemmän on hyötyä veden juonnista ja alkoholin sun muun välttelystä.

Mut toisaalta samahan se on, tuskin kukaan meistä on rypytön kuolinvuoteellaan, joten ihan turha edes tavoitella asiaa.

Vierailija
31/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:41"]En käytä voiteita.

Kun kerran geenit ja elintavat vaikuttavat enemmän kuin kaikki voiteet mitä iholle voi laittaa.

Enemmän on hyötyä veden juonnista ja alkoholin sun muun välttelystä.

Mut toisaalta samahan se on, tuskin kukaan meistä on rypytön kuolinvuoteellaan, joten ihan turha edes tavoitella asiaa.
[/quote]

No en mäkään ja iho on aika hyvä. Ei näkyviä uurteita vaikka ikää on!

Vierailija
32/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on rypyissä ja juonteissa?

Vierailija
33/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän nuoria kehoitetaan välttämään noita tuotteita. On oikeasti tarkoitettu 50+ vuotiaille jatkuvaan käyttöön. Meillä erä ihovoidejälleenmyyjä kertoi tämän asian suoraan. Eli tosiaan kannattaa välttää niin pitkään kuin mahdollista. Vanhempana sitten toki hyödyttää enemmän, kun ihon omat kollageenivarastot on käytetty loppuun.

Vierailija
34/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan semmoseksi vanhaksi suloseksi ryppyseksi pikkumummoksi.

Vierailija
35/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään rypyistä. Lähettäkää minulle kaikki ryppynne, joita ette itse halua.

Vierailija
36/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:07"]Minä tykkään rypyistä. Lähettäkää minulle kaikki ryppynne, joita ette itse halua.
[/quote]

Ja me selvitään sillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä