Vituttaa kaveri
Tilannekatsausta tästä tuttavasta, jota näen pakon sanelemana ainakin kerran viikossa: Hänen kissallaan vti-ongelmia, mutta odottaa, että "menevät itsestään ohi", tää on varmaan se ärsyttävin asia. Oikeasti mietin, että olenko vain ankea ja ilkeä ihminen, kun en pidä hänestä. No muita syitä sekavassa järjestyksessä... Kauhea ostosmania - merkkilaukkuja, vaatteita, milloin mikäkin kausi sattuu olemaan. Koskaan ei sano mitään hyvää toisten jutuista, vaikka osaa kyllä olla auttavainen ja iloinen. Se tunteiden vuoristorata on minusta käsittämätöntä. Jos vaikka soittaa, että tulkaa(minä ja mieheni) saunomaan, niin hetken päästä on naama näkkärillä, ja me ihmetellään, että miksi meidät kutsuttiin, kun ei olla tervetulleita ollenkaan.
Kommentit (8)
Tiedän että on sekava ulosanti. :) En ole aikoihin kirjoitellut muuta kuin asiatekstiä.
Itse asiaan: Kaveruutta ei noin vain voi lopettaa sukuympyröiden takia. I know... Leave it ja niin pois päin mutta kun ei vaan onnaa... Mutta kun sais edes sen kissan sieltä hoidettua, olen sanonut, että voisin käyttää eläinlääkärillä, mutta suuttui sitten siitä.
Ap jatkaa.. Kenellekään en oikein voi avautua tästä, kaikki hymistelevät just noiden mt-ongelmien takia, mutta eipä muut ole pakosti tekemisissäkään yhtä paljon. Miten voisi miehelle sanoa että ei oo PAKKO...
Ai niin, sanoi ettei mun tarvii saada lasta tän ikäisenä. My point exactly, olenhan jo nelikymppinen..
Nyt se tekstasi, on kutsunut itsensä grillibileisiin ensi viikonloppuna, samaan paikkaan kun me ollaaan menossa tietysti :D . Voihan kökkö.
Eikun tekstailee miehelle vaan, yöks... Sentään hänen appiukkonsa....
Mitähän tässä nyt viitsisi tehdä, ei oikeasti, kuka käyttätyy noin oudosti??
Sulla on nelikymppiseksi todella sekava ulosanti. Jäsentele asiaa omassa päässäs hetki ennenkuin tulet julkisesti kirjoittelemaan. Mikä tässä on ongelma? Kaveri ärsyttää? Lopeta kaveruus ja ala tuttavaksi?