Raskaana ja alapää pitäs ajella!
Siis miten pirussa muut onnistuu enää loppuraskaudessa ajelemaan alapäätään..hyvä että mää saan varpaankynnet leikattua eikä tekis mieli pehkon kanssa mennä synnärille..
Kommentit (36)
Vauvalle on turvallisempi tunne syntyä pehmeän pöheikön läpi kuin niin, että terävä sänki raapii ihoa.
Pyydä miehes ajelemaan, siitä voi tulla muutenkin kivaa...
Joo en tosiaankaan ole ajellut enää varmaan kuukauteen.
rv 40+2
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:27"]
Joo en tosiaankaan ole ajellut enää varmaan kuukauteen.
rv 40+2
[/quote]
Siis viikkoon, ei sentään kuukauteen. :D
Mikä pakko niitä on ajella ne karvat on sinne tarkoitettu ei ne siellä muuten kasvaisi. Eikä kätilöillä tai synnytyslääkärillä vois vähempää kiinnostaa sun pehko.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:24"]Siis miten pirussa muut onnistuu enää loppuraskaudessa ajelemaan alapäätään..hyvä että mää saan varpaankynnet leikattua eikä tekis mieli pehkon kanssa mennä synnärille..
[/quote]
en pysty enää , en sitä nää enää.kengien laittaminen on tuskallista.
Eli siis ei onnistu muiltakaan..mulla vielä lievää virtsankarkailua kun ei ihan eka vauveli ja on kyllä toodella epähygieeninen olo.
No pirskatti..
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:33"]
Teidän pillut on varmasti rumia
[/quote]
Niin onkin. Minun pillu näkyy sinun peilistä! Meneppä katsomaan!
Kyllä mä ainakin yletin ajamaan. Yletyin mä pesemäänkin alapääni raskaana :-) nähnyt en, mutta osaan ajella sen näkemättäkin
Muista ap että se on seksielämä sitten loppu kun vauva syntyy. Vittu menee pilalle kun vauva toimii elävä dildona ja repii kyrvänkihoittimen seinämät rikki.
Meillä onneks mies sokeroi muutenkin mun alapään, joten toivottavasti onnistuu myös sitten, kun joskus raskaana (toivottavasti) olen. Onpahan vauvan pehmeä tulla posliinipimpulin läpi.. :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:30"]
Mikä pakko niitä on ajella ne karvat on sinne tarkoitettu ei ne siellä muuten kasvaisi. Eikä kätilöillä tai synnytyslääkärillä vois vähempää kiinnostaa sun pehko.
[/quote]Kun minä synnytin reilu 10 vuotta sitten, oli yleinen pakko kasvattaa pehko ennen synnytystä, ettei hävettäisi kätilön edessä.
No meillä on nyt neljäs tulossa että ei se siitä paljon pahene jos ei paranekkaan..miehellä on komiat vehkeet joten se on vaan tyytyväinen kun ei oo enää mikään "pikkupimppa";)
Ja kyllähän se suihku sinne menee ja peseen pystyy mutta emmää sinne kyllä terällä sokkona uskaltas lähtee huitomaan...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:45"]
Mitä on sokerointi????
[/quote]
http://avmammanblogi.blogspot.fi/2015/03/sokerointia.html karvojen poistamista sokeri-vesi-sitruuna-seoksella. kannattaa testata!
Mä pyydän sitten kätilöä ajelemaan
Eli siis vahaamista..ai saamari kokeiltu on ja sattuu ihan pirusti eikä multa lähteny mitään..ainakaan vahalla..pitäskö uskaltaa koittaa..kauhee homma..
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:45"]
Mitä on sokerointi????
[/quote]
http://avmammanblogi.blogspot.fi/2015/03/sokerointia.html karvojen poistamista sokeri-vesi-sitruuna-seoksella. kannattaa testata!
[/quote]
http://avmammanblogi.blogspot.fi/2015/03/sokerointia.html
Hyi vittu mitä paskaleikkejä!
En ajele enää, kun en yletä. Olkoon pehko synnytyksessä.