Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja alapää pitäs ajella!

Vierailija
01.06.2015 |

Siis miten pirussa muut onnistuu enää loppuraskaudessa ajelemaan alapäätään..hyvä että mää saan varpaankynnet leikattua eikä tekis mieli pehkon kanssa mennä synnärille..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:44"]No meillä on nyt neljäs tulossa että ei se siitä paljon pahene jos ei paranekkaan..miehellä on komiat vehkeet joten se on vaan tyytyväinen kun ei oo enää mikään "pikkupimppa";)

Ja kyllähän se suihku sinne menee ja peseen pystyy mutta emmää sinne kyllä terällä sokkona uskaltas lähtee huitomaan...
[/quote]

Hah. Ihana kommentti :-) terveisin se joka kirjoitti, että ajelee näkemäti...
Tääl on kyl naurettavaa porukkaa, kun aina mollataan synnyttäneiden alapäitä, etne menee pilalle ja on rumia. Onneks mä olen sinut alapääni kanssa ja toivottavasti jokainen muukin äiti on. Kun se naisen ja miehen hyvä suhde rakentuu jostain ihan muusta kuin alapään tai rintojen ulkonäöstä tai radkausarpien määrästä. Kantakaa naiset ylpeydellä kehonne. Se on aina kaunis :-)

Vierailija
22/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen paskaa tule..nyt joku ymmärsi väärin..ei siinä oo kun sokeria ja sitruunaa ja vettä..sulla menee ohje pilalle jos laitat siihen kakkaa kultaseni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:33"]

Teidän pillut on varmasti rumia

[/quote]

Niin onkin. Minun pillu näkyy sinun peilistä! Meneppä katsomaan!
[/quote]

Mulla on kaunis viivapimppi eikä mikään roikkuva ja karvainen lihansyöjäkasvi

Vierailija
24/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on just sellanen vähä roikkuvaa mallia oleva lompsa ja en tosiaan halua sokkone mennä sinne höyläileen..lähtee joku häpäri irti..kyllä se lapsien teon yhteydessä rupee roikkuun että eipäs arvostella kovan työn tehneitä pimppejä senkin teinit..

Vierailija
25/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, en enää lopussa ylettynyt enkä nähnyt. Sokkona siistin bikinirajat mutta muuten annoin olla luonnontilassa muutaman viikon. Jälkivuodon aikana en myöskään ajellut, koska ei tehnyt mieli kurkkia sinne osastolle yhtään ennen kuin olin täysin toipunut synnytyksestä.

Vierailija
26/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan ton ajan, loppuraskaudessa mies ajeli mun karvat:D

Vierailija
27/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kai pyytää sitä ajeleen..jotenkin muka hävettää kysyä...

Vierailija
28/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:02"]No mulla on just sellanen vähä roikkuvaa mallia oleva lompsa ja en tosiaan halua sokkone mennä sinne höyläileen..lähtee joku häpäri irti..kyllä se lapsien teon yhteydessä rupee roikkuun että eipäs arvostella kovan työn tehneitä pimppejä senkin teinit..
[/quote]

Hyi saatana

Vierailija
29/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tota huutelua siitä kuinka alapää muuttuu rumaks synnytyksen jälkeen? Mulla vaan raskausaikana häppärit yms vähän tummui, mutta sekin pigmentti poistui pari kk synnytyksen jälkeen, alapää on tällä hetkellä ihan samannäköinen kuin ennen raskautta?

Vierailija
30/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan nähnytkään, sokkona aina ajelen. T: lihava nainen

Vierailija
31/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa niin vitun vaikeaa istua suihkun lattialle, ottaa käsipeili käteen ja sheivata se römpsä. Turhaa valitusta, aina keksii keinot jos itse ei onnistu sitä tuheroa ajelemaan.

Vierailija
32/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:26"]Pyydä miehes ajelemaan, siitä voi tulla muutenkin kivaa...
[/quote]

No joku raja nyt sentään.

t. raskausfetissimies

Vierailija
33/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:26"]Pyydä miehes ajelemaan, siitä voi tulla muutenkin kivaa...
[/quote]

No joku raja nyt sentään.

t. raskausfetissimies
[/quote]

Hö, aattelin just kirjottaa että jos ei mitään muuta keksi niin palstan "raskausfetissimies" varmaan hoitaa homman :D

Vierailija
34/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:02"]No mulla on just sellanen vähä roikkuvaa mallia oleva lompsa ja en tosiaan halua sokkone mennä sinne höyläileen..lähtee joku häpäri irti..kyllä se lapsien teon yhteydessä rupee roikkuun että eipäs arvostella kovan työn tehneitä pimppejä senkin teinit..
[/quote]

No eikös siinä sitten tule samalla tehtyä se suosiota saava häppärien pienennysleikkauskin samalla :-)
T: se sokkona ajelija
P.s Ilmankos mun mies siitä niin tykkääkin, kun olen varmaan sokkona ajellut puolet p...sta pois.. buahhahhaa

Vierailija
35/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua höppänää, eikö sinulle ole kukaan kertonut, että ei nykyään enää tarvitse ajella alapäätä synnytykseen? Ennen kätilöt ajelivat sen ihan viran puolesta mitään kyselemättä.

Vierailija
36/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huiteli sf mitta kevyesti yli käyrien ja esikoinenki synty 41+5, mutta silti ei ollut mitään ongelmaa sheiwailla kaikkia karvoja pois missään vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi