Minulla oli paidan rintataskussa sadan euron seteli. Seisoin kiltisti ja odotin vuoroani Lidlin kassajonossa. Sitten nostin lihapiirakkapussin ja kaksi whishyä ja sinihomejuuston hihnalle.
Kun tuli aikani maksaa. En ottanutkaan lompakkoani povitaskusta. Katsoin miten hämmästyneitä takana olevat ihmiset olivat. Minä olin tikahtua nauruun maskin takana. Otin paidan taskusta sileän sadan euron setelin kahdella sormella ja ojensin kassatytölle. Kassatyttökin ihmetteli, ei sanonut mitään mutta näin että hänkin pidätteli isoa hymyä.
Kommentit (33)
Minä taas pidän koko kauppareissun ajan rahojani nyrkissä kuin orpolapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei Lidlissä myydä viskiä
Kyllä myydään.
0,7 litran viskipullon saisi näköjään 7 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien lidlissä ollaan myyty whiskeytä?
1970-luvulta asti jolloin kyseinen kauppaketju perustettiin.
esitelläkkö seteliä ensin näyttävsti ja ravata sitten kassa ohi maksamatta?
Hei Lopeta, et saa
Mua susta välittämään
Sun pitäis se jo ymmärtää
Siis Lopeta, ja mee,
Etsi joku muu
Joka susta vois kiinnostuu
Aamulla me vaellamme Herran valkeudessa ja Herran, meidän Jumalamme, edessä. Silloin emme olisi koskaan olleet siellä. Rukous uudistaa henkemme, uskomme, voimamme. Sanotaan, että olemme täällä - ja siellä - emme ole emmekä ole. Ihmisen Poika tuli pelastamaan meidät ja siunaamaan meitä. Älä sitten elä ilman rukoustaa. Ei ole ketään, joka ei osaa elää ilman Jumalan rakkautta, armoa ja voimaa.
Mepä ostettiin kerran 400€edestä.Maksettiin 500€ setelillä.Kukaan ei katsonut ei ees kiinnostunut.Sama oli k..ja s prismoissa ,ei ne kato! kassa laskee takas joskus..350€..400€..500€..olkaa hyvät! Hyvää päivän jatkoa...parkkipaikalla viimeistään jäljessä oleva katsoo..fff..ne ajaa noin hienolla autollakin.Muuten muistakaa fiksu ostaa sieltä mistä edullisemmin saa,lisäksi monta hyvää kestävää käyttötavataa löytynyt tuolta,vielä kii kestää,muut maksoi paljon..nuo 1/8osa siitä..hymyyy hymyyy..säästin..
Kerran pierasin,kerran hieroin munia kassajonossa,saamerin satiaiset just siin alko kutittaa.Sain ne 18v Amiskalta.Vai Heikiltä.En muista.
Ihmettelen ainoastaan sitä, miksi sä levittelet niitä satasen seteleitä Liiterissä. Muut kaltaisesi asioivat siististi pukeutuneena vain ja ainoastaan Herkku Food marketissa.
Mulla ei ikinä oo ollu satasia käsissä, muttei ole ollut rahasta pulaakaan. T. Siivooja
Ottiko tukon ylpeästi kahdella sormella?