Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet joilla kuvaton ilmoitus tinderissä, haluan kertoa teille yhden asian

Vierailija
28.01.2022 |

En tiedä jos kaikki on varattuja, osa sanoo ettei ole. Enivei, ei tunnu kivalta vastata kuvattomaan ilmoitukseen, kun suurimman osan miehistä ulkonäkö ei viehätä itseä. Tuossa joutuu tahtomattaan loukkaamaan toista, jos (ja yleensä kun) se juttu lopahtaa heti kun sen kuvan näkee. Se on sitten niin selvä juttu mikä mättää. Haluatteko te tosiaan että se hierotaan tuolla tavalla naamaan että ulkonäkö ei viehätä? Tästä syystä en viitsi itse vastata mielenkiintoisiinkaan kuvattomiin ilmoituksiin. Ei ole kiva loukata toisia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan mulla (nainen) oli kuvallinen ilmoitus ja sain monta vastausta, sekä kuvallisilta että kuvattomilta miehiltä. Halusin löytää kumppanin, jolla olisi samantapaisia harrastuksia ja ajatuksia elämästä. Kannatti vastata kuvattomalle, joka kuvan sijaan oli panostanut tekstiin. Ollaan nyt oltu 12 vuotta onnellisesti yhdessä. Hän on ns. tavallisen näköinen.

No miksi se ei ollut laittanut kuvaansa?

Vierailija
22/25 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan mulla (nainen) oli kuvallinen ilmoitus ja sain monta vastausta, sekä kuvallisilta että kuvattomilta miehiltä. Halusin löytää kumppanin, jolla olisi samantapaisia harrastuksia ja ajatuksia elämästä. Kannatti vastata kuvattomalle, joka kuvan sijaan oli panostanut tekstiin. Ollaan nyt oltu 12 vuotta onnellisesti yhdessä. Hän on ns. tavallisen näköinen.

No miksi se ei ollut laittanut kuvaansa?

Ei ehkä halunnut olla ulkonäöllisesti arvosteltavana. Ja olisko heidän jutustaan sitten tullut mitään jos olis nähnyt kuvan?? eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä kuvattomassa ilmotuksessa ole juuti se idea, ettei vaimo tai sen kaverit tunnista.

Ei. kaikki ei halua olla toisten arvosteltavana, reposteltavana. No ehkä silloin ei koko ihme tinderiä kai kannattaisi käyttääkään.t: mies

Joo no tuokin on vähän turnoff jos pelkää niin paljon ihmisiä ettei voi edes naamaansa näyttää. En halua sellaista miestä jota pelottaa toisten arvostelu.

Vierailija
24/25 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tätäpä kuule juuri mietin että voi mennä ohi joku hyvä, mutta en halua siltikään vastata niille kuvattomille koska suurin osa niistä tulisi kokemaan sen että kiinnostukseni hiipuu kun näen kuvan. Ja ne yhteiset kiinnostuksen kohteet ilman fyysistä vetovoimaa, sillä pääsee friend zonelle.

Ap

Vierailija
25/25 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa touhua niin vakavasti ja tulospainotteisesti. Ei kukaan kävele onnensa ohi, jos vaihtaa muutaman viestin tai käy jopa yksillä pikatreffeillä, eikä natsaa. Itse pidin aikanaan periaatteena, etten jakele kuviani liikaa julkisesti, kun niitä on runsaasti muutenkin työn vuoksi netissä.