Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: THL ei enää kannata koronapassia eikä muuttamista rokotepassiksi

Vierailija
28.01.2022 |

Siis mitä helvettiä tämä nyt on? Juurihan muutama päivä sitten Tervahauta sanoi täysin päinvastaista. Nämä muuttaa mieltään useammin kuin paitaa. 😂

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008574640.html

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se koronapassi voisi edes tulla kun kaikki eivät ole edes saanneet kolme rokotusta ja sanoivat kolme rokotusta pitää olla.Itsellä kaksi ja sairastettu korona ja toistaiseksi en saa kolmatta rokotusta.

Vierailija
62/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih minä olen rokottamaton enkä minä joutunutkaan teholle koronan joten miksi minulle valehdeltiin että minun pitää ottaa rokote etten päädy teholle? Minä en tunne ketään rokottamatonta kuka on joutunut koronan takia teholle. 

Miksi meidät pitäisi rokottaa kun emme ole edes riskiryhmäläisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hyvä uutinen. Toivottavasti päätös pitää.

Vierailija
64/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih minä olen rokottamaton enkä minä joutunutkaan teholle koronan joten miksi minulle valehdeltiin että minun pitää ottaa rokote etten päädy teholle? Minä en tunne ketään rokottamatonta kuka on joutunut koronan takia teholle. 

Sama täällä. Ei ole meidän perheessä ketään rokotettu, eikä olla sairastuttu. Arvasin että turha koko rokote. Ja turhaa koko koronahössötys.

Vierailija
65/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vakuuttaa, että olen itsekin terveysaseman työntekijänä aivan sekaisin näistä ohjeista, jotka muuttuvat viikon aikana useaan otteeseen.

On Helsingin kaupungin ohjeet, avin ohjeet / suositukset, on THL ohjeet..

Anna siinä kansalaisille sitten oikeita neuvoja 🙄

Vierailija
66/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vakuuttaa, että olen itsekin terveysaseman työntekijänä aivan sekaisin näistä ohjeista, jotka muuttuvat viikon aikana useaan otteeseen.

On Helsingin kaupungin ohjeet, avin ohjeet / suositukset, on THL ohjeet..

Anna siinä kansalaisille sitten oikeita neuvoja 🙄

Teillä on sitten päivittäiset ohje/suositus - arpajaiset. Otan osaa.

Vierailija
67/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pakkorokotetaan kun porukkaan pitäisi iskeä 3 piikkiä? Miten se tehdään, kun pitää kasata kaikki 0-2 piikitettyä, jotka vastustaa? Pollari, armeija? Kyse on vajaasta kahdesta miljoonasta suomalaisesta. Entä kaaos ja anarkia ja ne joide pää sekoaa tästä?

Vierailija
68/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä vaan on iso auto, niin ajaa sen heti sinne mannerheimintielle tukkeeksi, tulee kansan mielipide esille.

Vierailija
69/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL:ää ohjaillaan korkeammalta taholta.

Toivottavasti Ruotsista, heh. Mitä luulette loppujen lopulta että suomen tärkein kauppakumppani, josta mm tulee laivaturisteja paljon rahoineen, maa joka on ihan eri linjalla, sanois jos täällä tarvitaan joku passi joka hemmetin ovella?

Vierailija
70/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lausunnon ovat allekirjoittaneet THL:n pääjohtaja Markku Tervahauta ja terveysturvallisuusjohtaja Mika Salminen.

Mika Salminen sanoi muutama päivä sitten että viimeistään kesään mennessä voimme elää normaalia elämää ilman rajoituksia koska koronavirus muuntuu flunssan kaltaiseksi taudiksi.

Ehkä thl nyt ajattelee niin että korona vetelee viimeisiä niin rokotukset ja koronapassi/rokotuspassi on turha?

Tai sitten sieltä tulee koko kansan rokotuspakko tässä kuussa...

Niin muuten, rokotuspakkoako tässä nyt oikeasti suunnitellaan Euroopan maiden tapaan? Silloinhan jakoa rokotettuihin ja rokottamattomiin ei enää olisi eikä tarvitsisi enää vääntää tästä kahtiajaosta yhtään enempää tai kontrolloida kansaa passien avulla. THL ei kannata rokotuspassia vaan sen sijaan pakkorokotuksia?

Ursula von den Leyer haluaa rokotuspakon eurooppalaisille.

Joo mutta sanonko mikä hän on?

Vierailija
71/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan hitsin hitsi. Nytkö sitten en enää voi perustella poisjäämistä työpaikan jonninjoutavista "virkistyspäivistä" ja tylsistä sukujuhlista rokottamattomuuteeni vedoten. Joulun alla tämä kävi vielä niin kätevästi. Nyt on sitten kai pakko osallistua kaikkiin kissanristiäisiin, messuihin ja kulttuuritapahtumiin, jollei sitten keksi "sairastua", mutta eihän sekään loputtomiin mene läpi.

:DD

Meillä myös oli hauska jouluna kun rokotetut työkaverit meni pikkujouluihin ja me rokottamattomat emme päässeet sinne koronapassin takia mutta maanantaina sitten oltiin taas kaikki samoissa työtiloissa sillä erotuksella että passilliset oli krapuloissaa ja me oltii pirteinä :D

Minä en juurikaan baareissa edes käy niin en minä rokotusta ole ottanut koska koronapassi olisi ollut minulle varsin turha.

M30

Ei tarvii mennä kissanristiäisiin kuka pakeottaa? Meillä peruttiin kaikki pikkujoulu, glögg-pipari ja tyhyt marraskuun lopussa. Reilua! Ei kysytty mitään passia. Jonka ois testillä saanu. No problem.

Vierailija
72/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tqrvitaan vatupassi että pääsee reissaamaann.

Vierailija
73/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, kahden viime vuoden ajan olen ollut terveempi kuin koskaan aiemmin ja seurannut sivusta, kun rokotetut ovat koko ajan jossakin flunssakierteessä. Terveellisillä elämäntavoilla, kunnon ravinnolla, hyvillä yöunilla, ylipainon ja päihteiden käytön välttämisellä ja aktiivisella liikunnalla pysyy terveenä, lisäksi tietenkin terveen järjen ja maskin käyttö ja ihmismassojen välttäminen. Piikittäkää te ylipainoiset, pöhöttyneet "asiantuntijat" itsenne vaikka kuukauden välein mutta jättäkää meidät perusterveet jo rauhaan!

Vierailija
74/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu hyvältä! Vapaus ja hyvyys tulee voittamaan.

Vierailija
75/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa nyt vapaudestanne, sillä viimeistään ensi syksynä "löydetään" uusi uhkaava variantti, jonka vuoksi perustellaan uudet rajoitukset ja neljäs rokotuskierros. Sama kaava tulee toistumaan kuten tähän mennessä - rajoitusten vapauttaminen - uusi variantti - uudet rajoitukset - uusi rokotekierros. Ellei sitten katsota, että tuo tuleva variantti on niin uhkaava, että vain koko kansan pakkorokottaminen on siihen ratkaisu - ja niin saadaankin agenda päätökseen.

Vierailija
76/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kiinassa jo löydetty verenvuotokuume-virus?

Vierailija
77/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kiinassa jo löydetty verenvuotokuume-virus?

Rutto odottaa myös uutta tulemistaan.

Vierailija
78/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nyt haudattu, vai ei?

Koira on haudattu.

Vierailija
79/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa nyt vapaudestanne, sillä viimeistään ensi syksynä "löydetään" uusi uhkaava variantti, jonka vuoksi perustellaan uudet rajoitukset ja neljäs rokotuskierros. Sama kaava tulee toistumaan kuten tähän mennessä - rajoitusten vapauttaminen - uusi variantti - uudet rajoitukset - uusi rokotekierros. Ellei sitten katsota, että tuo tuleva variantti on niin uhkaava, että vain koko kansan pakkorokottaminen on siihen ratkaisu - ja niin saadaankin agenda päätökseen.

Minä pelkään että globalisteilla on mielessä isorokko, sillä Gates vihjasi jo mediassa siihen suuntaan syksyllä.

Vierailija
80/93 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tilaisuus päästä koko kansan ihailluksi laamasuojasankariksi Tegnellin tapaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan