Miksi kiinnostuu työkaverista vasta kun kuulee että se on sinkku ja tinderissä?
Sitä ennen ei noteeraa millään tavalla, ei herätä ulkonäkö eikä persoona mitään kipinää, mutta kun kuulee puolivahingossa muuta kautta että se onkin sinkku ja haku päällä, alkaakin herätä tunteita ja kiinnostusta, näyttää söpöltä ja persoonakin kiehtoo. Mikä juttu tämä on? Onko kiinnostus edes aitoa vai provosoituuko se vaan siksi että voisi olla mahdollisuus? Siis yleensäkään kukaan työkaveri ei muulloin herätä mitään kiinnostusta, ei siis kyse sellaisesta sarjaihastujasta.
Kommentit (23)
Kilpailutilanne kiehtoo? Kun tiedät että on vapaana ja muillakin mahdollisuus, haluat voittaa ne muut?
Silloin antaa itselleen kuvan kiinnostua toisesta.
Olisko vaan se kun parempi mahdollisuus? Varattujen kanssa se on aika vaikeeta.
Sonni mikä sonni! Alitajuisesti haistat mahdollisuutesi tulleen :D
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Itse olen kuullut ihan päinvastaista että esim miehistä kiinnostutaan vasta sitten kun hän on varattu.
Tietenkin, mies alkaa kelvata vasta, kun se on kelvannut ensin muillekin. Juuri minä saan valloitettua sen?
Onko kellään muulla ollut tällaista? Alan jo epäillä omia tuntemuksia, onko ne aitoja vai mikä niitä värittää.
ap (N47)
Työkaverit haistaa, että seksiä tarjolla.
Eikös se ole parempikin noin, kiinnostuu vapaasta eikä varatusta?
Se tinder ihan huutaa että voisi olla helposti iskettävissä.
Naisilla vaikuttaisi olevan erittäin yleistä, että kiinnostus herää vasta kavereiden supinan kautta mistä selviää kaikenlaisia uusia tietoja.
Ihmiset jotka käyttää Tinderiä on korvannut oikeen elämän jollain hot or not sovelluksella. Ei jumalauta oikeesti vähän rotia elämään.
Jos olisi oikeaa kemiaa niin olisi silmäpeliä ollut jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vaikuttaisi olevan erittäin yleistä, että kiinnostus herää vasta kavereiden supinan kautta mistä selviää kaikenlaisia uusia tietoja.
Sama havainto. Täysin vieraaseen, josta ei tiedä mitään, ei ihastu niin helposti. "Tietoa" voisi saada ihan arkitutustumisellakin työympyröissä, juttelemaal kahvitauolla jne. ihan ihmisen itsensäkin kanssa.
Miksi pitäisi osoittaa kiinnostuksensa jos ei tiedä toisen suhdestatusta? Voihan sitä olla kiinnostunut mutta "kuormasta ei syödä". Siitäpä vasta tulisitkin tänne kirjoittelemaan jo työkaveri alkaisi flirttailemaan vaikka olisit suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi osoittaa kiinnostuksensa jos ei tiedä toisen suhdestatusta? Voihan sitä olla kiinnostunut mutta "kuormasta ei syödä". Siitäpä vasta tulisitkin tänne kirjoittelemaan jo työkaveri alkaisi flirttailemaan vaikka olisit suhteessa.
Minä siis kiinnostuin miestyökaverista vasta kun kuulin että on sinkku. Olen ap. Nyt epäilen omia tuntemuksia kun ennen tuota tietoa ei ollut mitään tunnetta tai silmäpeliä, eli onko tämä oikeaa vai jotain outoa...
Mä olen tinderissä ihan vaan siksi että stalkkaan kuinka moni perheellinen ja-tai varattu on siellä.
Ja voin sanoa, että todella moni, hyvin monesta ei millään uskois.
Sanni16kerava kirjoitti:
Mä olen tinderissä ihan vaan siksi että stalkkaan kuinka moni perheellinen ja-tai varattu on siellä.
Ja voin sanoa, että todella moni, hyvin monesta ei millään uskois.
Ihanko omalla nimellä ja kuvalla olet siellä?
Janoat suhdetta, helppo nakki houkuttaa!
Erikoista. Itse olen kuullut ihan päinvastaista että esim miehistä kiinnostutaan vasta sitten kun hän on varattu.