Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaa suututtaa teinit, jotka suhaavat edestakaisin skoottereillaan

Vierailija
01.06.2015 |

Jatkuvasti, kellon ajasta viis! Sitten kun he ovat vielä virittäneet niitä niin se ääni alkaa ottaa päähän. Ajavat mäkeä ylös, alas, ylös, alas. Välillä vain päristelevät paikallaan.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:17"]Valitsit itse asuinpaikkasi, muuta maalle yms. niin ei ole ongelmaa! [/quote] No me asutaan "maalla" ja pärinää riittää yötä päivään varsinkin nyt, kun koulut loppuivat. Sama myös talvisin. Karmea ääni, joka kuuluu sisälle saakka ja lisäksi ajellaan toisten pihojen läpi sekä kävelyteillä. Yhtään ei kyllä ajatella -mitään. [/quote] Yksin sinuako pitäisi ajatella! Elämällä on vaan niin pirun kiero huumorintaju, että nämä teinit on kohta yhtä pipo kireällä kuin sinäkin! Skootteri sijaan työnnetään lastenvaunuja ja kirotaan epäoikeuden mukaisuutta! Teidän aika meni jo, nyt on näiden nuorten aika elää huoletonta aikaa! [/quote] No voisi ajatella esim sitä pikkutyttöä, joka viime kesänä jäi mopon alle kävelytiellä tuossa ihan lähellä, kun mopoilija kaasutteli etupyörä ilmassa betoniporsaiden välistä jalkakäytävälle! [/quote] Lisään vielä, että sen kun ajelevat, mutta liikennesääntöjen mukaan. Tuskin on laillista ajaa tai kulkea millään tavoin toisten takapihoilla, vaikka kuinka on nuori ja vapaa.

[/quote]

Laita aita siihen pihan ympärille, pysyy omat jutut omalla puolen ja ulkopuoliset ulkopuolella. Omalle pihalle voit myös vahingossa jättää rempan jäljiltä nauloja pystyyn.

[/quote]

Toimisikohan esim. teräsvaijerin asentaminen strategiseen kulkuväylään?

Vierailija
42/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:11"]

Mielensäpahoittajat taas liikenteessä. Ei jumalavita, nuoriso ei saisi tehdä yhtään mitään, aina valitetaan. Näytä mulle se teini, joka osaa ajatella muita kuin itseään, niin mä näytän sulle maailman suurimman ihmeen.

Ja ei, minun teinini (2 kpl) eivät aja mopoilla, kun ei ole mopokortteja halunneet. Silti se ei haittaa minua pätkääkään, kun kaverinsa pörräävät aika-ajoin pihalla. Aikansa kutakin.

[/quote]

Oletko työtön vai muuten vain dorka, kun et tajua, että ihmisille pitää antaa rauha yöaikaan, koska pitää aamulla herätä TÖIHIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei jumalauta toi on ärsyttävää! Asuin ennen yhen pienehkön kaupungin keskustassa pääkadulla ja vielä 2 aikaan yölläkin noi veti sitä kylärinksaansa korttelin ympäri. Ja päivästä toiseen. Mun mielestä 15-16 vuotiaiden paikka olis tohon aikaan yöstä kyllä kotona nukkumassa etenkin viikolla.

Vierailija
44/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:32"]Huudattamisen puolustajat eivät ole tainneet itse kuulla sitä, kun jotain 2T-paskakasaa huudatetaan ikkunan alla tuntitolkulla pitkin yötä, samalla kun pitäisi ite goisaa ja valmistautua huomiseen työpäivään.
[/quote]

Samaa mieltä. Meillä tämä on jokaöistä. Kesäloman alkamisen jälkeen joka päivä terrorisoivat. Ihan tahallaan häiriköivät mahd. äänekkäästi. (Sehän ei ole sama asia kuin mopolla ajaminen). Kotirauhaa ei enää ole (koska kukaan ei soita poliisille näistä, niiden vanhempia asuu täällä).

Kivasta alueesta tuli näiden häiriköiden ansiosta slummi. Tämähän ei ole mitään tilapäistä, vaan jatkuu ja jatkuu kun taas uudet sukupolvet jatkavat perinnettä. Kaikki eivät kasvata Nico-Pettereitään, eikä kaikkien kannattaisi näitä N-P:eitä tehdä, saati ostella niille terrorisointivälineitä.

Vierailija
45/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:17"]Valitsit itse asuinpaikkasi, muuta maalle yms. niin ei ole ongelmaa!
[/quote]

No me asutaan "maalla" ja pärinää riittää yötä päivään varsinkin nyt, kun koulut loppuivat. Sama myös talvisin. Karmea ääni, joka kuuluu sisälle saakka ja lisäksi ajellaan toisten pihojen läpi sekä kävelyteillä. Yhtään ei kyllä ajatella -mitään.
[/quote]

Asuttekohan meidän asuinalueella? :D
Kuullostaa liiankin tutulta!

Vierailija
46/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajokäytös on poikkeuksellista ja häiritsevää - toistuvasti aiheutetaan melua, kuvaa videolle ja ilmoita poliisille. Ajoneuvon joutokäyntinä sallittu max 2 min. Eli tarkoittaa myös mopojen paikallaanpäristelyä. Laki kieltää häiritsevän korttelirallin taajama-alueella.

http://www.minilex.fi/a/tarpeeton-joutok%C3%A4ynti-on-rajoitettu-muutamaan-minuuttiin

Vierailija
47/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako. Itekkin olin mopopoika aikoinaan, tosin en ajeluillani häirinnyt ketään. Jos asuu alueella missä mopoikia on, ei voi mitään. Ikkunat kiinni vaan. Tai jos ei pää kestä pitää muuttaa rauhalliseen lähiöön. Kai se on parempi että ajelevat mopoillaan kuin kännäisivät keskellä yötä.

Vierailija
48/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:16"]

Älkää jaksako. Itekkin olin mopopoika aikoinaan, tosin en ajeluillani häirinnyt ketään. Jos asuu alueella missä mopoikia on, ei voi mitään. Ikkunat kiinni vaan. Tai jos ei pää kestä pitää muuttaa rauhalliseen lähiöön. Kai se on parempi että ajelevat mopoillaan kuin kännäisivät keskellä yötä.

[/quote]

Järjestys- ja liikennesäännöt koskevat mopopoikia ja moloaikuisia. Kaikkia ikään, sukupuoleen tai korvien väliin katsomatta.

Vierailija
49/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:56"]

Eikö teidän mopoikäisillä ole kotiintuloaikoja? Viime kesänä se rälläys jatkui monesti aamuyön puolelle, jopa arkena.

[/quote]

Eikai nyt yli 15v. mitään kotiintuloaikoja tarvitse kesälomalla? Löysätkää nyt hieman niitä pipojanne vanhemmat.

[/quote]

Tuntuu tarvitsevan, jos ei muuten osaa käyttäytyä ihmismäisesti. Minulla ei ole lapsia, mutta jos olisi niin niin löysälle ne pipoani päästäisi, että antaisin mopoikäiseni päristellä ympyrää keskellä kylää samaan aikaan lehdenjakajan kanssa.

[/quote]

Mopoilu on fiksu harrastus moneen muuhun teinien touhuamaan verrattuna. Kaltaisesi kärttyisät kyläpoliisit muistan jo omilta teinivuosiltani. Voin kertoa, että teistä ei pidetä nuorison keskuudessa. Me ainakin muistettiin kavereiden kanssa aina niiden valittajien postilaatikoita pikkuisella kiinari-yllärillä uuden vuoden kuinniaksi.

[/quote]

Mopoilu voi olla fiksu harrastus, mutta se voi olla myös ähemmän fiksu harrastus. Minulle on ihan sama tykkääkö joku viritetyllä mopolla kaahaava räkänokka minusta vai ei, kunhan oppisivat huomioimaan, että yöaikaan ihmiset haluavat nukkua eivätkä kuunnella taukoamatonta pärinää. Asiallinen paikasta toiseen kulkeminen on ok, ympyrän ajaminen aamuyöstä keskellä asuinaluetta ei.

Vai saisinko minäkin soittaa rumpuja aamu viideltä kerrostalossa ja käydä tuikkaamassa valittajien postilaatikkoon kiinarin?

[/quote]

Saisit valittaa kerrostalossa, koska siellä vallitsee taloyhtiön säännöt.

Mopoilusta yleisillä teillä taas ei voi valittaa. Ei ole olemassa lakia, joka sen kieltäisi.
[/quote]

Voi kultarakas kun ei se tavallinen ajaminen _liikennesääntöjen_ mukaan ketään häiritse. Mutta sitten kun alla on viritetty mopo josta parhaimmillaan on äänenvaimennin otettu pois ja sillä kisataan kaverin kanssa kuka pääsee kovempaa taajamaassa.. keskellä yötä.
.
Asuin itse aiemmin tuolla mopopoikien rakastetulla kadulla, pitkä suora jossa nopeusnäyttö ja nopeastihan siinä hermo paloi. Onneksi poliisitkin kiinnittivät tähän huomiota ja useampana yönä sai naureskella kun poikien ajo loppui lyhyeen. Olen itsekin mopoillut nuorempana ja minusta varsinkin maalla mopo on nuorelle välttämätön - kunhan vain ne liikennesäännöt on taottu kalloon!

Vierailija
50/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:17"]Valitsit itse asuinpaikkasi, muuta maalle yms. niin ei ole ongelmaa! [/quote] No me asutaan "maalla" ja pärinää riittää yötä päivään varsinkin nyt, kun koulut loppuivat. Sama myös talvisin. Karmea ääni, joka kuuluu sisälle saakka ja lisäksi ajellaan toisten pihojen läpi sekä kävelyteillä. Yhtään ei kyllä ajatella -mitään. [/quote] Yksin sinuako pitäisi ajatella! Elämällä on vaan niin pirun kiero huumorintaju, että nämä teinit on kohta yhtä pipo kireällä kuin sinäkin! Skootteri sijaan työnnetään lastenvaunuja ja kirotaan epäoikeuden mukaisuutta! Teidän aika meni jo, nyt on näiden nuorten aika elää huoletonta aikaa! [/quote] No voisi ajatella esim sitä pikkutyttöä, joka viime kesänä jäi mopon alle kävelytiellä tuossa ihan lähellä, kun mopoilija kaasutteli etupyörä ilmassa betoniporsaiden välistä jalkakäytävälle! [/quote] Lisään vielä, että sen kun ajelevat, mutta liikennesääntöjen mukaan. Tuskin on laillista ajaa tai kulkea millään tavoin toisten takapihoilla, vaikka kuinka on nuori ja vapaa.

[/quote]

Ihanne maailmaa ei ole! Surullisia asioita tapahtuu!
[/quote]

Ihanne maailma ja epäoikeuden mukaisuus? Kyllä se on totta, surullisia asioita tapahtuu. Sinullakin on jäänyt koulunkäynti välistä.

Vierailija
51/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käyty peruskoulut ym., silloin ja jälkeenkin samat lait kaiklla. omg

Vierailija
52/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huomaat tulleesi keski-ikäiseksi kääkäksi? Mopon pörinä ärsyttää.

Vierailija
53/67 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:21"]Hei, kerron teille sellaisesta hienosta keksinnöstä, josta ilmeisesti ette ole kuulleet, nimittäin korvatulpat. Niitä on erilaisia malleja, varmasti jokainen löytää itselle sopivat. Näillä voidaan eliminoida kaikenlaisten häiriöäänien harmilliset vaikutukset kun halutaan olla hiljaisuudessa, esim. nukkuessa. Suosittelen lämpimästi!
[/quote]
Joo semmoset häiriöäänet kuten vaikka herätyskello? Nimittäin kun sinne töihin olis herättävä aamulla.

Vierailija
54/67 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:21"]Hei, kerron teille sellaisesta hienosta keksinnöstä, josta ilmeisesti ette ole kuulleet, nimittäin korvatulpat. Niitä on erilaisia malleja, varmasti jokainen löytää itselle sopivat. Näillä voidaan eliminoida kaikenlaisten häiriöäänien harmilliset vaikutukset kun halutaan olla hiljaisuudessa, esim. nukkuessa. Suosittelen lämpimästi!
[/quote]
Joo semmoset häiriöäänet kuten vaikka herätyskello? Nimittäin kun sinne töihin olis herättävä aamulla.
[/quote]
Ohiksena että ei kaikki tulpat estä herätyskellon kuulemista, mutta vaimentavat kyllä ulkoa kuuluvia häiriöääniä.

Vierailija
55/67 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin alkaa. Neljän tunnin päästä soi kello ja järjetön pärinä valvottaa. Tässä on niin kiva kun pääsevät ajamaan pientä lenkkiä just meidän ympärillä. Aika tarkalleen 1min 20sek välein tuosta menevät melkein ikkunan alta.
Tässä ketjussa kun on käsketty muuttaa maalle tai rauhalliseen lähiöön niin kertokaa mistä v...sta semmonen löytyy?? Me asutaan tavallaan molemmissa, pienen tuppukylän taajamassa.

Vierailija
56/67 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:21"]Hei, kerron teille sellaisesta hienosta keksinnöstä, josta ilmeisesti ette ole kuulleet, nimittäin korvatulpat. Niitä on erilaisia malleja, varmasti jokainen löytää itselle sopivat. Näillä voidaan eliminoida kaikenlaisten häiriöäänien harmilliset vaikutukset kun halutaan olla hiljaisuudessa, esim. nukkuessa. Suosittelen lämpimästi!
[/quote]
[/quote]
Ohiksena että ei kaikki tulpat estä herätyskellon kuulemista, mutta vaimentavat kyllä ulkoa kuuluvia häiriöääniä.
[/quote]
No tuo pärinä kuuluu kyllä kovempaa ku normaali herätyskello... Nopealla laskulla niitä on tänä iltana 13 tai 14 liikkeellä.

Vierailija
57/67 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:40"]Itse ajelin mopona teininä, joten en aio valittaa mopolla ajelevista teineistä nyt näin aikuisena olleskaan.

Mukavaa mopoilukesää nuorisolle! Ajakaa varovasti. Skootterit ja mopoautot on edelleen hieman noloja. Suzuki pv 80cc-pytyllä rules! t.mopopoika87.
[/quote]

öö, mitäs noloa skoottereis on?
T.15v poika

Vierailija
58/67 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:21"]Hei, kerron teille sellaisesta hienosta keksinnöstä, josta ilmeisesti ette ole kuulleet, nimittäin korvatulpat. Niitä on erilaisia malleja, varmasti jokainen löytää itselle sopivat. Näillä voidaan eliminoida kaikenlaisten häiriöäänien harmilliset vaikutukset kun halutaan olla hiljaisuudessa, esim. nukkuessa. Suosittelen lämpimästi!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No tuo pärinä kuuluu kyllä kovempaa ku normaali herätyskello... Nopealla laskulla niitä on tänä iltana 13 tai 14 liikkeellä.
[/quote]
:o Mä luulin et tääl on paljo ku joku 6 yleensä porukassa :D

Vierailija
59/67 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hankkia huvin & urheilun kannalta mopon taas ja päristellä yöt läpseensä kiusatakseni teitä mammoja.

Kumma kun mua ei haittaa mopon (viritettyjenkään) äänet ikinä. Mulle tulee niistä äänistä vaan hyviä muistoja teiniajoilta mieleen.

Vierailija
60/67 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:55"]

Voisin hankkia huvin & urheilun kannalta mopon taas ja päristellä yöt läpseensä kiusatakseni teitä mammoja. Kumma kun mua ei haittaa mopon (viritettyjenkään) äänet ikinä. Mulle tulee niistä äänistä vaan hyviä muistoja teiniajoilta mieleen.

[/quote]

Juntti