Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa suututtaa teinit, jotka suhaavat edestakaisin skoottereillaan

Vierailija
01.06.2015 |

Jatkuvasti, kellon ajasta viis! Sitten kun he ovat vielä virittäneet niitä niin se ääni alkaa ottaa päähän. Ajavat mäkeä ylös, alas, ylös, alas. Välillä vain päristelevät paikallaan.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkäiset mammat hyökkäsivät, että kyllä heidän Nico-Petteri saa päristellä vaikka naapurin asunnossa, jos niin haluaa! NIH! 

Nyt ei ole kyse siitä, että olisin jotenkin parempi kuin muut vaan ihan hetken rauhasta ja hiljaisuudesta. Toki mopolla saa ajaa yöllä, mutta ei tarvitse ajaa edestakaisin. Se herättää monta ihmistä.

Vierailija
22/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän mopoikäisillä ole kotiintuloaikoja? Viime kesänä se rälläys jatkui monesti aamuyön puolelle, jopa arkena.

Vierailija
24/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:17"]Valitsit itse asuinpaikkasi, muuta maalle yms. niin ei ole ongelmaa! [/quote] No me asutaan "maalla" ja pärinää riittää yötä päivään varsinkin nyt, kun koulut loppuivat. Sama myös talvisin. Karmea ääni, joka kuuluu sisälle saakka ja lisäksi ajellaan toisten pihojen läpi sekä kävelyteillä. Yhtään ei kyllä ajatella -mitään.

[/quote]

Yksin sinuako pitäisi ajatella! Elämällä on vaan niin pirun kiero huumorintaju, että nämä teinit on kohta yhtä pipo kireällä kuin sinäkin! Skootteri sijaan työnnetään lastenvaunuja ja kirotaan epäoikeuden mukaisuutta! Teidän aika meni jo, nyt on näiden nuorten aika elää huoletonta aikaa!
[/quote]

No voisi ajatella esim sitä pikkutyttöä, joka viime kesänä jäi mopon alle kävelytiellä tuossa ihan lähellä, kun mopoilija kaasutteli etupyörä ilmassa betoniporsaiden välistä jalkakäytävälle!
[/quote]

Lisään vielä, että sen kun ajelevat, mutta liikennesääntöjen mukaan. Tuskin on laillista ajaa tai kulkea millään tavoin toisten takapihoilla, vaikka kuinka on nuori ja vapaa.

Vierailija
25/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:56"]

Eikö teidän mopoikäisillä ole kotiintuloaikoja? Viime kesänä se rälläys jatkui monesti aamuyön puolelle, jopa arkena.

[/quote]

Eikai nyt yli 15v. mitään kotiintuloaikoja tarvitse kesälomalla? Löysätkää nyt hieman niitä pipojanne vanhemmat.

Vierailija
26/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajat taas liikenteessä. Ei jumalavita, nuoriso ei saisi tehdä yhtään mitään, aina valitetaan. Näytä mulle se teini, joka osaa ajatella muita kuin itseään, niin mä näytän sulle maailman suurimman ihmeen.

Ja ei, minun teinini (2 kpl) eivät aja mopoilla, kun ei ole mopokortteja halunneet. Silti se ei haittaa minua pätkääkään, kun kaverinsa pörräävät aika-ajoin pihalla. Aikansa kutakin.

Vierailija
27/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:25"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:17"]Valitsit itse asuinpaikkasi, muuta maalle yms. niin ei ole ongelmaa! [/quote] No me asutaan "maalla" ja pärinää riittää yötä päivään varsinkin nyt, kun koulut loppuivat. Sama myös talvisin. Karmea ääni, joka kuuluu sisälle saakka ja lisäksi ajellaan toisten pihojen läpi sekä kävelyteillä. Yhtään ei kyllä ajatella -mitään. [/quote] Yksin sinuako pitäisi ajatella! Elämällä on vaan niin pirun kiero huumorintaju, että nämä teinit on kohta yhtä pipo kireällä kuin sinäkin! Skootteri sijaan työnnetään lastenvaunuja ja kirotaan epäoikeuden mukaisuutta! Teidän aika meni jo, nyt on näiden nuorten aika elää huoletonta aikaa! [/quote] No voisi ajatella esim sitä pikkutyttöä, joka viime kesänä jäi mopon alle kävelytiellä tuossa ihan lähellä, kun mopoilija kaasutteli etupyörä ilmassa betoniporsaiden välistä jalkakäytävälle! [/quote] Lisään vielä, että sen kun ajelevat, mutta liikennesääntöjen mukaan. Tuskin on laillista ajaa tai kulkea millään tavoin toisten takapihoilla, vaikka kuinka on nuori ja vapaa.

[/quote]

Ihanne maailmaa ei ole! Surullisia asioita tapahtuu!

Vierailija
28/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä mopotytöistä ole mitään haitta, mutta ne mopoautoilla ajelevat pojan nassikat keskellä yötä rääkän löytämisen hurmiossa. Hulluilla on halvat huvit.

Vierailija
29/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:09"]

[/quote]

Eikai nyt yli 15v. mitään kotiintuloaikoja tarvitse kesälomalla? Löysätkää nyt hieman niitä pipojanne vanhemmat.

[/quote]

Tuntuu tarvitsevan, jos ei muuten osaa käyttäytyä ihmismäisesti. Minulla ei ole lapsia, mutta jos olisi niin niin löysälle ne pipoani päästäisi, että antaisin mopoikäiseni päristellä ympyrää keskellä kylää samaan aikaan lehdenjakajan kanssa.

Vierailija
30/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole! Lapsi on iässä, joka tähtää aikuisuuteen ja itsenäisyyteen! Enää ei sanalla asioita vaan ohjeistetaan käyttäämään omaa järkeään! Oma poikani muuten lähtee aamuyöstä mopollaan töihin.

Vierailija
31/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:13"]

[/quote]

[/quote]

Tuntuu tarvitsevan, jos ei muuten osaa käyttäytyä ihmismäisesti. Minulla ei ole lapsia, mutta jos olisi niin niin löysälle ne pipoani päästäisi, että antaisin mopoikäiseni päristellä ympyrää keskellä kylää samaan aikaan lehdenjakajan kanssa.

[/quote]

Mopoilu on fiksu harrastus moneen muuhun teinien touhuamaan verrattuna. Kaltaisesi kärttyisät kyläpoliisit muistan jo omilta teinivuosiltani. Voin kertoa, että teistä ei pidetä nuorison keskuudessa. Me ainakin muistettiin kavereiden kanssa aina niiden valittajien postilaatikoita pikkuisella kiinari-yllärillä uuden vuoden kuinniaksi.

Vierailija
32/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:17"]

[/quote]

Ei ole! Lapsi on iässä, joka tähtää aikuisuuteen ja itsenäisyyteen! Enää ei sanalla asioita vaan ohjeistetaan käyttäämään omaa järkeään! Oma poikani muuten lähtee aamuyöstä mopollaan töihin.

[/quote]

Olisitteko sitten ystävällisiä ja ohjeistaisitte vähän paremmin? Alaikäisiä saa myös käskeä.

Ja sinun poikaasihan tämä ei varmaankaan koske, koska tuskin hän jää työmatkallaan rälläämään ympäri korttelia.

Vierailija
33/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:17"]Valitsit itse asuinpaikkasi, muuta maalle yms. niin ei ole ongelmaa!
[/quote]
Voi minä kyllä asun maalla, mutta täälläpä vasta niitä mopoja ja nuorisorikollisia onkin, kun ei poliisit täällä liiku.

Vierailija
34/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:11"]

Mielensäpahoittajat taas liikenteessä. Ei jumalavita, nuoriso ei saisi tehdä yhtään mitään, aina valitetaan. Näytä mulle se teini, joka osaa ajatella muita kuin itseään, niin mä näytän sulle maailman suurimman ihmeen.

Ja ei, minun teinini (2 kpl) eivät aja mopoilla, kun ei ole mopokortteja halunneet. Silti se ei haittaa minua pätkääkään, kun kaverinsa pörräävät aika-ajoin pihalla. Aikansa kutakin.

[/quote]

no tässä olis, näytätkö nyt sen maailman suurimman ihmeen?

Vierailija
35/67 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mopoilu on fiksu harrastus moneen muuhun teinien touhuamaan verrattuna. Kaltaisesi kärttyisät kyläpoliisit muistan jo omilta teinivuosiltani. Voin kertoa, että teistä ei pidetä nuorison keskuudessa. Me ainakin muistettiin kavereiden kanssa aina niiden valittajien postilaatikoita pikkuisella kiinari-yllärillä uuden vuoden kuinniaksi.

[/quote]

Mopoilu voi olla fiksu harrastus, mutta se voi olla myös ähemmän fiksu harrastus. Minulle on ihan sama tykkääkö joku viritetyllä mopolla kaahaava räkänokka minusta vai ei, kunhan oppisivat huomioimaan, että yöaikaan ihmiset haluavat nukkua eivätkä kuunnella taukoamatonta pärinää. Asiallinen paikasta toiseen kulkeminen on ok, ympyrän ajaminen aamuyöstä keskellä asuinaluetta ei.

Vai saisinko minäkin soittaa rumpuja aamu viideltä kerrostalossa ja käydä tuikkaamassa valittajien postilaatikkoon kiinarin?

Vierailija
36/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mopoilu voi olla fiksu harrastus, mutta se voi olla myös ähemmän fiksu harrastus. Minulle on ihan sama tykkääkö joku viritetyllä mopolla kaahaava räkänokka minusta vai ei, kunhan oppisivat huomioimaan, että yöaikaan ihmiset haluavat nukkua eivätkä kuunnella taukoamatonta pärinää. Asiallinen paikasta toiseen kulkeminen on ok, ympyrän ajaminen aamuyöstä keskellä asuinaluetta ei.

Vai saisinko minäkin soittaa rumpuja aamu viideltä kerrostalossa ja käydä tuikkaamassa valittajien postilaatikkoon kiinarin?

[/quote]

Saisit valittaa kerrostalossa, koska siellä vallitsee taloyhtiön säännöt.

Mopoilusta yleisillä teillä taas ei voi valittaa. Ei ole olemassa lakia, joka sen kieltäisi.

[/quote]

No esimerkiksi Järjestyslaki luku 1 § 3 momentti 1.

Vierailija
37/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sentään skoottereita, täällä ne on mopoja, kevareita ja autoja. Ja niissä autoissa pitää tietysti olla subbarit, halvat ja vitulleen asennettu eli koko auton pellit rämisee niin että kumma ku eivät irtoa. Ja tätä harrastetaan öisin, päivät nukutaan. 

Vierailija
38/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei nyt sun elämä on pilalla :((((((

Vierailija
39/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä Tieliikennelaki 6 luku 86 § ja myös Rikoslaki 2a luku 9§ 3 mom.

Osaathan käyttää googlea...

Vierailija
40/67 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudattamisen puolustajat eivät ole tainneet itse kuulla sitä, kun jotain 2T-paskakasaa huudatetaan ikkunan alla tuntitolkulla pitkin yötä, samalla kun pitäisi ite goisaa ja valmistautua huomiseen työpäivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän