Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:... keski-ikäiset eivät yleensäkään osaa käyttää somea. Pysykää vaan siellä Facebookissa, jos ainoa julkaisemanne sisältö on tabletilla otettu erittäin rakeinen kuva uudenvuoden ilotulituksesta tai parvekkeen orvokeista.

Vierailija
28.01.2022 |

Omituinen kolumni Hesarissa. Mitä kirjoittaja mahtaa ymmärtää "keski-ikäisellä".

https://www.hs.fi/nyt/art-2000008543473.html

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole orvokeissa vikaa vaan että niitä p*sk*laatuisia kuvia ylpeänä laitetaan someen. Se on kuin Idols-kilpailussa jossamoni luulee osaavansa laulaa mutta nuotinvierestä menee ja kunnolla.

No ketä ne haittaa.

Vierailija
22/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä samoja 50+ mummoja ketä täälläkin pyörii onneksi on vielä paikkoja mihin eivät ole kankeita luitaan vielä roudanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole orvokeissa vikaa vaan että niitä p*sk*laatuisia kuvia ylpeänä laitetaan someen. Se on kuin Idols-kilpailussa jossamoni luulee osaavansa laulaa mutta nuotinvierestä menee ja kunnolla.

No ketä ne haittaa.

No luuleeko kuvaaja että ne on jotenkin erityisen hienoja ja hyvälaatuisia?

Vierailija
24/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo kolumni ja huonosti kirjoitettu. Ei jatkoon.

Vierailija
25/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pointtina olekaan esitellä kuvaustaitojaan tai kameransa laadukkuutta vaan pointtina on itse sisältö: "tällaiset kukat istutin tänä vuonna".

Vierailija
26/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketä ne haittaa.

No luuleeko kuvaaja että ne on jotenkin erityisen hienoja ja hyvälaatuisia?

No ei, vaan halusi näyttää miten hienoja ne itse kukat on.

Vierailija
27/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Facebookissa eikä ole mitään tarvetta mennä sinne keekoilemaan tämän jälkeenkään. Täysin turha koko juttu.

Niin, ja ikää minulla on 56 vuotta.

Vierailija
28/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näitä samoja 50+ mummoja ketä täälläkin pyörii onneksi on vielä paikkoja mihin eivät ole kankeita luitaan vielä roudanneet.

Jos sä menet vaikka erikoislääkärille tai joudut kirurgin käsittelyyn, niin ne on hyvin usein näitä "kankeita" 50+ mummoja.

Vierailija
29/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut Facebookissa eikä ole mitään tarvetta mennä sinne keekoilemaan tämän jälkeenkään. Täysin turha koko juttu.

Samoilla linjoilla. N42/M43

Vierailija
30/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuvailee kukkia, koiriaan ja leipomuksiaan. Tylsää sisältöä, vihoviimeinen niitti on jos tägää minua postauksiinsa!! Olen kysynyt, MIKSI kaikesta pitää somettaa, kuulemma on kiva jakaa facekavereiden kanssa elämäänsä. BORING.

Vierailija
31/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei boomerit ole keski-ikäisiä 🙄

Vierailija
32/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän säkin tunnut täällä viihtyvän 😂

Vierailija
33/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo kuvan nainen on jutun kirjoittaja, hän ei taida itsekkään olla enää kaukana keski-iästä.

”Onnekseni selvisin boomer-ahdistuksestani ihan muutamalla syvällä henkäyksellä…”

Katsos HÄN on sentään parempi boomeri.

Vierailija
34/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just noin :D !

Muistahan sitten keski-iässä sulkea some.

Vierailija
35/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuvailee kukkia, koiriaan ja leipomuksiaan. Tylsää sisältöä, vihoviimeinen niitti on jos tägää minua postauksiinsa!! Olen kysynyt, MIKSI kaikesta pitää somettaa, kuulemma on kiva jakaa facekavereiden kanssa elämäänsä. BORING.

No entäs sitten? Rullaa vaan niiden ohi jos ei kiinnosta.

Vierailija
36/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nyt antanut esimerkkejä millaista se huono käytös on.

Ja mikäli olen oikein käsittänyt niin somessa ei ole pakko seurata sellaisia kenen jutuista ei välitä. Ja huonosti käyttäytyvät on mahdollista estää. Itse en ole missään somessa. Mulla oli stalkkeritili facessa ja täytyy sanoa että mitä huonommin käyttäytyvä niin sitä viihdyttävämpi.

Vierailija
37/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikö tämä AV ole vielä nolompaa kuin FB 😆

Vierailija
38/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, tämähän oli ihan hauska. Ja siis olen täyttänyt 50, vaan en vielä 55, joten minun pitäisi kuulua henkisiin buumereihin. Mutta olen myös nuorena ollut baarissa töissä, ja jo silloin pikkujouluaika ja vappu olivat pahimmat (ehkä myös uusi vuosi) ajankohdat olla töissä. Koska silloin kaatokänniset (ne oikeat) buumerit valtasivat baarit. Tämä oli ihan yleinen vitsi. Rauhaa kaikille, älkää ottako niin vakavasti kaikkea!

Vierailija
39/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eikö tämä AV ole vielä nolompaa kuin FB 😆

Joo, mutta täällä voi olla niin ettei kukaan tuttu tiedä.

Vierailija
40/121 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelissa käytetään sanoja boomeri ja keski-ikäinen synonyymeina. Boomerit ovat syntyneet noin 1946 - 1964...  Eivät kyllä ole ihan keski-ikäisiä enää tuolloin syntyneet....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän