HS:... keski-ikäiset eivät yleensäkään osaa käyttää somea. Pysykää vaan siellä Facebookissa, jos ainoa julkaisemanne sisältö on tabletilla otettu erittäin rakeinen kuva uudenvuoden ilotulituksesta tai parvekkeen orvokeista.
Omituinen kolumni Hesarissa. Mitä kirjoittaja mahtaa ymmärtää "keski-ikäisellä".
Kommentit (121)
Instagram ja twitter jatkuvasti tyrkyttää kotimaisten +50v naisten profiileja.
Jotain kukkakuvia täynnä profiilit, yleensä kuvat vielä identtisiä, sitten niitä giffejä missä kukkia ja vilkkuvia glittertekstejä tyyliin "Love is life".
Jos tuo kuvan nainen on jutun kirjoittaja, hän ei taida itsekkään olla enää kaukana keski-iästä.
Naiset osaavat vain nalkuttaa, haukkua ja osoitella muita.
Vihapuhetta toimittajalta. Olen järkyttynyt!
Vierailija kirjoitti:
Ottanut nyt vain mallia pääministeristämme. Näinhän ne asenteet siirtyy.
Marin aloitti tämän vanhempien sukupolvien vihakampanjan.
Löytyihän se syyllinen.
Ihan oikeassa on. Nuoret ovat paljon luontevampia sisällötuottajia.
Vierailija kirjoitti:
Ottanut nyt vain mallia pääministeristämme. Näinhän ne asenteet siirtyy.
Marin aloitti tämän vanhempien sukupolvien vihakampanjan.
Se että Marinia pidetään nuorena on kyllä naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Instagram ja twitter jatkuvasti tyrkyttää kotimaisten +50v naisten profiileja.
Jotain kukkakuvia täynnä profiilit, yleensä kuvat vielä identtisiä, sitten niitä giffejä missä kukkia ja vilkkuvia glittertekstejä tyyliin "Love is life".
Ai jaa, mun sometuttavapiirissä parvekekukkakuvia laittaa 70-80-vuotiaat. Toki puutarharyhmissä on kaikenikäisiä harrastajia parikymppisistä alkaen.
Eipä pysytä! Levitellään orvokinkuvia pitkin ja poikin! Me tehdään mitä halutaan eikä kuunnella inisijöitä.
Mikä orvokeissa on vikana. Minulle ei kyllä avautunut tämä. Ketä ne haittaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassa on. Nuoret ovat paljon luontevampia sisällötuottajia.
Joo todellakin. Kuvia "päivän asuista" ja miespuolisilla autoista 😂
Eli pitääkö sitten julkaista vain tissi ja persevakokuvia.
Hesarin kirjoittaja paljasti tyhmyytensä
Ei ole orvokeissa vikaa vaan että niitä p*sk*laatuisia kuvia ylpeänä laitetaan someen. Se on kuin Idols-kilpailussa jossamoni luulee osaavansa laulaa mutta nuotinvierestä menee ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärtänyt ylipäätään mitä hän yrittää sanoa.
Samaa mieltä olen kyllä siitä että kännissä örveltäminen on typerää.
Jos kirjoittajalla on vähän iäkkäämmät vanhemmat, 60-70+ "Seppo ja Marjatta" ja ajattelee heitä keski-ikäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson kyllä sata kertaa mieluummin orvokkien kuvia kuin identtisiä selfieitä tai kuvia samasta sohvasta eri kuvakulmista.
Me keski-ikäiset vaan raportoimme ruokailumme, koiralenkkimme, mökkiviikonloppumme ja hyvä ettei vessakäyntimme someen (faceen). Pääasia, että joka päivä tulee 1-2 postausta, josta naapurit, työkaverit ja omat iäkkäät vanhempamme tykkäävät.
Just noin :D !