Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani leikkasi ananastukan

Vierailija
01.06.2015 |

Annoin hänelle rahaa parturia varten, ja minkälaiset hiukset hänellä on kotiin palatessaan? No ananastukka! Nyt hävettää...

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ananastukka ole paha. Joillekin sopii tosi hyvin. Tosin ei varmaan miellytä täti-ihmisen silmää. Ei sentään hankkinu irokeesia, joten turhaan häpeilet :)

Vierailija
22/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ananastukka tarkoittaa nutturaa ylhäällä päässä ja muuten lyhyt/kalju niin tiedän tyylin. Samanlaisia variaatioita on ollut vuosia mohikaanista lähtien. Nuoret vain luulevat keksineensä jotain uutta, niinkuin aina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kohta 50 ja mulla on ananastukka .... Mun mielestä siisti ja helppo! Tytärkin sanoi että ihan sika makee sopii kuulema! Että sellainen nuorten tukka mulla pitäiskö ajaa kaljuks?

Vierailija
24/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuta vikaa ole kuin että on nyt niin muodissa, että joka toisella on sellainen. Tulee laumaeläin vaikutelma.

Vierailija
25/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai äidillä on kananperse?

Vierailija
26/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili tai kalju sen on oltava saatana! Mie en ainakkaa tolssii homotukkia poikani antaisi pitää!! T. Kauppinen

Vierailija
27/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:13"]

Hyi helvetti! Pakkoko on siittää lisää niitä ananastukka-jonneja?! Oikeasti! Pitkät on ihanat. T.15v

[/quote]

Kotiin kasvamaan siitä.

Vierailija
28/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:57"]

Mä oon kohta 50 ja mulla on ananastukka .... Mun mielestä siisti ja helppo! Tytärkin sanoi että ihan sika makee sopii kuulema! Että sellainen nuorten tukka mulla pitäiskö ajaa kaljuks?

[/quote]

Pitäisi.

Vierailija
29/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa hyvännäköinen on ketjuun linkatulla Brad Pittillä Fury-leffassa :D kamalia sellaiset geelillä "sliipatut" tai nutturalle nyityt sivuilta sheiverikaljut ananastukat jollain 15-25v lampailla. Lammas siitä tulee mieleen, bää bää vaan laumaelukat! ;)

T. N19

Vierailija
30/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pojan vedin väkisin siiliksi kun sellaisen meni leikkaamaan ilman lupaa. :D Tuli vielä ihan helvetin ruma kun rimpuili vastaan.

Vierailija
31/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"]

Lammas siitä tulee mieleen, bää bää vaan laumaelukat! ;) T. N19

[/quote]

Hauska. =) No, mun ananastukkainen lapseni ei ole koskaan halunnut edes esittää olevansa mikään individualisti. Tykkää muodista muiden mukana. Nyt olisi mielenkiintoista tietää, mitä niin eriskummallisen villiä sinä olet keksinyt erottuaksesi joukosta? Jotain todella ainutlaatuista, ettei vaan kukaan muu olisi ikinä koskaan keksinyt samaa? Ja ennen kaikkea - miksi sinulle on niin tärkeää erottua laumasta? Etkö silloin ole vain toisen lauman jäsen?

Vierailija
32/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. meidän kolmosluokkalaisilla lähes kaikilla on ananas...se on niin cool ;)

Vierailija
33/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://todayfunnies.com/wp-content/uploads/2015/04/Funny-Pineapple-Hair-Style-Funny-People-Pictures.jpg

AP:n reaktion mukaan kyseessä olisi varmaan enemmänkin tälläiset, kuin se perus ananastukka... :D Ei haloo nyt! Jos poika tykkää, niin eiköhän ole ihan hyvät hiukset.

Vierailija
34/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"]

Lammas siitä tulee mieleen, bää bää vaan laumaelukat! ;) T. N19

[/quote]

Hauska. =) No, mun ananastukkainen lapseni ei ole koskaan halunnut edes esittää olevansa mikään individualisti. Tykkää muodista muiden mukana. Nyt olisi mielenkiintoista tietää, mitä niin eriskummallisen villiä sinä olet keksinyt erottuaksesi joukosta? Jotain todella ainutlaatuista, ettei vaan kukaan muu olisi ikinä koskaan keksinyt samaa? Ja ennen kaikkea - miksi sinulle on niin tärkeää erottua laumasta? Etkö silloin ole vain toisen lauman jäsen?
[/quote]

Tää oli kans hauska :) sanotaanko nyt vain että jos on pakko niin saumattomasti kuulua siihen ympäröivään lammaslaumaan niin ei myöskään ajatusmaailmassa ole mitään omaa aivotoimintaa; ts. "Kun muutkin niin mäkin". Sitten mopoauton kylkeen chuulina nojaillen syljeksitään maahan ja uploadataan typeriä videoita youtubeen - ja jos joku toruu nuorisoporukkaa niin "kun muutkin niin mäkin ;)"

Vierailija
35/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 12:55"]No mut miten sitä kehtaa katsoa... Mitäköhän sukulaisetkin ajattelee... Ajattelin, että leikkauttaa vain siistin kesätukan. [/quote] Millainen on siisti "kesätukka"

[/quote]

Millin sänki. Halpa, jos itse ajaa ja helppo hoitaa. Kasvaa sopivan mittaiseksi syksyyn mennessä!

Vierailija
36/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:57"]

[/quote]

Pitäisi.
[/quote]
Vattu kun on pää sen verran muhkurainen että ei sovi tähän päähän!

Vierailija
37/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks temptationislandin AkillA ollu Ananas?

Vierailija
38/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:39"]http://todayfunnies.com/wp-content/uploads/2015/04/Funny-Pineapple-Hair-Style-Funny-People-Pictures.jpg

AP:n reaktion mukaan kyseessä olisi varmaan enemmänkin tälläiset, kuin se perus ananastukka... :D Ei haloo nyt! Jos poika tykkää, niin eiköhän ole ihan hyvät hiukset.
[/quote] Hahaaaa!!!! Tuollaisen laitan mä!!!! Niin siisti. Toi on ananastukka. Vai pitäiskö laittaa sittenkin banaani????

Vierailija
39/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni noista teinien muotijutuista on älyttömiä ja aiheuttavat myötähäpeää. Itsekin häpeäisin esim ananastukkaa, freddyjä ja muita älyttömyyksiä

Vierailija
40/60 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:33"]

Täh. meidän kolmosluokkalaisilla lähes kaikilla on ananas...se on niin cool ;)

[/quote]

alkaa meno muistuttamaan pohjois-koreaa jossa jokaisella samanlaiset kampaukset

http://newsfeed.time.com/2013/02/25/these-are-north-koreas-28-state-approved-hairstyles/