Mitkä useimmille ikävät asiat on teille ihan ok
Käytän mielelläni sukkahousuja. Rintaliivit ei ole yhtään sen epämukavammat kuin pikkuhousutkaan.
Olen aina tykännyt lentokoneruuasta, just sopiva annos se pikku rasia.
Naapurustosta kuuluva ruohonleikkurin ääni ei häiritse yhtään, on kesän ääni.
Lumityöt on mukavaa hyötyliikuntaa.
Kommentit (30)
Tarpeettomat palaverit töissä, nämä "tämäkin meetinki olisi voinut olla sähköposti" hommat. Mukavaa ajanviettoa ja kanssakäymistä työkavereiden kanssa josta maksetaan, ei koko ajan tarvitse hiki päässä tehdä työtä
Ruuanlaitto on kivaa ja palkaksi saa vielä juuri mieleistään, hyvää ruokaa.
Minua ei haittaa, jos naapurista kuuluu silloin tällöin jotain. Ihan normaalia elämää. Aika rajusti saa mekastaa, jotta minä pahastun.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeettomat palaverit töissä, nämä "tämäkin meetinki olisi voinut olla sähköposti" hommat. Mukavaa ajanviettoa ja kanssakäymistä työkavereiden kanssa josta maksetaan, ei koko ajan tarvitse hiki päässä tehdä työtä
Sulla ei taida kauheesti muut hommat kasautua niiden turhien palaverien takia?
-Kaupassa käyminen ja ruoanlaitto, vaikka joka päivä
-Helle eikä kova pakkanenkaan haittaa
-Hiusten pesu, pyykkien peseminen ja saunominen joka päivä, oikeastaan rakastan pyykinpesua. Myös astianpesukone pyörii joka päivä.
-Lapsen harrastuskuskaamiset ei ole ikävää vaan ihan kivaa, lapsen harrastuksen aikana urheilen itse.
Hyväksyn sen, että työelämä on välillä raskasta ja stressaavaa. En ole koskaan olettanutkaan, että se on pelkkää huvipuistoa ja päivänpaistetta. En silti kirjoittele palstoille, että ahdistaa kun pomo pyytää minua tekemään ne työt, joihin minut on palkattu. Ymmärrän myös sen, että jotkut työkavereistani ovat ikäviä ihmisiä. Ei se minua haittaa, sillä pääsen heistä eroon joka päivä ja työpäivinä suhtaudun heihin huumorilla. Onneksi he kaikki ovat saikuttajia, joten näen heitä aika harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida kauheesti muut hommat kasautua niiden turhien palaverien takia?
Kasautuu, mutta hommat kaatuu niskaan joka tapauksessa
-sama
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn sen, että työelämä on välillä raskasta ja stressaavaa. En ole koskaan olettanutkaan, että se on pelkkää huvipuistoa ja päivänpaistetta. En silti kirjoittele palstoille, että ahdistaa kun pomo pyytää minua tekemään ne työt, joihin minut on palkattu. Ymmärrän myös sen, että jotkut työkavereistani ovat ikäviä ihmisiä. Ei se minua haittaa, sillä pääsen heistä eroon joka päivä ja työpäivinä suhtaudun heihin huumorilla. Onneksi he kaikki ovat saikuttajia, joten näen heitä aika harvakseltaan.
Loistava asenne! 👍🏻
Se kun on paljon puuhaa ja tekemistä kokoajan. Aikaisin aamulla herääminen