Mitkä useimmille ikävät asiat on teille ihan ok
Käytän mielelläni sukkahousuja. Rintaliivit ei ole yhtään sen epämukavammat kuin pikkuhousutkaan.
Olen aina tykännyt lentokoneruuasta, just sopiva annos se pikku rasia.
Naapurustosta kuuluva ruohonleikkurin ääni ei häiritse yhtään, on kesän ääni.
Lumityöt on mukavaa hyötyliikuntaa.
Kommentit (30)
Jos olen väärässä myönnän sen hyvillä mielin. Monille tämä tuntuu olevan mahdotonta.
Tykkään istua junassa, erityisesti hitaassa paikallisjunassa.
Lumityöt on mukava tapa viettää aikaa pihalla. Myöskin tiskaaminen on ihan mukavaa.
Sodat, kulkutaudit ja nälänhätä jossain kaukomaissa.
Tykkään helteistä, mikä tuntuu ainakin AV:lla olevan kauhistus.
Hammaslääkärissä käynti. Tai suuhygienistillä. Verikoe. Paastoaminen. Koirien ulkoilutus säällä kuin säällä. Lapsettomuus.
Imuroiminen silloin kun on korvatulpat ja kuulosuojaimet, on hiljainen imuri. Äänekäs imuri sen sijaan olisi vaikea taistelukappale.
Kovat pakkaset, talven pimeys, verikokeet.
Jonottaminen, oikeastaan aika rentouttavaa.
Raha-asiat. Tykkään suunnitella sekä omaa, yritysten että julkista taloutta. Raha-ongelmat ovat vain mielenkiintoinen haaste, joka pitää ratkaista. Olen ammatiltani controller ja koulutukseltani tradenomi.
Ruokakaupassa käynti. Tykkään kokeilla uusia tuotteita ja ruoka-aineita, joten mulla menee aina todella kauan hyllyjä katsellessa. Etenkin ulkomailla on todella mukavaa käydä paikallisissa ruokakaupoissa.
Sillan alla nukkuminen.
(Harrastan pyörämatkailua.)
Seinänaapurin biletys. Sen sijaan, että se häiritsisi, minusta on kiinnostavaa kuunnella salaa. Se on kuin tosi-tv-viihdettä.
Pitkä työmatka. Tykkään istua autossa ja miettiä kaikkea itsekseni.
Peruutetut tapahtumat ja kokoontumiset. Helpottavaa, kun ei tarvitsekaan mennä.
Vessanpöntön peseminen on lempi kotiaskareeni.
M35