Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, jotka pesette pyllyn kakan jälkeen!

Vierailija
01.06.2015 |

Olen yrittänyt liittyä pyllynpesijöiden jaloon joukkoon, mutta esteeksi on muodostunut käytännön ongelma. Kuivaus. Selittäkää nyt, miten te pesijät järjestätte kuivauksen. Roikkuuko teillä käsipyyhkeiden alapuolella rivissä jokaiselle perheenjäsenelle omat pyllypyyhkeet? Kuivaatteko samaan, jolla olette kuivanneet kropan suihkun jälkeen? Mulla ainakin kastuvat kankut niin, ettei vessapaperi riitä kuivaukseen.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:00"]

Pesen bideellä ja kuivaan paperiin. Molemmat lapseni olen opettanut samaan ja mieheni. Ällöttävää perseenhajua monet lapset levittää jotka käyvät kylässä. Ei tee mieli pitää sylissäkään, kun haisevat paskalle.

[/quote] Bideetä kyllä harvassa paikassa näkee, olen joskus 70-luvulla nähnyt.

[/quote]http://www.ettorel.ee/index.php?route=product/product&product_id=117

Vierailija
42/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:30"]

Jos saat käsiisi paskaa niin pesetkö vedellä vai pyyhitkö paperiin...tai teetkö kumpaakaan.

[/quote]

Nuolen puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla kuivaan. Ihan normaalisti. Eli siis ensin pesen ja sitten kuivaan.

Te jotka käytätte pyyhettä: kuivaatteko menkkojen aikana alapesun jälkeen pyyhkeellä?

Vierailija
44/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tukehtua nauruun, kun kuvittelin, miten av-mammat kiemurtelee pytyllä suihku toisessa kädessä edestä taakse ja toinen käsi on takaa päin hinkkaamassa peppuvakoa ja ryppyjä puhtaaksi. Johan siinä nikamat muljahtavat väärään asentoon!

Miten on arvon av-mammat, montako kertaa päivässä vaihdatte sen peppupyyhkeen puhtaaseen? Miten sitä nyt samaan voi pyyhkiä useita kertoja. Siihenhän on saattanut tarttua huolellisesta pesusta huolimatta näkymättömiä sontapartikkeleita. Teillähän on tunnetusti niin herkkä nokkakin, että te haistatte kymmenien metrien päästä, millainen pepunpesijä kukanenkin on.

Vierailija
45/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä paperiin kuivataan eikä pyyhkeeseen..on epähygieenista!!Ja meillä kans lapsiltakin pestään pyllyt kakan jälkeen tai pyyhitään kosteillä pyyhkeillä..

Kaameeta kun ne tulee kylästä mummulta tai papalta ja niitten reikä on kakassa kun pyyhitty paperilla nopeasti..kertoo ihmisten pyyhkimistaidosta.yök yök!!

Vierailija
46/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:11"]

Paperilla kuivaan. Ihan normaalisti. Eli siis ensin pesen ja sitten kuivaan. Te jotka käytätte pyyhettä: kuivaatteko menkkojen aikana alapesun jälkeen pyyhkeellä?

[/quote] Juu, tietty. Kuukuppi niin ei sotkeennu.

Vierailija
47/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:12"]

Meinasin tukehtua nauruun, kun kuvittelin, miten av-mammat kiemurtelee pytyllä suihku toisessa kädessä edestä taakse ja toinen käsi on takaa päin hinkkaamassa peppuvakoa ja ryppyjä puhtaaksi. Johan siinä nikamat muljahtavat väärään asentoon!

Miten on arvon av-mammat, montako kertaa päivässä vaihdatte sen peppupyyhkeen puhtaaseen? Miten sitä nyt samaan voi pyyhkiä useita kertoja. Siihenhän on saattanut tarttua huolellisesta pesusta huolimatta näkymättömiä sontapartikkeleita. Teillähän on tunnetusti niin herkkä nokkakin, että te haistatte kymmenien metrien päästä, millainen pepunpesijä kukanenkin on.

[/quote] Mulla kyllä käsi pesee edestä käsin. Ja en kuivaa reikää niin riittää pesu pyyhkeelle kerran viikossa.

Vierailija
48/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyyhin wc paperilla vain perseen ja kyllä liisteri krapulapaskakin lähtee aivan putipuhtaaksi kun vain jaksaa pyyhkiä mutta en ymmärrä niitä ihmisiä jotka ei kato paperiin et jääkö leimaa vai joko on paperi valkoista. Miten muuten sen tietää koska se pylly on hyvin pyyhitty ja ettei jää paskan jämiä jos ei katso paperiin kun pyyhkii ?

Vierailija
49/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tuu teille kylään. Käy pesemässä kädet ennen ruokailua ja kuivaa väärään pyyhkeeseen.

Vierailija
50/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, että täällä on mielenvikaista porukkaa.

Vierailija
51/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:19"]

Itse pyyhin wc paperilla vain perseen ja kyllä liisteri krapulapaskakin lähtee aivan putipuhtaaksi kun vain jaksaa pyyhkiä mutta en ymmärrä niitä ihmisiä jotka ei kato paperiin et jääkö leimaa vai joko on paperi valkoista. Miten muuten sen tietää koska se pylly on hyvin pyyhitty ja ettei jää paskan jämiä jos ei katso paperiin kun pyyhkii ?

[/quote]Pukamat huutais hoosiannaa tuollaisen hinkkaamisen jälkeen....

Vierailija
52/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:54"]

Mä en tajua näitä pyllyjen pesijöitä? Siis jos pyyhkimällä ei lähde niin on ruokavaliossa jotain vikaa.

[/quote] Tajuat sitten kun omistat pukamat

[/quote]

Ne pukamatkin johtuu ruokavaliosta! Jos kakka luistaa hyvin, ei kakkaa tarvitse punkea ja pukamia ei synny.

[/quote] Oletko synnyttänyt....?

[/quote]

Synnytätkö sinä joka vuosi? Jos, niin silloin se kelpaa syyksi pukamiin. Jos et, niin ei, synnytys ei kelpaa syyksi "omistaa" [pysyvästi] pukamat. Hoida ne pois hyvä ihminen!

[/quote] Peseminen on sitä hoitamista!

Vierailija
53/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:12"]Meinasin tukehtua nauruun, kun kuvittelin, miten av-mammat kiemurtelee pytyllä suihku toisessa kädessä edestä taakse ja toinen käsi on takaa päin hinkkaamassa peppuvakoa ja ryppyjä puhtaaksi. Johan siinä nikamat muljahtavat väärään asentoon!

[/quote]
Kuolen nauruun tästä kommentista xD

Vierailija
54/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina pessyt käsisuihkulla ulostamisen jälkeen, joten mitä te nillitätte! Ihmetellyt olen niitä, jotka eivät näin tee, vaikka eipä se minun pyllyäni hierrä. Se tosin hiertää, jos en käsisuihkua käyttäisi, samoten minulle tulisi epähygieeninen olo.

Vierailija
55/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:19"]Itse pyyhin wc paperilla vain perseen ja kyllä liisteri krapulapaskakin lähtee aivan putipuhtaaksi kun vain jaksaa pyyhkiä mutta en ymmärrä niitä ihmisiä jotka ei kato paperiin et jääkö leimaa vai joko on paperi valkoista. Miten muuten sen tietää koska se pylly on hyvin pyyhitty ja ettei jää paskan jämiä jos ei katso paperiin kun pyyhkii ?
[/quote]
Niimpä! Ja teille jotka kysyitte että pesettekö naaman vedellä vai pyyhittekö jos kaatuu naama edellä paskaan; ei nyt ole ihan verrattavissa. En mä ainakaan rappaa sitä persettä, eikä jää alkkareihin mitään minkä vuoksi pelkkä pyyhkiminen riittää. Ja terveen ihmisen paska ei haise kuin miedolle paskalle, joten kertoo jotakin jos se oman persereijän haju leijuu nokkaan asti jos jättää pesemättä.

Vierailija
56/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pyyhkeitä ei tarvitse, noin viisi arkkia vessapaperia riittää mainiosti, kun ei läträile sillä käsisuihkulla seinille ja reisille.

Vierailija
57/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:20"]

Joo en tuu teille kylään. Käy pesemässä kädet ennen ruokailua ja kuivaa väärään pyyhkeeseen.

[/quote] Kuka kuivaa? Kaikilla on nimetyt pyyhkeet ja ihan erillään käsipyyhkeestä. Ei voi erehtyä!

Vierailija
58/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:14"]Joo kyllä paperiin kuivataan eikä pyyhkeeseen..on epähygieenista!!Ja meillä kans lapsiltakin pestään pyllyt kakan jälkeen tai pyyhitään kosteillä pyyhkeillä..

Kaameeta kun ne tulee kylästä mummulta tai papalta ja niitten reikä on kakassa kun pyyhitty paperilla nopeasti..kertoo ihmisten pyyhkimistaidosta.yök yök!!
[/quote]
Ihan nyt uteliaisuudesta kysyn... Tarkastatko lapsesi persereijän aina kun se kotiin tulee vai mistä tiedät että on reikä kakassa...

Vierailija
59/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:39"]

Olen yrittänyt liittyä pyllynpesijöiden jaloon joukkoon, mutta esteeksi on muodostunut käytännön ongelma. Kuivaus. Selittäkää nyt, miten te pesijät järjestätte kuivauksen. Roikkuuko teillä käsipyyhkeiden alapuolella rivissä jokaiselle perheenjäsenelle omat pyllypyyhkeet? Kuivaatteko samaan, jolla olette kuivanneet kropan suihkun jälkeen? Mulla ainakin kastuvat kankut niin, ettei vessapaperi riitä kuivaukseen.

[/quote]

Mulla ei kastu. Pyyhin vessapaperilla. Suihkutan vain persreiän ympäriltä.

Vierailija
60/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 11:14"]Joo kyllä paperiin kuivataan eikä pyyhkeeseen..on epähygieenista!!Ja meillä kans lapsiltakin pestään pyllyt kakan jälkeen tai pyyhitään kosteillä pyyhkeillä..

[/quote]
Ihan nyt uteliaisuudesta kysyn... Tarkastatko lapsesi persereijän aina kun se kotiin tulee vai mistä tiedät että on reikä kakassa...
[/quote]

Ja aikalailla huonosti opetettu jos ei edes persettään osaa oikein pyyhkiä