Kysymys teille, jotka pesette pyllyn kakan jälkeen!
Olen yrittänyt liittyä pyllynpesijöiden jaloon joukkoon, mutta esteeksi on muodostunut käytännön ongelma. Kuivaus. Selittäkää nyt, miten te pesijät järjestätte kuivauksen. Roikkuuko teillä käsipyyhkeiden alapuolella rivissä jokaiselle perheenjäsenelle omat pyllypyyhkeet? Kuivaatteko samaan, jolla olette kuivanneet kropan suihkun jälkeen? Mulla ainakin kastuvat kankut niin, ettei vessapaperi riitä kuivaukseen.
Kommentit (145)
Meillä on talouspaperirullia 2 kpl vessassa. Toinen lavuaarin vieressä, jotta vieraat voivat pyyhkiä kätensä. Toinen pytyn vierellä, johon kuivaan persaukseni pesun jälkeen.
Vessassa on kolme roskista (meillä on iso vessa ja kylppärissä toinen). Kaksi kannellista ja yksi kanneton, jotta vieraat hoksaa heittää siihen helposti talouspaperit.
Kannellisille roskiksille on omat käyttötarkoituksensa, mutta se ei liity tähän keskusteluun.
Ja vielä väitetään että säästyy vessapaperia vaikka koko rullalla kuivataan.
Suihkuttelun vaikutukset:
- kun joka kakkosella käynnin jälkeen käyttää reippaasti suihkua, voi boksereita huoletta nuuhkaista vaikka heinäkuisen toimistopäivän jälkeen.
- kun joka kakkosella käynnin jälkeen käyttää reippaasti suihkua, valmistavasta osasta eli wc-paperin käytöstä ei ole löytynyt varmaan kertaakaan verta paprusta.
- olen uinut sen hiton suolaisessa Kuolleessa meressä useamman kerran ja aina hämmästellyt, miten paljon ihmiskehosta löytyy kirbeleviä nirhamia. Kaikki nämä ajalta ennen valaistumista reippaan suihkun käytölle. Tietyllä tavalla kiinnostaisi tietää, onko kakkos-sektorilla tapahtunut muutosta, jonka tuntisi ja huomaisi Kuolleen meren suolatestissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä väitetään että säästyy vessapaperia vaikka koko rullalla kuivataan.
- -
Mikä olikaan perustelusi säästöinnolle?
Ihan vaan vessapaperilla kuivaan. Jos oikein roiskuaa selkään ja sinne tänne, voin paperin jälkeen vielä naulasta ottaa pyyhkeen. Mutta kyllä vessapaperi yleensä riittää, ja mulla on jättimäinen ahteri.