Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, jotka pesette pyllyn kakan jälkeen!

Vierailija
01.06.2015 |

Olen yrittänyt liittyä pyllynpesijöiden jaloon joukkoon, mutta esteeksi on muodostunut käytännön ongelma. Kuivaus. Selittäkää nyt, miten te pesijät järjestätte kuivauksen. Roikkuuko teillä käsipyyhkeiden alapuolella rivissä jokaiselle perheenjäsenelle omat pyllypyyhkeet? Kuivaatteko samaan, jolla olette kuivanneet kropan suihkun jälkeen? Mulla ainakin kastuvat kankut niin, ettei vessapaperi riitä kuivaukseen.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vessapaperia ensin kakan jälkeen ,sitten pesen vedellä kunnolla välillä saipuallakin ja sen jälkeen kuivaan pyyhkeellä.pyllypyyhe on jokaisella meilla, siis pieni pyyhe tai kasipaperilla ja roskiin.

Vierailija
2/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeellä, jokaisella oma, mutta en mä koskaan sen kummemmin juuri peppua kuivaa, ainoastaan pimpin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis istun pöntöllä. Suihkutan edestäpäin käsisuihkulla vettä ja takakautta laitan käden jolla pesen pepun. Kuivaan wc-paperilla.
Siinä mitkään kankut kastu.

Vierailija
4/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa ruokavalionne, jos paperi ei riitä. Itsellä ei yleensä tule paperiinkaan mitään.

Vierailija
5/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:51"]Korjatkaa ruokavalionne, jos paperi ei riitä. Itsellä ei yleensä tule paperiinkaan mitään.
[/quote]

Peppureikä on ryppyinen koska venyy ja supistuu niinkuin haitari. Niihin poimuihin jää aina jotain vaikka paperiin ei mitään tulisikaan. Päivän kun siellä muhii niin kyllä haisee.

Vierailija
6/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:54"]

Mä en tajua näitä pyllyjen pesijöitä? Siis jos pyyhkimällä ei lähde niin on ruokavaliossa jotain vikaa.

[/quote] Tajuat sitten kun omistat pukamat

Vierailija
7/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:51"]Korjatkaa ruokavalionne, jos paperi ei riitä. Itsellä ei yleensä tule paperiinkaan mitään.
[/quote]
Esim. Nolot vartalot -ohjelmassa oli tapaus, jonka perse oli löystynyt. Toisen arseen oli ilmestynyt ns. tasku josta paskaa valui. Taitaapi olla jostakin sairaudesta kiinni miks osa ei saa pyyhittyä...

Vierailija
8/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:56"]

Mä en tajua näitä pyllyjen pesijöitä? Siis jos pyyhkimällä ei lähde niin on ruokavaliossa jotain vikaa.

[/quote]

Ne pukamatkin johtuu ruokavaliosta! Jos kakka luistaa hyvin, ei kakkaa tarvitse punkea ja pukamia ei synny.

Vierailija
9/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöntön lähellä on rivi peffapyyhkeitä. jokaisella oma väri.

Vierailija
10/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:27"]

[/quote]

Ne pukamatkin johtuu ruokavaliosta! Jos kakka luistaa hyvin, ei kakkaa tarvitse punkea ja pukamia ei synny.

[/quote] Oletko synnyttänyt....?

Vierailija
11/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat käsiisi paskaa niin pesetkö vedellä vai pyyhitkö paperiin...tai teetkö kumpaakaan.

Vierailija
12/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienestä asti pessyt pyllyn kakan jälkeen. Kyse ei ole siitä, että paperi ei riittäisi vaan totutusta tavasta ja siitä, että jää likainen olo, jos ei ole mahdollisuutta pestä. Minä kuivaan pesun jälkeen paperilla, pyyhkettä en käyttäisi.

Vierailija
13/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä en t ajua näitä stringien käyttäjiä, jotka lätkäisee sen narun persevakoon paskantamisen jälkeen. Hyi helvetti miten pahalle ne illalla saattaa haista. Montako päivää te vitun emakot pidätte niitä stringejä? Eikö tule kalliiksi kun joka vuodenpäivälle pitää olla erilainen persehikinaru. Levitätte sitten istuessanne mietoa perseenhajua jokaiselle alustalle. Hyi saatana.

Vierailija
14/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperilla tai laitan suoraan housut jalkaan.

Vierailija
15/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:35"]

Minä olen pienestä asti pessyt pyllyn kakan jälkeen. Kyse ei ole siitä, että paperi ei riittäisi vaan totutusta tavasta ja siitä, että jää likainen olo, jos ei ole mahdollisuutta pestä. Minä kuivaan pesun jälkeen paperilla, pyyhkettä en käyttäisi.

[/quote]

Näin. Ei mullakaan paperiin jää mitään, mutta pesen silti mieluummin vedellä. Tulee puhdas ja raikas olo. Vessapaperilla kuivaan.

Vierailija
16/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:27"]

[/quote]

[/quote] Oletko synnyttänyt....?

[/quote]

Synnytätkö sinä joka vuosi? Jos, niin silloin se kelpaa syyksi pukamiin. Jos et, niin ei, synnytys ei kelpaa syyksi "omistaa" [pysyvästi] pukamat. Hoida ne pois hyvä ihminen!

Vierailija
17/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:30"]

Jos saat käsiisi paskaa niin pesetkö vedellä vai pyyhitkö paperiin...tai teetkö kumpaakaan.

[/quote]

Juuri näin. Jos vaikka kompastut ja käsi osuu koiran paskaan, niin onko hyvä kun vähän paperilla pyyhkii?

Vierailija
18/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:54"]

[/quote]

Mä en t ajua näitä stringien käyttäjiä, jotka lätkäisee sen narun persevakoon paskantamisen jälkeen. Hyi helvetti miten pahalle ne illalla saattaa haista. Montako päivää te vitun emakot pidätte niitä stringejä? Eikö tule kalliiksi kun joka vuodenpäivälle pitää olla erilainen persehikinaru. Levitätte sitten istuessanne mietoa perseenhajua jokaiselle alustalle. Hyi saatana.
[/quote]
Sinäkö et sitten vaihda joka päivä alushousuja? Hyi mikä haisuli! Ei mun alushousut ainakaan miltään haise kun vaihdan ne joka päivä niin kuin aikuisten kuuluu.

Vierailija
19/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:56"]

[/quote]

[/quote]
sulla et taida olla lapsia.raskaus aiheuttaa pukamia

Vierailija
20/145 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 07:54"] Mä en tajua näitä pyllyjen pesijöitä? Siis jos pyyhkimällä ei lähde niin on ruokavaliossa jotain vikaa. [/quote] Mä en t ajua näitä stringien käyttäjiä, jotka lätkäisee sen narun persevakoon paskantamisen jälkeen. Hyi helvetti miten pahalle ne illalla saattaa haista. Montako päivää te vitun emakot pidätte niitä stringejä? Eikö tule kalliiksi kun joka vuodenpäivälle pitää olla erilainen persehikinaru. Levitätte sitten istuessanne mietoa perseenhajua jokaiselle alustalle. Hyi saatana. [/quote] Sinäkö et sitten vaihda joka päivä alushousuja? Hyi mikä haisuli! Ei mun alushousut ainakaan miltään haise kun vaihdan ne joka päivä niin kuin aikuisten kuuluu.

[/quote]

Ei alushousuja tarvitse vaihtaa joka päivä jos ei käy paskalla. Kyrvänkin voi pyyhkäistä talouspaperilla. Jos sun alushousut ei kerta miltään haise kun niin tarkkaan ne nuuhkit läpi niin eihän niitä silloin joka saatanan päivä tarvitse vaihtaa. Ihmeellisiä kermaperseitä täällä taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän