Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:07"]

Kuinka moni mies tykkää jos nainen alkaa pojittelemaan. "Poika, tuoppa kahvia tänne"!
[/quote]

Sanoisin että aika moni....

Vierailija
2/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojittelu ei näin miehenä ole koskaan haitannut minua lainkaan, jos sitä tekevät itseäni vanhemmat ihmiset. Siitä tulee itse asiassa mukava olo, ollaan vähän kuin osa sukupolvien ketjua. Käskevä äänensävy sen sijaan kyllä haittaa ja sellaisen käyttäjälle laitankin heti kuvaannollisen luun kuvaannolliseen kurkkuun.

Tytöttely toimii ilmeisesti sitten eri logiikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kaikki alle 25-vuotiaat ovat tyttöjä. Miten näin päivänselvästä asiasta voi suuttua?

Vierailija
4/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain komeat miehet saavat tytötellä. Koskee myös ihailevia katseita ja ihailevia kommentteja ulkonäöstä.

Vierailija
5/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kuka tytöttelee, Olen sairaanhoitaja ja jos joku vanhus tytöttelee, ei haittaa ollenkaan.Sen sijaan ikäisiltäni tai hiukan vanhempien ihmisten suusta kuulostaa oudolta.

Vierailija
6/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä kaikenlainen tytöttely ja pojittelu on täysin epäasiallista. Vapaa-ajallaan kukin päättäköön itse miten toisia puhuttelee, ja kantaa siitä seuraukset.

Vierailija
7/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Suomi on vapaa maa. Toisaalta nainen saa vetää sitä herneen sieraimeen, jos siltä tuntuu. Suomi on vapaa maa.

Vierailija
8/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka tytöttelee. Useimmiten vituttaa, mutta 80-vuotiaalle vaarilleni annan anteeksi. Tosin myös tädiksi kutsuminen on perseestä...

Vierailija
9/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pomo joskus tytöttelee minua. Ei haittaa ollenkaan.

Vierailija
10/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhän on söpö. Mitä pahaa siinä on? Tosin olen joskus kuullut naisen sanovan ettei tahdo olla söpö. Mutta se vasta söpöä oli. Eräänlainen umpikuja :/

Vierailija
11/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:27"]

Saa. Suomi on vapaa maa. Toisaalta nainen saa vetää sitä herneen sieraimeen, jos siltä tuntuu. Suomi on vapaa maa.

[/quote]

Mäkin saan sitten kutsua tytöttelijää sovinisti-siaksi. Vapaa maa.

Vierailija
12/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Sitä voi kutsua naista naisen omalla nimellä. Tyttö viittaa lapseen ei naiseen. Ei miehiäkään pojitella.

Vierailija
13/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:57"]

[/quote]

[/quote]

Periaatteessa nimen omaan! Toisaalta tyttöyshän ei ole (ainakaan minun mielestäni) oletusarvoisesti mikään moitittava asia. Tytöt ovat ihan kivoja ja tarpeellisia ihmisiä. Sen sijaan sovinisti-sika-ilmausta hyvin harvoin käytetään positiivisessa tai neutraalissa merkityksessä, eli luonnehdinnan käyttöä voisi pitää solvauksena.

Vierailija
14/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:27"]

[/quote]

[/quote]

Sinä voit pojitella. Ei ole niin törkeää kuin sovinisti-siaksi kutsuminen.

Vierailija
15/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:00"]

[/quote]

[/quote]

Periaatteessa nimen omaan! Toisaalta tyttöyshän ei ole (ainakaan minun mielestäni) oletusarvoisesti mikään moitittava asia. Tytöt ovat ihan kivoja ja tarpeellisia ihmisiä. Sen sijaan sovinisti-sika-ilmausta hyvin harvoin käytetään positiivisessa tai neutraalissa merkityksessä, eli luonnehdinnan käyttöä voisi pitää solvauksena.

[/quote]

Niin voi tyttötelyäkin pitää. Lue se aloittajan linkkaama artikkeli. Tytöttely on toisen aikuisen ihmisen vähättelyä. Tietty jos joku vanhempi ihminen sanoo tytöksi niin tuskin silloin tuon takana on mitään muuta kui nse, että kyseessä on vanha ihminen.

Kuinka moni mies tykkää jos nainen alkaa pojittelemaan. "Poika, tuoppa kahvia tänne"!

Vierailija
16/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin voi tyttötelyäkin pitää. Lue se aloittajan linkkaama artikkeli. Tytöttely on toisen aikuisen ihmisen vähättelyä. Tietty jos joku vanhempi ihminen sanoo tytöksi niin tuskin silloin tuon takana on mitään muuta kui nse, että kyseessä on vanha ihminen.

[/quote]

No ei minua ainakaan häiritse pojittelu, ainakaan itseäni vanhempien ihmisten taholta. Tuntuisi tietysti oudolta, jos itseni ikäinen tai nuorempi henkilö pojittelisi minua.

Sen sijaan käskeminen häiritsee. Vaikka minulle sanottaisiin, "Hyvä herra, tuoppa sitä kahvia tänne !", niin kyllä minua korpeaisi.

Vierailija
17/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:27"] Saa. Suomi on vapaa maa. Toisaalta nainen saa vetää sitä herneen sieraimeen, jos siltä tuntuu. Suomi on vapaa maa. [/quote] Mäkin saan sitten kutsua tytöttelijää sovinisti-siaksi. Vapaa maa. [/quote] Sinä voit pojitella. Ei ole niin törkeää kuin sovinisti-siaksi kutsuminen.

[/quote]

Mitäs jos tyyppi on itseäni vaikka 20 vuotta vanhempi. Alanko pojittelemaan silloin?:D Ehkä pitäisi kutsua sitten sedäksi. 

Vierailija
18/18 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:27"] Saa. Suomi on vapaa maa. Toisaalta nainen saa vetää sitä herneen sieraimeen, jos siltä tuntuu. Suomi on vapaa maa. [/quote] Mäkin saan sitten kutsua tytöttelijää sovinisti-siaksi. Vapaa maa. [/quote] Sinä voit pojitella. Ei ole niin törkeää kuin sovinisti-siaksi kutsuminen.

[/quote]

Mitäs jos tyyppi on itseäni vaikka 20 vuotta vanhempi. Alanko pojittelemaan silloin?:D Ehkä pitäisi kutsua sitten sedäksi. 
[/quote]

Kutsu sitten sedäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme