Tapailemani mies paljastuikin ihan eri ihmiseksi,mitä nyt?
Eli ollaan nyt yli kuukauden ajan tapailtu erään miehen kanssa. Kummatkin ollaan 23 vuotiaita ja ollaan tavattu yhteisten tuttujen kautta.
Ollaan viestitelty nyt kuukauden ajan joka päivä ihan koko ajan.Hän on ihana,kiltti ja huomaavainen,kehuu paljon ja on kiinnostunut asioistani. Osoittaa huomiota myös julkisilla paikoilla sekä kavereiden edessä. Mies vaikuttaa siis ihan täydelliseltä (ja on erittäin hyvässä ammatissa") ja pitää itsestään huolta ja syö terveellisesti jne. Mitään huonoa en löydä hänestä, kunnes.....
Tänään sain kuulla ystäviltäni että tapailemani mies käyttää kovempiakin huumeita ihan huumaustarkoituksessa ja on lääkkeiden väärinkäyttäjä. Hän itse mulle kertoi että joskus on univaikeuksia johon syö unilääkkeitä,ei sen enempää. Kuulemma monet ystävistämme tietää miehen "ongelmasta" ja se on yleisessä tiedossa lähes jokaisella, jonka miehen tuntee.
Asenne miestä kohtaan muuttui heti,alkoi ahdistamaan koko tilanne ja nyt en tiedä mitä tehdä? Olen nollatoleranssilla huumeita kohtaan, eli en todellakaan pysty hyväksymään ko. toimintaa.
Tilanteen tekee tosi vaikeaksi se, että olen niin ihastunut mieheen ja hän tuo tällä hetkellä eniten iloa elämääni. Kesäksi meillä on /oli paljon suunnitelmia ja yhteinen ulkomaanmatkakin oli jo alustavasti sovittu kaveripariskunnan kanssa syksyksi.
Mitä te tekisitte mun tilanteessa? Sydän sanoo että ei, järki että anna miehen mennä.
Kommentit (13)
Narkkarit ovat aina hyviä ehdokkaita, anna palaa<3
Mitä huumeita ne tarkalleen on? Kokaiinia? Kannabista? Tuskin suonensisäisiä?
Karkuun ja nopeasti. Huumee on sellainen juttu ettei ainakaan parempaan mennä ikinä.
Aika vaikea tilanne kyllä. Mutta itse en ehkä pystyisi elää tuollaisen miehen kanssa jos olisin huumeita vastaan ja hän niitä käyttäisi ja vielä lääkkeitäkin väärin. Aina saisi pelätä ettei oo käyny jotain pahaa. Voithan toki yrittää kysyä asiasta mieheltä ennen kuin teet hätäisiä päätöksiä.
Puhu miehen kanssa, pyydä selitystä.
Mutta faktahan on se että jos mies huumeita käyttää, varsinkin kovia, ei hänen kanssaan kannata parisuhdetta jatkaa.
Tiedätkö hänen suhdehistoriasta, ja lähinnä miksi aiemmat suhteet on päättyneet?
Mies on selvästi ongelmainen. Ja ongelmaiseen rakastuminen aiheuttaa ongelmia. Riippuvainen ei yleensä halua/kykene eroon riippuvuudestaan. Joten joudut elämään sen kanssa ja jäämään aina kakkoseksi. Neuvon, että revi itsesi irti NYT ja etsi joku muu.
t. juopon rakas, joka katuu
Sama mies se on silti.
1. Ota henkilön taustoista selvää.
2. Ota totuudesta ensin itse selvää.
3. Älä jatkossa koskaan usko toisten kertomia juttuja, ellet itse tiedä totuutta.
4. Älä syyllistä kavereitasi tai miestäsi, luota tässä vaiheessa kavereihisi, mutta älä oikeasti.
5. Jos tarina on totta, etsi keino käyttää hyväksi miehen huumeriippuvuutta.
6. Ellet saa totuutta selville, johdattale aihepiiriin ja osoita kiinnostuksesi.
7. Testaa miehen luotettavuus eri tavoilla.
8. Kysy suoraan vasta totuuden selvitettyäsi.
9. Älä jätä jälkiä tai johtolankoja.
10. Älä sorru itse huumeisiin.
10. Hyväksikäytettyäsi miestä tarpeeksi kauan, vaihda strategiaa.
11. Kun totuus alkaa paljastumaan pakene jälkiä jättämättä, jätä mies.
T. Piinkova narsisti
Kannattaa muistaa sekin, ettei sillä miehen kiltteydellä ja luonteella ole mitään väliä silloin kun on aineissa, ne muuttaa ihmisen persoonallisuutta. Huumepäissä on ihmisiä tapettu, sellaisetkin ihmiset jotka ei muuten ole mitenkään väkivaltaisia. Toinen juttu on se, että jos ihminen käyttää huumeita ja vielä lääkkeitä väärin, niin ei sillä kaikki ole silloin hyvin, koska onnellisen ihmisen ei tarvitse hakea lohtua tuollaisista, jotain sillä usein paetaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:07"]
Sama mies se on silti.
1. Ota henkilön taustoista selvää.
2. Ota totuudesta ensin itse selvää.
3. Älä jatkossa koskaan usko toisten kertomia juttuja, ellet itse tiedä totuutta.
4. Älä syyllistä kavereitasi tai miestäsi, luota tässä vaiheessa kavereihisi, mutta älä oikeasti.
5. Jos tarina on totta, etsi keino käyttää hyväksi miehen huumeriippuvuutta.
6. Ellet saa totuutta selville, johdattale aihepiiriin ja osoita kiinnostuksesi.
7. Testaa miehen luotettavuus eri tavoilla.
8. Kysy suoraan vasta totuuden selvitettyäsi.
9. Älä jätä jälkiä tai johtolankoja.
10. Älä sorru itse huumeisiin.
10. Hyväksikäytettyäsi miestä tarpeeksi kauan, vaihda strategiaa.
11. Kun totuus alkaa paljastumaan pakene jälkiä jättämättä, jätä mies.
T. Piinkova narsisti
[/quote]No nyt tulee asiatekstiä! Näitä ohjeita lisää kiitos ketjuihin. En itse tykkää moralisoijista vaan juuri tämäntyyppisestä ajattelusta! En ole ap. Mutta komppaan tätä todellakin. Ap, ota neuvosi tästä viestistä.
En kysynyt suoraan, en paljastanut tietäväni. Kerroin suhteen päättämiselle muut syyt kun sen todellisen. "Helppo", siisti ero. Pelkäsin mitä seuraa, jos hän olisi saanut tietää, että tiedän käytöstään. Kuukausi eromme jälkeen hänellä oli jo toinen, jonka kanssa seurustelee edelleen.
Mistä taka-hikiältä sä oikein olet? Huumeet kuuluu ihan normaaliin juhlimiseen. Pidän ihmistä outona jos ei ole koskaan edes kokeillut huumeita. Kokaiini ja kannabis kelpaa bissen ohella ihan normaali viikonloppuna. Joskus naisen kanssa voi ottaa vähän ekstaasia seksin ohessa.
Missä kellarissa nämä HUUME-hössöttäjät ovat kasvaneet?
Näin on paitsi essoa ei kannata ottaa jos meinaa sekstailla, kokkeli ihan ok. Menee halut vaan ja haluaisi höpötellä ihmisten kanssa mukavia ja katsella tähtitaivaaan valoja. Möyhyä nyt voi vetää vaikka päivittäin ilman mitään ongelmia.
Helpoimmalla pääset, kun annat kenkää. Jos mies tahtoo päihteettömäksi, ja jaksat sen kivisen tien kulkea, niin voithan ottaa asian puheeksi. Minä kyllä jättäisin homman sikseen (tietenkin ensin varmistettuani huumeasian satavarmaksi todeksi)