Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 180cm nainen ja kokoni on S

Vierailija
28.01.2022 |

Kummallista? Yleensä sanotaan että pitkät naiset on isoja mutta olen todella siro

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olen kade.

Vierailija
2/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä siro. Mistä löydät riittävän pitkiä housuja S-koossa?

Mulla on 179 cm pitkä tytär, joka käyttää pääasiassa M-kokoa, välillä nekin jäävät harteista pieneksi. Teini tosin on urheilija, millä on oma vaikutuksensa asiaan. Housuja ei meinaa löytää ikinä mistään riittävän pitkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 179 cm pitkä tytär, joka käyttää pääasiassa M-kokoa, välillä nekin jäävät harteista pieneksi. Teini tosin on urheilija, millä on oma vaikutuksensa asiaan. Housuja ei meinaa löytää ikinä mistään riittävän pitkinä.

en käytä housuja vaan hameita ja legginsejä

Vierailija
4/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 173cm ja kokoa xs tai s. Pitkät naiset ryhmän perusteella jalkani ovat pidemmän kuin monen minua pidemmän, sisälahkeenpituus 81cm.

Lastenosastolta löytyy (joskus) vaatteita :D

Vierailija
5/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Mä olen 163 ja käytän L tai XL. Olen 70kg.

Vierailija
6/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari- vai kaappi juoppo. Ei ole kaunista olla kukkakeppi , eikä ollenkaan tervettä.Hoida kihomatosi ja lapamatokuuri olis tarpeen.

Vierailija
7/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Onlyn tall-mallistosta. Zalandossa on saatavilla useammaltakin tuotemerkiltä pitkien mallisto.

Vierailija
8/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Onlyn tall-mallistosta. Zalandossa on saatavilla useammaltakin tuotemerkiltä pitkien mallisto.

Oln just sanomassa että zalandolla on tosiaan hyvä se tall mallisto

Vierailija
9/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koon isontuminen juurikaan vaatteen pituuteen vaikuta, vaan housut täytyy ostaa sellaiselta valmistajalta, joka tekee eri lahkeenpituuksia. Farkkuja löytyy helpoiten.

Vierailija
10/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkari- vai kaappi juoppo. Ei ole kaunista olla kukkakeppi , eikä ollenkaan tervettä.Hoida kihomatosi ja lapamatokuuri olis tarpeen.

T. Kateellinen, "terve" mamma 100kg.

Vierailija
11/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (lyhyehkö) kaverini väittää, että pitkä ja iso on sama asia. Ap on taas yksi todiste siitä, että ei ole.

Vierailija
12/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit olla tosi laiha mutta et kokoa s, koska olet siihen liian pitkä

pituus on mitta mikä myös vaikuttaa kokoon, ei siis vain vartalon ympärysmitat

Vierailija
13/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koon isontuminen juurikaan vaatteen pituuteen vaikuta, vaan housut täytyy ostaa sellaiselta valmistajalta, joka tekee eri lahkeenpituuksia. Farkkuja löytyy helpoiten.

Ei tunnu löytyvän, tai siis ei välttämättä ole tarjolla kuin jotain 30" tai 32" lahkeenpituutta (ja joissain farkuissa siis tuo 32" on lyhyt).

Ja tuo aiemmin mainittu Zalandon tall-mallisto on tiedossa, mutta aina ei voi olla kaikkea tilaamassakaan.

-2

Vierailija
14/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm ja S tai XS täällä.

Siistimpiä housuja pitkille löytyy muuten verkkokaupoista tilaamalla Hollannista tai Tanskasta. Noissa maissa on paljon pitkiä naisia ja monista kaupoista löytyy erikseen tall-osasto, jossa on oikeasti järkevä mitoitus.

Farkkuja saa ihan yleisesti 26-27/34" mitassa. Useimmiten onneksi tuo 34" riittää lahkeem pituudeksi. 36" pituutta on jo vaikeampi löytää tuolla vy:llä.

Vierailija
15/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu minkä pituiset raajat on

Vierailija
16/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa S, esim. tuosta zalandon mallistosta tilaan aina vaatteet kokoa S. Jos ostaisin vaatteita koossa M, ne roikkuu päällä, koska minulla on niin kapea vyötärö ja ohuet kädet. jos ostan housut koossa M, ne myös roikkuu takamuksesta,, ei ole kivan näköistä. 

Vierailija
17/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 173cm kaikki hihat ja lahkeet on liian lyhyitä, olen jo niin tottunut siihen että en edes huomaa. Kädet kun nostaa ylös jotkut paidat nousee napaan.

Mutta isompi koko roikkuu tai ei pysy päällä, ei ole aina vaihtoehtoja.

Vierailija
18/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on olemassa omia mallistoja ( tall) pitkille naisille, joilla pitkät jalat. Minun tytär myös käyttää. On muuten XS-S kokoinen mutta 176cm pitkä. Nettikaupoista saa ainakin ( zalando, boozt).

Vierailija
19/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju. Olen hoikka tvtytsi 178 ja aina mietin kokoani kun shoppailen. Olen kanssa s- kokoa ja pikkareissa yms XS, olen aina miettinyt että olenko jotenkin epänormaali (kooltani💃).

Minulla on kanssa valtavan pitkät jalat ja olen aika ohut ja kapea. Kiva kuulla että tämä kokoisuus edes on normaalia!

Vierailija
20/57 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla laiha. Minä en ollut saman pituisena s-kokoa edes 55-kiloisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä