Jaa jokin rakastamasi kappale, jota todennäköisesti muut eivät muuten koskaan kuulisi
Ja nyt määrittelen tästä pois suomalaisen ja erinäisen heavy-musiikin, koska voin :)
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Olis aikuismaista kuunnella kappale eikä vaan heti lykätä peukkua alaspäin, jos videon naama tms. ei miellytä. Mun lataamalle biisille tuli "miinusta" niin pian, ettei varmasti oltu videota avattu. Kyseessä oli musiikkimaailmassa hyvin arvostettu esiintyjä, mutta ei meillä vielä tunnettu. Muutenkin typerää tuo alapeukuttelu, kun toiset laittaa kovasti tykkäämiään biisejä tänne - poikkeuksena ap.n toivomusten vastaiset latailut.
Ei niitä alapeukkuja kannata tällä palstalla niin vakavasti ottaa. Mä olen painanut monta kertaa vahingossa alas- ja ylöspäin niin että huomasin, ja ties kuinka monta kertaa niin etten ole huomannut edes.
Zebra Centauri - Ausgebounced
https://music.youtube.com/watch?v=GTHDdYXYN9w&list=RDAMVMGTHDdYXYN9w
Vierailija kirjoitti:
Olis aikuismaista kuunnella kappale eikä vaan heti lykätä peukkua alaspäin, jos videon naama tms. ei miellytä. Mun lataamalle biisille tuli "miinusta" niin pian, ettei varmasti oltu videota avattu. Kyseessä oli musiikkimaailmassa hyvin arvostettu esiintyjä, mutta ei meillä vielä tunnettu. Muutenkin typerää tuo alapeukuttelu, kun toiset laittaa kovasti tykkäämiään biisejä tänne - poikkeuksena ap.n toivomusten vastaiset latailut.
Olisihan se aikuismaista, mutta tämä on VAUVA-palsta 🙄
Nauttikaa, kun teillä on mahdollisuus kuulla tämä ensimmäistä kertaa. Antaisin aika paljon samasta mahdollisuudesta.
Terkut muille Arthur Morgan -faneille samalla ;)
Alex Goot - We Found Love. Hän on tehnyt oman musansa lisäksi paljon cover-versioita ja tämä on minusta yksi parhaista.