Jaa jokin rakastamasi kappale, jota todennäköisesti muut eivät muuten koskaan kuulisi
Ja nyt määrittelen tästä pois suomalaisen ja erinäisen heavy-musiikin, koska voin :)
Kommentit (221)
Mark Lanegan - Man in a Long Black Coat
Tässä mambokunkku Tito Puente heittää Cuban Peten. Taatusti keinuttaa.
Kappale on "livenä" Mambo Kings-leffassa. Tito Puente esiintyi Suomessakin pariin otteeseen. Moni on nähnyt nimen Santanan levykannessa, mies soitti monessa pumpussa mukana mutta teki itse satakunta levyä ihan oikeaoppista lattarimusiikkia.
15 miljoonaa kuuntelua, mulle randomina netistä algoritmin perusteella valittu ensisoitto.
Ilmeisesti rakastan erilaisia asioita kuin tämä biisi... ;D
Tässä mambokunkku Tito Puente heittää Cuban Peten. Taatusti keinuttaa.
Kappale on "livenä" Mambo Kings-leffassa. Tito Puente esiintyi Suomessakin pariin otteeseen. Moni on nähnyt nimen Santanan levykannessa, mies soitti monessa pumpussa mukana mutta teki itse satakunta levyä ihan oikeaoppista lattarimusiikkia.
Ei aavistustakaan, mistä tää laulu kertoo. Onko ihmekään, kun kantsulainen ei osaa urdua 🤷🏼♀️
Hiljaiset veneet - Maija Pokela
Niin levollisen kaunista.
Ja en kuunnellut ohjeistustasi. Sori siitä.
La wally B.O du ilm Diva (1981) Wilhelmenia Wiggins - Vladimir Cosma Bande originale du film Diva, film français réalisé par Jean-Jacques Beineix, sorti en mars 1981.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan, mistä tää laulu kertoo. Onko ihmekään, kun kantsulainen ei osaa urdua 🤷🏼♀️
Tämänkin uzbekkia, ei urdua :) Terv. urdua osaava