Jaa jokin rakastamasi kappale, jota todennäköisesti muut eivät muuten koskaan kuulisi
Ja nyt määrittelen tästä pois suomalaisen ja erinäisen heavy-musiikin, koska voin :)
Kommentit (221)
The Jesus and Mary Chain: About You
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihana :) Meinasin laittaa aiemmin saman. Suomessa ei kovin tunnettu, mutta muualla kylläkin :)
Näitä on niin monia, jotka on valtavan hyviä, ihania lauluja, mutta kuunnelkaa vaikka nyt tämä 😊
Ja tämä
Vierailija kirjoitti:
Saman konsertin Pote tha se do on minulle _se_ biisi, mutta kyllähän tässäkin korvat, silmät ja kaikki muutkin kehonosat kehrää.
Oho, aika nopeasti hypättiin Madonnaan, Kansasiin, Don Henley’hin, Rihannaan ketjussa, jossa oli tarkoitus jakaa erikoisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on niin monia, jotka on valtavan hyviä, ihania lauluja, mutta kuunnelkaa vaikka nyt tämä 😊
Ja tämä
Hei älä nyt jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi historian suurimmista tanssihiteistä ei varmaan myöskään kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä
Hei älä nyt jaksa.
Jaksan tottakai, mä kuuntelen lauluja, missä on todellista ja syvällistä sanomaa. Maailmalliset renkutukset ei oo enää vuosiin napannu, aina kun jossain niitä joutuu kuulemaan, niin sitä vaan ihmettelee, miten vuosia takaperin on jaksanu itekki niitä kuunnella. Ne jättää tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä
Hei älä nyt jaksa.
Jaksan tottakai, mä kuuntelen lauluja, missä on todellista ja syvällistä sanomaa. Maailmalliset renkutukset ei oo enää vuosiin napannu, aina kun jossain niitä joutuu kuulemaan, niin sitä vaan ihmettelee, miten vuosia takaperin on jaksanu itekki niitä kuunnella. Ne jättää tyhjäksi.
Tässä ketjussa nimenomaan kiellettiin suomalaiset. Tämä ei nyt ole oikea paikka näille, tajuat varmaan.
Tämä on kyllä suomalainen, mutta aivan ihana kappale vuosien takaa!