Jaa jokin rakastamasi kappale, jota todennäköisesti muut eivät muuten koskaan kuulisi
Ja nyt määrittelen tästä pois suomalaisen ja erinäisen heavy-musiikin, koska voin :)
Kommentit (221)
Angels & Airwaves - The Adventure
Just nää lapselliset hevimimmit jaksaa jakaa heviä, vaikka ap rajasi ko. genren ulos. Jotenkin aina kuvittelenkin kyseisen tyylilajin kuuntelijat kakaramaisiksi protestoijiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Herman Rundberg & Kråkesølv - Hjemmeseier
Et taida tietää mitä jakaminen tarkottaa tai musaketju.
Ei musavideo ilmesty nimeä hokemalla itsestään ketjuun, vaan sen linkki laitetaan itse.
Mä en saa mitenkään linkitettyä tänne juutuupista mitään. Neuvokaatten nyt mua. Ihan normi tavalla oon yrittänyt miten yleensä linkitetään.
Vierailija kirjoitti:
Smilers - Ainult unustamiseks
Sõpruse Puiestee - Selle suve nägu
Mikä heletin järki luetella musaketjuun jotai biisinimiä, näitä luettelijoita aina näissä. 😂
Alex Roe - Smokin' And Cryin'. Hän on näyttelijä, joka erästä roolia varten opetteli laulamaan ja soittamaan kitaraa - mielestäni aika hyvä suoritus.
Topi Sorsakoski: Päivät ilman sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smilers - Ainult unustamiseks
Sõpruse Puiestee - Selle suve nägu
Mikä heletin järki luetella musaketjuun jotai biisinimiä, näitä luettelijoita aina näissä. 😂
Ymmärrän, jos nimettyjä kappaleita ei löydy mistään jaettavaksi. Linkin ei tarvitse kuitenkaan olla Youtubeen, jos sieltä ei löydy. Myös Spotify, Vimeo tai mikä tahansa muu käy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa mitenkään linkitettyä tänne juutuupista mitään. Neuvokaatten nyt mua. Ihan normi tavalla oon yrittänyt miten yleensä linkitetään.
Videon alta Jaa- /Share- painikkeestako yrität?
Vierailija kirjoitti:
Just nää lapselliset hevimimmit jaksaa jakaa heviä, vaikka ap rajasi ko. genren ulos. Jotenkin aina kuvittelenkin kyseisen tyylilajin kuuntelijat kakaramaisiksi protestoijiksi :D
Ihan samat ajatukset tuli itsellänikin =D Vahvat antifan hajut tulee aina noista.
Vanha 80-luvun australialaisklassikko
Jos ketään kiinnostaa miltä kuulostaa maorin kieli. Hyvä biisi ja bonuksena videon mielettömän hienot Uuden-Seelannin maisemat. 🙂