Minkä luulet olevan syynä nykypäivänä ettei naiset enää halua tavata miehiä, vain chattailla ja elää "fantasiamaailmassa"?
Olen huomannut että naiset osoittaa kiinnostusta esim tinderissä ja haluaa chattailla ) mutta tapaamisen he sitten aina peruvat vaikka ensin ollaan niin kiinnostuneita ja innoissaan. Mistä luulet johtuvan? Ja olen jutellut myös muiden miesten kanssa tästä ja samoja kokemuksia heilläkin. .. Kertokaas naiset mistä johtuu?
Kommentit (844)
Vierailija2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pisin ketju täällä? Jonkun Damianin ihasteluketju. Naiset on pinnan perään entistä enemmän kun siihen some valmentaa. Epärealistiset ulkonäköodotukset.
Päätellen siitä, että valtaosalla suomalaisnaisista on kumppanina mies, jonka ulkonäkö ei ole mikään vetovoimatekijä, ja jotka ovat aika kaukana "jostain Damianista", voisi vetää sen johtopäätöksen, että hyvä ulkonäkö ei ole mikään ehdoton vaatimus tai minkäänlainen kynnyskysymys. Moni tavallinen suomalaismies tosin saisi tehtyä itsestään huomattavasti paremman näköisen jos hiukan parantaisi vaatetyyliään, kasvattaisi hiuksia ja käyttäisi vaikka silmämeikkiä.
On jotenkin kummallista että naisia kritisoidaan jonkun miehen ulkonäkön ihastelusta ja käännetään se heitä vastaan, ihan kuin miehet eivät jatkuvasti kuolaisi tietynlaisia naisia peleissä, instassa, pokessa ja niin edelleen.
Kyllähän vaikka teinitytötkin jo ihastelevat jotain julkkismiehiä ja silti haluavat seurustella ihan tavallisten jannujen kanssa.
Eikä halua. Yleensä tytöt kuolaa kaikki sitä yhtä samaa poikaa.
N25
Oma kokemukseni on eri. Itse en ikinä kuolannut samaa poikaa yhdenkään ystäväni kanssa. Voisiko olla, että samaa poikaa kuolaavat ovat muutenkin sellaisia, jotka seuraavat muiden mielipidettä eivätkä mieti, mistä itse tykkäävät?
Tuo nyt on vain miestrolli joka jauhaa sitä samaa shaibaa kuin aina.
Omassakin 4-5 ihmisen kaveriporukassa kaikilla oli aivan erityyppiset ihastukset, kellään ei ollut edes samanlainen maku.Outoa. Yläasteella ainakin meillä oli pari poikaa joihin lähes kaikki oli ihastuneita. Tämän jälkeen tilanne ehkä vähän tasoittui mutta kyllä se aika lailla menee noin ihan koko elämän ajan. Miksi sinkkuja muuten olisi niin paljon?
No ei mene. Sääliksi käy yläkouluun loukkun jääneet ihmiset, eipä ole paljon ollut elämää sen jälkeen. Yläkoulussa poikien kehityserot on ihan huimat. Osa on jo miehen kokoisia möreällä äänellä ja osa ihan lapsia Mikki-Hiiren äänellä. Ne hitaammin kehittyvätkin on ihan eri asemassa miehistyttyään aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tämä ilmiö eli maaseudun miehet. Asun nyt ja jatkossa eräässä maamme isoista kaupungeista. Täällä on työ, ystävät, menot, meiningit ym. Tuon tämän esiin profiilissani. Silti mulle vastaa maaseudun miehet, ja jos kysyn mikä on suunnitelma, asutko siellä loppu iän? Tää on siis sitä vaihetta kun mies on jo tingannut näkemistä hänen luo (!) ja olen antanut vielä mahkun jutustamalla lisää. Järjestään, kun tiedustan asumispaikkakuntaseikkaa, mies katoaa.
Mä olen jo profiilissa sanonut että oon kaupunkilainen ja sinä pysyn. Niin miks tällainen maaseutumies mulle edes vastas ja edes tutustumatta alkas tinkata näkemistä, vieläpä luokseen, jonne en edes autottomana ihmisenä pääsisi.
Ikä luokka 40+.
Maaseudun naisia ei ole olemassa, joten pakko on kaupunkilaisia yrittää
Ymmärrän pointin. Ja olisinkin valmis menemään yksiin maaseudun miehen kanssa, ei mulla ole mitään heitä vastasn olen itsekin maalta kaupunkiin muuttanut. Duunien ym perässä. Mutta juttu tyssähtää siihen kun nämä maamiehet eivät halua lähteä pois sieltä maalta. Monella ei ole ollut edes mitään maanvuljelysyrittäjyyttä, vaan ollaan tavis hitsareita ( mikä käy mulle varsin hyvin) mutta kun ollaan juurruttu sinne ehkä lapsuuden taloon jonne etsitään vaimoa. Miksi nää miehet ei voi muuttaa naisen kanssa kaupunkiin ja edelleen sieltä käsin käydä duunissa samassa paikassa jossa nytkin.
Minulle sopisi oikein hyvin etäsuhde, joskin jos kumppani asuu maalla (edellyttäen toki, että siitä huolimatta ollaan samalla aaltopituudella ja on kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa), mutta se tarkoittaisi luultavasti kuitenkin sitä, että hänen täytyisi useammin olla se, joka tulee minun luokseni, koska itselläni ei ole autoa, eikä kaikkiin maaseutukolkkiin kulje julkiset (tai jos kulkevat, ovat aikataulut ihan omituisia). Mutta useinhan maaseudun miehet varmaan haluaisivat, että nainen muuttaisi heidän luokseen.
Etä suhde on ok ketkä sitä hakevat. Itse haen "yhteenmuuttosuhdetta" joten tuollaset maamiehet ei tule lukuun.
Toisaalta luulisi, kun moni meistä 40+ ikäisistä eronneista naisista etsii etäsuhdetta nimenomaan eikä haluta muuttaa yksiin, niin MIKSI he eivät ota näitä maamiehiä? Suurimmalla osalla naisista on auto. Ainakin näillä eronneilla joita mä tunnen. Ja ehdottomasti eivät halua muuttaa miehen kanssa yhteen mutta heillä on järjestään city miehet kaverina. Miksi?
No kun vastaus on juuri se, että aika monella esim. helsinkiläisellä EI ole autoa. Olen itse tuo, jolle vastasit, ja minulla ei ole edes ajokorttia. Asun Helsingissä. Harkitsin jossain vaiheessa ajokortin hankkimista, mutta sitten kun laskin sekä ajokortista että autosta aiheutuvat kustannukset, totesin että ei kannata. Ja tietysti toinen syy on se, että ei uskota maaseudulla olevista löytyvät itsensä kanssa samanhenkisiä miehiä. Vaikka siellä joku yksittäinen potentiaalinen kumppani olisikin, olisi maaseudun miesten läpikäyminen sellaista hakuammuntaa, ettei maksaa vaivaa - helpompaa etsiä kaupungista, jossa on enemmän ihmisiä ja todennäköisemmin samanhenkistä porukkaa, mitä itse on. Ja moni myös tykkää siitä, että kumppani ei asu liian kaukana - on helpompi nähdä eikä tapaaminen aina vaadi isoja järjestelyjä. Jos naisella on lapsia edellisestä suhteesta, on etäsuhde usein hankala.
Ja on sitten sekin syy, että monelle 40+ ikäiselle ei parisuhde edes ole mikään ehdoton edellytys hyvälle ja onnelliselle elämälle. Itsekin viihdyn hyvin sinkkuna, ainoastaan seksin puute haittaa sen verran, että motivoidun etsimään suhdetta (yhden illan jutuista en ole kiinnostunut enkä saa niistä sitä, mitä seksistä haluan).
Näissä avauksissa on hauskaa, miten aina naista syyllistetään siitä, että on nirso eikä suostu antamaan esimerkiksi numeroaan heti tai ei vastaa pelkään "moi" tyyliseen viestiin. Miksi luulette, että niin tapahtuu? Koska 152 muutakin miestä on lähettänyt identtisen viestin, on joko/ja helpon seksin perässä, antaa jokaiselle ei kiinnostavallekin sydäntä yms.
Jospa siis miehet nyt katsoisitte sinne kanssaveljienne suuntaan ja kysyisitte, miksi yritätte jokaista naista. Olisi meinaan helpompaa naisillekin, jos matchanneet miehet olisivat aidosti kiinnostuneita sen sijaan, että laittavat sadoille naisille spämminä menemään moi viestejä ja siitä sitten pitää arvailla kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä chattailen sellaistenkin miesten kanssa, joita en aiokaan tavata. Jos sen tulkitsee innostukseksi niin oma moka. Ei ole mitään velvollisuutta tavata kaikkia, joiden kanssa puhuu.
Voihan asian noinkin nähdä mutta kai deittisovelluksessa lähtökohtaisesti voi olettaa mätchin olevan kiinnostunut. Jokainen taplaa tyylillään ja joka päivä sitä näemmä oppii uutta :D
Minulla on taas päinvastainen ongelma kuin ap:lla! Eli treffeille kyllä pääsen mutta oma mielenkiintoni lopahtaa heti alkuun. Miten voi olla mahdollista, että Tinderissä niin mielenkiintoisen tuntuinen nainen onkin tosi usein täysin geneerinen ja sovinnainen? Osataan puhua vain työstä ja harrastuksista mutta vähänkään syvällisempi keskustelu ei luonnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tämä ilmiö eli maaseudun miehet. Asun nyt ja jatkossa eräässä maamme isoista kaupungeista. Täällä on työ, ystävät, menot, meiningit ym. Tuon tämän esiin profiilissani. Silti mulle vastaa maaseudun miehet, ja jos kysyn mikä on suunnitelma, asutko siellä loppu iän? Tää on siis sitä vaihetta kun mies on jo tingannut näkemistä hänen luo (!) ja olen antanut vielä mahkun jutustamalla lisää. Järjestään, kun tiedustan asumispaikkakuntaseikkaa, mies katoaa.
Mä olen jo profiilissa sanonut että oon kaupunkilainen ja sinä pysyn. Niin miks tällainen maaseutumies mulle edes vastas ja edes tutustumatta alkas tinkata näkemistä, vieläpä luokseen, jonne en edes autottomana ihmisenä pääsisi.
Ikä luokka 40+.
Ymmärrän pointin. Ja olisinkin valmis menemään yksiin maaseudun miehen kanssa, ei mulla ole mitään heitä vastasn olen itsekin maalta kaupunkiin muuttanut. Duunien ym perässä. Mutta juttu tyssähtää siihen kun nämä maamiehet eivät halua lähteä pois sieltä maalta. Monella ei ole ollut edes mitään maanvuljelysyrittäjyyttä, vaan ollaan tavis hitsareita ( mikä käy mulle varsin hyvin) mutta kun ollaan juurruttu sinne ehkä lapsuuden taloon jonne etsitään vaimoa. Miksi nää miehet ei voi muuttaa naisen kanssa kaupunkiin ja edelleen sieltä käsin käydä duunissa samassa paikassa jossa nytkin.
Minulle sopisi oikein hyvin etäsuhde, joskin jos kumppani asuu maalla (edellyttäen toki, että siitä huolimatta ollaan samalla aaltopituudella ja on kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa), mutta se tarkoittaisi luultavasti kuitenkin sitä, että hänen täytyisi useammin olla se, joka tulee minun luokseni, koska itselläni ei ole autoa, eikä kaikkiin maaseutukolkkiin kulje julkiset (tai jos kulkevat, ovat aikataulut ihan omituisia). Mutta useinhan maaseudun miehet varmaan haluaisivat, että nainen muuttaisi heidän luokseen.
Etä suhde on ok ketkä sitä hakevat. Itse haen "yhteenmuuttosuhdetta" joten tuollaset maamiehet ei tule lukuun.
Toisaalta luulisi, kun moni meistä 40+ ikäisistä eronneista naisista etsii etäsuhdetta nimenomaan eikä haluta muuttaa yksiin, niin MIKSI he eivät ota näitä maamiehiä? Suurimmalla osalla naisista on auto. Ainakin näillä eronneilla joita mä tunnen. Ja ehdottomasti eivät halua muuttaa miehen kanssa yhteen mutta heillä on järjestään city miehet kaverina. Miksi?
Siksi, koska KESKIMÄÄRIN maaseudulla asuvan, alhaisesti koulutetun miehen arvot ovat ihan erilaiset kuin kaupungissa asuvan korkeastikoulutetun naisen. Se mies halveksuu kaikkea mitä ko nainen arvostaa, joten ei sellaisesta suhteesta tule yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pisin ketju täällä? Jonkun Damianin ihasteluketju. Naiset on pinnan perään entistä enemmän kun siihen some valmentaa. Epärealistiset ulkonäköodotukset.
Päätellen siitä, että valtaosalla suomalaisnaisista on kumppanina mies, jonka ulkonäkö ei ole mikään vetovoimatekijä, ja jotka ovat aika kaukana "jostain Damianista", voisi vetää sen johtopäätöksen, että hyvä ulkonäkö ei ole mikään ehdoton vaatimus tai minkäänlainen kynnyskysymys. Moni tavallinen suomalaismies tosin saisi tehtyä itsestään huomattavasti paremman näköisen jos hiukan parantaisi vaatetyyliään, kasvattaisi hiuksia ja käyttäisi vaikka silmämeikkiä.
On jotenkin kummallista että naisia kritisoidaan jonkun miehen ulkonäkön ihastelusta ja käännetään se heitä vastaan, ihan kuin miehet eivät jatkuvasti kuolaisi tietynlaisia naisia peleissä, instassa, pokessa ja niin edelleen.
Kyllähän vaikka teinitytötkin jo ihastelevat jotain julkkismiehiä ja silti haluavat seurustella ihan tavallisten jannujen kanssa.
N25
Oma kokemukseni on eri. Itse en ikinä kuolannut samaa poikaa yhdenkään ystäväni kanssa. Voisiko olla, että samaa poikaa kuolaavat ovat muutenkin sellaisia, jotka seuraavat muiden mielipidettä eivätkä mieti, mistä itse tykkäävät?
Omassakin 4-5 ihmisen kaveriporukassa kaikilla oli aivan erityyppiset ihastukset, kellään ei ollut edes samanlainen maku.Outoa. Yläasteella ainakin meillä oli pari poikaa joihin lähes kaikki oli ihastuneita. Tämän jälkeen tilanne ehkä vähän tasoittui mutta kyllä se aika lailla menee noin ihan koko elämän ajan. Miksi sinkkuja muuten olisi niin paljon?
On siis olemassa joukko naisia jotka ovat ihastuneita minun mieheeni ja siksi ovat sinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Miten tuo ihan matemaattisesti toimii? Tarkoitatko, että ne muutamat miehet pitää haaremia ja iso osa miehistä on sinkkuja VAI että nuo halutut miehet nappaavat itselleen kumppanin ja rannalle jääneet naiset tyytyvät olemaan sinkkuja loppu elämänsä koska eivät saaneet noita ykköskorin miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Yläasteella...jonne naispelko paljasti taas itsensä. Ei olla enää yläastella, ei ole oltu vuosiin. Kasva poika aikuiseksi, tai pysy poissa aikuisten keskusteluista.
Tätä ketjua kun lukee niin käyttääkö naiset deitti sovelluksia pelkkänä keskustelu alustana?
Miksi käytetään sovellusta siihen mihin sitä ei ole tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee niin käyttääkö naiset deitti sovelluksia pelkkänä keskustelu alustana?
Onko sille määritelty tarkoitus? Siinä määritelmässä rajattiin pois toisiin tutustuminen vaikka keskusteluominaisuus sovelluksessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
On siis olemassa joukko naisia jotka ovat ihastuneita minun mieheeni ja siksi ovat sinkkuja?
Niin se täytyy olla. Jossakin ovat myös ne naiset, jotka ovat ihastuneita minun mieheeni ja siksi kituvat sinkkuina loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Osa voi käyttää sitä egoboosterina myös. Filtterit päälle ja hyvää kuvakulmaa, niin kyllä tulee mätchejä vaikka kadulla kukaan ei vilkaisekaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu sinusta.
Tämä. Kyllä naiset treffailee kiinnostavia miehiä.
Tässä oli kyse siitä että nämä naiset antaa olettaa että ovat tapaamassa. Esim. miehen profiilissa on lukenut, että haluaa tavata ja parisuhteen ja nämä naiset ovat halunneet kirjoitella ja chattailla tälläisen miehen kanssa, lupailleet että tavataan ja sitten peruneet, Miksi? Ja syy ei voi olla että mies olikin tylsä, koska muilla miehillä on myös samantyyppisiä kokemuksia että naiset ei ole suostunetkaan tapaamiseen, mutta kuitenkin olisivat mieluusti halunneet jatkaa tätä chattailua...
Pitäisikö niiden naisten siis mennä miestä tapaamaan siksi että mies kirjoitti profiilissaan haluavansa suhdetta?
Ei nyt varsinaisesti täydy tavata, mutta uskon, että on hyvä tavata ihminen edes kerran. Jos toinen ei ole ihan törkeä käytökseltään, hänet voisi hyvin tavata vielä toisenkin kerran. Kahvilassa tai jossain, missä on kohtalaisen turvallista. En ymmärrä toisen ihmisen diskaamista vain ulkonäön perusteella. Joku voi oikeasti ok, vaikka ei näytä kuntosalin mainokselta. Osa ihmisistä ei osaa osaa ilmaista itseään kirjallisesti, mutta tapaamisessa voi saada toisenlainen käsityksen hänestä. Itselleni on käynyt niin, että tutustuin uusiin ihmisiin ja yksi nainen oli sellainen, jonka puheet todella tympäisivät. Ronski, nauroi teennäisen kovalla äänellä jne. Mutta kun näin hänet myöhemmin, hän vaikutti mukavalta ja rehdiltä. Meistä tuli parhaat ystävät. Sitä ei olisi ikinä uskonut, kun tutustuttiin.
Todella omistuista logiikkaa. Miksi kukaan nainen näkisi sen vaivan, että laittautuisi ja ottaisi riskin, että tulee seks ahdistelluksi, tyrmätyksi ulkonäkönsä tai olemuksensa vuoksi ehkä rumastikin tai vähintäänkin hukkaisi aikaansa mieheen, joka ei kiinnosta edes lähtökohtaisesti?
Onko treffeille pakko laittautua? Sinne voi mennä omana itsenään, niin ei tule turhaa vaivannäköä. Jos mies on liikkeeellä etsimässä mallin tai TV-tähden näköistä naista, se asenne paljastuu nopeasti. Jos hän aloittaa tympeät seksipuheet kolmannessa lauseessa, nainen vain poistuu paikalta. Jos miehellä ei ole edes alkeellista keskustelutaitoa, se tulee nopeasti ilmi kuten ketjun esimerkit osoittavat. Totta, tapaamisessa menee aikaa. Toisenlainen skenario: tinderistä löytyy ihanan näköinen mies, jolla on hyvä koulutus ja (oletettavasti) hyvä palkka. Mies osaa sanoa juuri oikeat sanat. Sovitaan tapaaminen. Kun tavataan, pintakiillon alta paljastuu itserakas, omahyväinen, naisia väheksyvä henkilö, jolla on hyytävän kyyniset "arvot". Mies ei tunne sanaa "nainen" vaan puhuu ämmistä tai akoista. Miehen mielestä on ehdottoman väärin, jos pienipalkkaisten ihmisten palkkoja korotettaisiin ja työttömiltä pitäisi hänen mielestään ottaa pois kaikki tuet. Jne.
Sen takia itse tykkäsin tinderistä kun siellä pystyi juttelemaan ennen kuin käytti aikaa tapaamiseen ja sen juttelen perusteella päättää haluaako toista tavata.
Millä tavalla ne jotka ei halua jutella päättävät haluavat tavata vai ei? Kuvan?
Kuulostaa sen verran pinnalliselta että itse en heitä vieläkään mene tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä luokka 40+.
Siinäkin iskee kulttuuriero. Eivät nämä miehet lähde teatteriin, taidenäyttelyyn, fiksuun ravintolaan, ulkomaan matkoista puhumattakaan. Korkeintaan leffaan katsoo joku räiskintäpätkä, sen jälkeen kebabille ja sitten autolla kotiin ja heti. Eikä tätäkään kuin pari kertaa vuoteen.
Kalsarikännejä kyllä otetaan ja ehkä tilataan Saksasta lasti mutta siinä se. Lisäksi hänen sukulaisilla käydään kylässä.
Pukeutumisseikat jätän käsittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytetään sovellusta siihen mihin sitä ei ole tarkoitettu?Onko sille määritelty tarkoitus? Siinä määritelmässä rajattiin pois toisiin tutustuminen vaikka keskusteluominaisuus sovelluksessa on?
Deitti sovellus on deitti sovellus. Keskustelu sovellus minkä tarkoitus on olla vain keskustelu sovellus on erikseen. Tuon takia olen lopettanut deitti sovellusten käytön kun niissä naiset etsivät vain kavereita kenen kanssa viestitellä eikä ole aikomustakaan tavata, siinä menee koko sovelluksen idea hukkaan
Palasin pitkästä aikaa nettideiteille. Huomasin saman kuin muutkin, ja parahdin ääneen 'ai niin tää olikin tätä'. Edes lyhyttä selvällä suomenkielellä kirjoitettua tekstiä ei viitsitty lukea. Jouduin joka kerta kertomaan samat jutut aina vain uudelleen. Tapaaminenkin olisi pitänyt järjestyä siltä istumalta.
Luovutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä chattailen sellaistenkin miesten kanssa, joita en aiokaan tavata. Jos sen tulkitsee innostukseksi niin oma moka. Ei ole mitään velvollisuutta tavata kaikkia, joiden kanssa puhuu.
Voihan asian noinkin nähdä mutta kai deittisovelluksessa lähtökohtaisesti voi olettaa mätchin olevan kiinnostunut. Jokainen taplaa tyylillään ja joka päivä sitä näemmä oppii uutta :D
Jos sitä lähtisi ulos jokaisen kanssa joka haluaa minut tavata vain ulkonäön perusteella niin eihän sitä ehtisi edes töissä käymään.
Joten jotta en tuhlaisi aikaani turhuuteen käyn keskusteluja mätchien kanssa saadakseni selville haluanko MINÄ tavata heitä. Katsos kun se että sinä haluat tavata ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä luokka 40+.
No kun vastaus on juuri se, että aika monella esim. helsinkiläisellä EI ole autoa. Olen itse tuo, jolle vastasit, ja minulla ei ole edes ajokorttia. Asun Helsingissä. Harkitsin jossain vaiheessa ajokortin hankkimista, mutta sitten kun laskin sekä ajokortista että autosta aiheutuvat kustannukset, totesin että ei kannata. Ja tietysti toinen syy on se, että ei uskota maaseudulla olevista löytyvät itsensä kanssa samanhenkisiä miehiä. Vaikka siellä joku yksittäinen potentiaalinen kumppani olisikin, olisi maaseudun miesten läpikäyminen sellaista hakuammuntaa, ettei maksaa vaivaa - helpompaa etsiä kaupungista, jossa on enemmän ihmisiä ja todennäköisemmin samanhenkistä porukkaa, mitä itse on. Ja moni myös tykkää siitä, että kumppani ei asu liian kaukana - on helpompi nähdä eikä tapaaminen aina vaadi isoja järjestelyjä. Jos naisella on lapsia edellisestä suhteesta, on etäsuhde usein hankala.
Ja on sitten sekin syy, että monelle 40+ ikäiselle ei parisuhde edes ole mikään ehdoton edellytys hyvälle ja onnelliselle elämälle. Itsekin viihdyn hyvin sinkkuna, ainoastaan seksin puute haittaa sen verran, että motivoidun etsimään suhdetta (yhden illan jutuista en ole kiinnostunut enkä saa niistä sitä, mitä seksistä haluan).
Mutta toisaalta juuri yh äipät haluu sen etämiehen eikä yhteen muuttoa nimenomaan siksi kun on ne lapset? Palstaltakin usein luettu totuus.
Nämä ketkä valittavat että naisella ei ole aikomusta tavata. No ei olekaan, ainakaan sinua. Ei se pelkkä mätchin syntyminen tarkoita että sulle on treffit luvassa. Miehet pissii omaan nilkkaan siinä kun ovat heti niin päällekäyviä että ekassa viestissä alkavat ehdottaa sitä tapaamista. Siinä paljastuu myös se että miehelle on ihan sama minkälainen se vastapuoli on, kunhan pääsisi treffeille. Se antaa sellaisen kuvan että ei kiinnosta olla sen vertaa kärsivällinen että selvittäisi edes vähän toisen mielenkiinnon kohteita. Ei kai kukaan halua tavata henkilöä joka suunnilleen copy pastaa kaikille samat luritukset ja on suunnilleen hyppäämässä jo autoon kun mätchi syntyy. Toinen on sitten tämä toinen ääripää jossa mies ei tajua juttelevansa botin kanssa, jolla ei ole tarkoituskaan ikinä tavata. Näitä botteja löytyy jokaiselta deittialustalta. Jopa naiset osaa ne tunnistaa mutta miehet ei.