Minkä luulet olevan syynä nykypäivänä ettei naiset enää halua tavata miehiä, vain chattailla ja elää "fantasiamaailmassa"?
Olen huomannut että naiset osoittaa kiinnostusta esim tinderissä ja haluaa chattailla ) mutta tapaamisen he sitten aina peruvat vaikka ensin ollaan niin kiinnostuneita ja innoissaan. Mistä luulet johtuvan? Ja olen jutellut myös muiden miesten kanssa tästä ja samoja kokemuksia heilläkin. .. Kertokaas naiset mistä johtuu?
Kommentit (844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä chattailen sellaistenkin miesten kanssa, joita en aiokaan tavata. Jos sen tulkitsee innostukseksi niin oma moka. Ei ole mitään velvollisuutta tavata kaikkia, joiden kanssa puhuu.
Voihan asian noinkin nähdä mutta kai deittisovelluksessa lähtökohtaisesti voi olettaa mätchin olevan kiinnostunut. Jokainen taplaa tyylillään ja joka päivä sitä näemmä oppii uutta :D
Jos sitä lähtisi ulos jokaisen kanssa joka haluaa minut tavata vain ulkonäön perusteella niin eihän sitä ehtisi edes töissä käymään.
Joten jotta en tuhlaisi aikaani turhuuteen käyn keskusteluja mätchien kanssa saadakseni selville haluanko MINÄ tavata heitä. Katsos kun se että sinä haluat tavata ei riitä.
Miksi tykkäisi ja hankit niitä matchejä niin paljon kerralla että et ehdi heitä tavata? Tuleeko siinä se naisten ajatus että ihanaa kun niin monet miehet tykkää ja huomio?
Ei ole enää sosiaalista painostusta. Vanhapiika on nykyään villi ja vapaa sinkku, jne.
Vierailija kirjoitti:
Palasin pitkästä aikaa nettideiteille. Huomasin saman kuin muutkin, ja parahdin ääneen 'ai niin tää olikin tätä'. Edes lyhyttä selvällä suomenkielellä kirjoitettua tekstiä ei viitsitty lukea. Jouduin joka kerta kertomaan samat jutut aina vain uudelleen. Tapaaminenkin olisi pitänyt järjestyä siltä istumalta.
Luovutin.
Ja miehet, sen verran sitä pelisilmää että älkää ehdottako sitä tapaamista kotiin. Se lyö naiselle heti melkoisen jarrun. Hän voi jatkaa vielä kirjoittelua, josko se sittenkin tästä mutta kun seuraavassa viestissä tulee se jonkun mainitsema selänpesuviittaus, peli on vihelletty poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä chattailen sellaistenkin miesten kanssa, joita en aiokaan tavata. Jos sen tulkitsee innostukseksi niin oma moka. Ei ole mitään velvollisuutta tavata kaikkia, joiden kanssa puhuu.
Voihan asian noinkin nähdä mutta kai deittisovelluksessa lähtökohtaisesti voi olettaa mätchin olevan kiinnostunut. Jokainen taplaa tyylillään ja joka päivä sitä näemmä oppii uutta :D
Jos sitä lähtisi ulos jokaisen kanssa joka haluaa minut tavata vain ulkonäön perusteella niin eihän sitä ehtisi edes töissä käymään.
Joten jotta en tuhlaisi aikaani turhuuteen käyn keskusteluja mätchien kanssa saadakseni selville haluanko MINÄ tavata heitä. Katsos kun se että sinä haluat tavata ei riitä.Miksi tykkäisi ja hankit niitä matchejä niin paljon kerralla että et ehdi heitä tavata? Tuleeko siinä se naisten ajatus että ihanaa kun niin monet miehet tykkää ja huomio?
Mitä huomiota se juttelu siinä sovelluksessa on? Joinain päivinä ei tullut vastaan yhtään hyvää profiilia ja joinain vaikka viisi. Olisiko silloin toisena päivänä pitänyt olla tykkäämättä seuraavasta neljästä ja sitten se yksi onki sellainen josta ekasta viestistä tietää etten aio tavata?
Teet siis itse noin? Yksi tykkäys kerrallaan ja odotat vastaako se ja mitä ennen kuin annat yhtään tykkäystä?
Mulle on taasen pari kertaa käynyt niin, että ollaan matchin kanssa keskusteltu, että haluttaisiin tavata toisemme (siis molemminpuolinen tunne). Sitten kun minä ehdotan , että esim. Käytäisiinkö ravintolassa illallisella saman viikon lauantaina, niin mies poistaa matchin.
Muutaman kerran taasen käynyt niin, että ollaan sovittu treffit vaikka lauantaille, niin edellisenä päivänä mies ilmoittaa, että hän ei voikaan tulla, kun on tullut sairaaksi. Kuitenkaan koskaan ei tule uutta viestiä, jossa mies ehdottaisi uutta ajankohtaa treffeille. Tällöin tulkitsen asian niin, että mies on muuttanut mielensä eikö haluakaan tavata, kenties siksi, ettei uskalla tai on tavannut mielenkiintoisemman naisen.
Nykyään kuvitellaan keskustelun tarkoittavan treffejä ja varsinaisten treffien seurustelua. Nainen vaarantaa oman turvallisuutensa lähtemällä fyysisille treffeille.
Kristiina xx kirjoitti:
Mulle on taasen pari kertaa käynyt niin, että ollaan matchin kanssa keskusteltu, että haluttaisiin tavata toisemme (siis molemminpuolinen tunne). Sitten kun minä ehdotan , että esim. Käytäisiinkö ravintolassa illallisella saman viikon lauantaina, niin mies poistaa matchin.
Muutaman kerran taasen käynyt niin, että ollaan sovittu treffit vaikka lauantaille, niin edellisenä päivänä mies ilmoittaa, että hän ei voikaan tulla, kun on tullut sairaaksi. Kuitenkaan koskaan ei tule uutta viestiä, jossa mies ehdottaisi uutta ajankohtaa treffeille. Tällöin tulkitsen asian niin, että mies on muuttanut mielensä eikö haluakaan tavata, kenties siksi, ettei uskalla tai on tavannut mielenkiintoisemman naisen.
Tai se kulttuuriero. Mies on tottunut ulkona käydessä käymään kebulassa. Hän hätkähtää ravintolaehdotusta.
Ja jos sovitaan kahville/ syömään meno x ravintolaan, mies, ÄLÄ EHDOTA hakevasi naista tämän kotoa. Myöhemmin voit olla herrasmies ja kuskata, jos haluat mutta tässä kohdin, tuntemattomien kesken, harva nainen ottaa tuon riskin että mies näkee heti missä asut ja vielä tulisi vieraaseen autoon. Oikeasti fiksujen miesten voi olla tätä vaikea käsittää mutta netissä on niin paljon sekopäitä että naisen on oltava varovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten jotta en tuhlaisi aikaani turhuuteen käyn keskusteluja mätchien kanssa saadakseni selville haluanko MINÄ tavata heitä. Katsos kun se että sinä haluat tavata ei riitä.Miksi tykkäisi ja hankit niitä matchejä niin paljon kerralla että et ehdi heitä tavata? Tuleeko siinä se naisten ajatus että ihanaa kun niin monet miehet tykkää ja huomio?
Nainen valikoi = huono
Nainen ei nirsoile = huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä huomiota se juttelu siinä sovelluksessa on? Joinain päivinä ei tullut vastaan yhtään hyvää profiilia ja joinain vaikka viisi. Olisiko silloin toisena päivänä pitänyt olla tykkäämättä seuraavasta neljästä ja sitten se yksi onki sellainen josta ekasta viestistä tietää etten aio tavata?
Teet siis itse noin? Yksi tykkäys kerrallaan ja odotat vastaako se ja mitä ennen kuin annat yhtään tykkäystä?
Oikeastaan joo, en pyöritä useampaa naista yhtäaikaa kun ajattelen että yksi kerrallaan
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kuvitellaan keskustelun tarkoittavan treffejä ja varsinaisten treffien seurustelua. Nainen vaarantaa oman turvallisuutensa lähtemällä fyysisille treffeille.
Ajatteleeko naiset oikeasti noin että jokainen mies on vaarallinen? Eikös tuo ole aika vainoharhaista?
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin tinderin kaltaisen palvelujen käytön juuri tuon takia. Pitäisi viikkojen ajan jaksaa näyttää puhelimella kun naisilla ei ole aikomustakaan tavata kun ilmeisesti haetaan vaan jotain kirjekaveria
Sinulla ei ole minkäänlaisia edellytyksiä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko naiset oikeasti noin että jokainen mies on vaarallinen? Eikös tuo ole aika vainoharhaista?
Ei ole, vaan realismia. Sinä et ymmärrä, miten vaarallinen paikka maailma on naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kuvitella. Ihan rivien välistä luettuna näkee omistushaluisuuden. Omistushaluiset on vaarallisia.
Kristiina xx kirjoitti:
Tuli aikoinaan koettua parit ravintolatreffit, siis ensitapaamisella syömään. En suosittele. Ensitapaamisen pitää olla sellainen, että pääsee kiusaantumatta poistumaan jo puolen tunnin kuluttua. Kahvit, kalja/viinilasillinen tai kävely ovat sopivia ensitapaamiselle. Voisin kuvitella, että jos on jo soitettu videopuhelu, niin se voisi muuttaa tilannetta, mutta jos on vain viestitelty ja korkeintaan soitettu, niin ei voi mitenkään tietää, luistaako juttu livenä ja onko toinen sellainen kuin kuvittelee. Eikä siihen auta, että on tutustuttu jo useampi viikkoa. Niin kävi itsellenikin, että tutustuttiin pari kuukautta (tämä oli kauan sitten), puhuttiin puhelimessa, oltiin vaihdettu kuvat - ja silti tiesin heti miehen livenä nähdessäni, että hän ei ole "minun tyyppiäni". Hyvin nopeasti kävi myös ilmi, että hänellä on paljon sellaisia tapoja, joita en kertakaikkiaan voi sietää (esim. häpeilemätön tuijotus naisten perään ja välillä jopa maiskutusäänten päästäminen - hävetti olla hänen kanssaan ravintolassa) ja toisaalta häneltä puuttuivat käytöstavat (esim. kävi kirjaimellisesti ruokansa kimppuun heti, kun se oli tuotu pöytään).
Niille, jotka kohta kertovat, että olen tiukkapipo ja blabla voin kertoa jo nyt, että niin olen. Minä edellytän ihmiseltä hyviä käytöstapoja ja siksi olen etsinyt itselleni puolison, jolla sellaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kaikki matchit on potentiaalisesti puolimatkassa treffeille, mutta sitten osalla alkaa se inttäminen. ”Oletko huomenna toipunut flunssasta, voidaanko tavata”, ”tavataan mieluiten ennen tiistaita”. Sosiaalisesti kyvykäs tyyppi esittää asian houkuttelevammin ja pääsee treffeille. Esim, ”haluaisitko lähteä kanssani sushille joku ilta?” Ja pam, sulla on deitit.
Jep, tämä, ja lisäisin vielä miehet, jotka sanovat koska ja missä tavataan, esim ”vien sinut ravintolaan x syömään, tavataan klo 7 Forumin ovella” Just, ei tavata. Haluan vähintään päästä sanomaan, millaisesta ruuasta tykkään, yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kaikki matchit on potentiaalisesti puolimatkassa treffeille, mutta sitten osalla alkaa se inttäminen. ”Oletko huomenna toipunut flunssasta, voidaanko tavata”, ”tavataan mieluiten ennen tiistaita”. Sosiaalisesti kyvykäs tyyppi esittää asian houkuttelevammin ja pääsee treffeille. Esim, ”haluaisitko lähteä kanssani sushille joku ilta?” Ja pam, sulla on deitit.
Jep, tämä, ja lisäisin vielä miehet, jotka sanovat koska ja missä tavataan, esim ”vien sinut ravintolaan x syömään, tavataan klo 7 Forumin ovella” Just, ei tavata. Haluan vähintään päästä sanomaan, millaisesta ruuasta tykkään, yllätys.
Noi jyrät on PUA-oppineita. Aina kun kuulet suoran ehdotuksen 👉 juokse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun lukee niin käyttääkö naiset deitti sovelluksia pelkkänä keskustelu alustana?
Miksi käytetään sovellusta siihen mihin sitä ei ole tarkoitettu?Onko sille määritelty tarkoitus? Siinä määritelmässä rajattiin pois toisiin tutustuminen vaikka keskusteluominaisuus sovelluksessa on?
Deitti sovellus on deitti sovellus. Keskustelu sovellus minkä tarkoitus on olla vain keskustelu sovellus on erikseen. Tuon takia olen lopettanut deitti sovellusten käytön kun niissä naiset etsivät vain kavereita kenen kanssa viestitellä eikä ole aikomustakaan tavata, siinä menee koko sovelluksen idea hukkaan
Ihan oikeasti. Lähtekää Puolaan. Muistakaa sitten kohdella sikäläisiä naisia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan realismia. Sinä et ymmärrä, miten vaarallinen paikka maailma on naisille.
Tuohan on sama asia kun itse ajattelisin että joka nainen pettää kun tähän mennessä joka suhteessa nainen on pettänyt. Suomi ei kuitenkaan ole koko maailma johon vertaat ja täällä on hieman eri meno kuin muualla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on sama asia kun itse ajattelisin että joka nainen pettää kun tähän mennessä joka suhteessa nainen on pettänyt. Suomi ei kuitenkaan ole koko maailma johon vertaat ja täällä on hieman eri meno kuin muualla
Luitko ollenkaan? Miehet paljastaa itsensä viestien välityksellä.
Millä tavalla sinä valikoit haluatko toista tavata vai ei?