Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä luulet olevan syynä nykypäivänä ettei naiset enää halua tavata miehiä, vain chattailla ja elää "fantasiamaailmassa"?

Vierailija
28.01.2022 |

Olen huomannut että naiset osoittaa kiinnostusta esim tinderissä ja haluaa chattailla ) mutta tapaamisen he sitten aina peruvat vaikka ensin ollaan niin kiinnostuneita ja innoissaan. Mistä luulet johtuvan? Ja olen jutellut myös muiden miesten kanssa tästä ja samoja kokemuksia heilläkin. .. Kertokaas naiset mistä johtuu?

Kommentit (844)

Vierailija
821/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä kun moni näistä kohdista osuu tosi hyvin lähes jokaiseen tuntemaani mieheen myös, että

1. Matkustelu ulkomaille

Vihaatko sä maasta poistumista? Et suostu lähtemään ulkomaille mistään hinnasta? Matkusteletko kotimaassa?
2. Herkuttelu, ruokaravintolat/fine dining

Et tykkää herkutella? Syöt ruokaa vain energian vuoksi ilman mausta nauttimista?
3. Lemmikkieläimet, etenkin koirat

Vihaat eläimiä? Etenkin koiria?
4. Valkoinen, supersiisti ja "valossa kylpevä" koti

Elät sotkun keskellä? Onko siisteys siis paha? Tunnen kyllä monia aika sotkuisia naisia. Ja tiedän vain yhden, jolla on tällainen "valkoinen koti" (tähti-sisustustyynyt ja kaikki).
5. Keskeinen sijainti suuressa kaupungissa

No tästä ei kysyttävää, tiedän että olet maalta.

1. Matkustelu ulkomaille

Vihaatko sä maasta poistumista? Et suostu lähtemään ulkomaille mistään hinnasta? Matkusteletko kotimaassa?
Matkustelen kotimaassa. Matkustelu ulkomaille saastuttaa todella paljon. Ellei saastuttaisi, voisin matkustella paikkoihin joissa ei ole turisteja tai turisteille rakennettuja keinotekoisia mukavuuksia.

Et tykkää herkutella? Syöt ruokaa vain energian vuoksi ilman mausta nauttimista?
En välitä ruokaravintoloista, ruuan odottelusta ja hehkuttamisesta tai aterian analysoimisesta. Perusruoka riittää hyvin. Joskus laitan jotain parempaa, mutta se ei ole elintärkeä asia minulle.

Millä tavalla se ettei halua ottaa lemmikkieläimiä liittyy eläinten vihaamiseen? Olen ollut mukana eläinten suojelussa koko pienen ikäni. Sitä inhoan etä eläimiä geenijalostetaan ihmisten tarpeisiin. Etenkin taistelukoirarodut, lyhytkuonoiset ja chihuahuat joilla on vakavia terveysongelmia.

Elät sotkun keskellä? Onko siisteys siis paha? Tunnen kyllä monia aika sotkuisia naisia. Ja tiedän vain yhden, jolla on tällainen "valkoinen koti" (tähti-sisustustyynyt ja kaikki).
Minulle useimpien naisten suosima koti ei ole kodikas. Liikaa valkoista, liian täydellisesti sävy sävyyn. Asunto on yleensä aika siisti, mutta pieni sotku on aivan ok. En ole neuroottinen.

Väärin arvattu. Asuin kaupungissa 30+ ikään saakka koska töitä ei löytynyt muualta, nyt maalla. Ja onko maaseudussa mielestäsi jotain vikaa? Sehän todistaisi väitteeni oikeaksi.

Eli loppujen lopuksi sä olet henkilö, joka tykkää matkustella autenttisissa kohteissa (tykkäät, vaikka et sitä omista syistäsi tee niin usein kuin haluaisit), välillä herkuttelet etenkin itse laittamaasi ruokaa, tykkäät lemmikeistä, pidät kotisi siistinä ja asut kaupungissa. Voisit helposti olla joku tuntemistani naisista. Ihan tusinaihminen.

Paitsi ettei tuossa kerrottu niitä asioita jotka ovat minulle tärkeimpiä.

Kuvitteletko sä tosiaan, että naisilla ei ole noita tärkeämpiä asioita? Sä vaikutat siltä, että suurin osa sun naissuhteista koostuu tyyliin Maisa Torpan ja Sara Siepin IG:n seuraamisesta.

Piti muuten kysyä, että etkö sä ole koskaan käynyt Suomen ulkopuolella? Tai korkeintaan autolla Ruotsissa tai Norjassa tai laivalla Virossa?

Hassua kuin naiset kiistävät olevansa kuvauksen mukaisia, mutta heti tivaavat että oletkos moukka joka ei ole matkustellut ulkomaille, oletko ankeuttaja joka ei koskaan herkuttele, vihaatko eläimiä kun et omista lemmikkejä, jne.

Todistaen itse tuon listan oikeaksi.

Hassua kun ne naiset ei suostu käyttäytymään yhtenevänä massana vaikka sinusta he sitä ovat. Tosi hassua ettei puoli maailmaa pyöri sen mukaan mitä sinä teorioit. Vähän lisää kannattaa todisteita koittaa kasata. Aloita vaikka todisteista että nuo olisi naisten top 5 tärkeimmät asiat.

Olen eri.

Mutta kyllähän nuo selkeästi ovat, kun heti olette tiukkaamassa että onko listan kirjoitajassa jotain vikaa kun hän ei ole kiinnostunut noista viidestä asiasta.

Sen sijaan että kirjoittaisitte kuinka teitä ei kiinnosta ollenkaan herkut tai matkustelu ulkomaille, tivaatte että onko mies koskaan herkutellut tai matkustellut, vai onko hän joku juntti tylsimys.

En ole koskaan nimittänyt matkustamattomia junteiksi tai tylsimyksiksi. Ystävissäni on paljon sellaisia, joita ei joko kiinnosta matkustaminen tai he eivät matkustele ekologisista syistä. Olen seurustellut miehen kanssa, jota ei kiinnostanut muu kuin automatkailu kotimaassa. Teimme neljän vuoden aikana yhdessä vain yhden ulkomaanmatkan (kaupunkiloma Euroopassa). Mutta minä rakastan nähdä uusia paikkoja ja siksi on ollut hienoa löytää mies, joka pitää matkustamisesta yhtä paljon. Ei hän kaikille reissuilleni lähde mukaan, enkä minä kaikille hänen reissuilleen, mutta enimmäkseen matkustamme yhdessä, ja sillä tavalla voimme viettää yhdessä paljon enemmän aikaa kuin jos hän ei haluaisi matkustaa. Tosin koronan takia matkustaminen on nyt ollut tauolla kesästä 2020 saakka.

Hän myös tykkää syödä ravintoloissa, joskaan meistä kumpikaan ei ole fine diningin ystävä.

Älkää yleistäkö. KAIKKI naiset eivät matkustele eivätkä hae matkustelevaa kumppania. Osa meistä matkustelee ja hakee. Keskittykää niihin, jotka eivät matkustele älkääkä yrittäkö muuttaa meitä muita.

eri

Ja aina se on joku muu joka poikkeaa massasta.

Juuri te ette poikkea.

miten niin aina joku muu? ainahan täälä naisia solvataan uniikeiksi lumihiutaleiksi, juuri heitä!

Vierailija
822/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kummallisia näkökantoja. Naiset nähdään liian valikoivina. Mies, joka on terveellä tavalla tavallinen, suoraselkäinen ja kypsä huomioimaan muitakin kuin itsensä, saa varmasti naisen kiinnostuksen.

Taas golfarit, purjehtijat tai näitä asioita mainostavat ovat turn off. Olen käyttänyt pari vuotta näihin harrastuksiin, sillä miesystävä oli niin addikti. Ei enää. Kyllä elämässä pitää olla väljyyttä tehdä muutakin kuin muka-hienoja juttuja.

Tavalliset, tervehenkiset miehet, nyt rohkeasti vain eteenpäin. Te olette parhaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on aina lähestyä kumppanin etsintää negaatioiden kautta. Sen sijaan etsisi naista joka tykkää kotimaanmatkailusta, mies hukkaa aikaansa haukkumalla täällä naisia jotka tykkää kaukomatkailusta. Hakematta tulee mieleen että haluaako mies naista ollenkaan.

Mistä begaatio pohjimmiltaan kertoo? Naisvihasta.

Kaikkein helpoimmin negatiivisia mielikuvia naisista yleensäkin saavat aikaan juuri sinunkaltaisesi pakkomielteinen jankuttaja, joka näkee joka puolella "naisvihaa". Kyllä se inho varmaan jossain vaiheessa saattaa muuttuakin oikeaksi naisvihaksi ja kiitos siitä kuuluu juuri sinulle.

Vierailija
824/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on alttiita mädätykselle. Luulevat olevansa itsenäisiä ja voimakkaita kun oikeasti hyppivät juuri niin kuin halutaan.

Vierailija
825/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestiin jos vastailen (lukematta koko ketjua, koska se on varsin pitkä ja oletettavasti riitainen) niin haluan chattailla miehen kanssa jotta saan jonkinlaisen käsityksen siitä, onko meillä mitään pohjaa miltä lähteä rakentamaan jotain isompaa. Tekstistä saa aika hyvän käsityksen, jos juttua riittää ja huumorintaju matchaa. Samalla tulee katsottua, alkaako tämän keskusteluyhteyden jälkeen tippuilla häröyksiä ja seksiviestejä, mitä en todellakaan kaipaa tässä vaiheessa deittailua. Myös se, miten ihminen kirjoittaa, kertoo jotain hänestä itsestään. Lukihäiriöt ym. ei minua haittaa, mutta tekstin sävystä näkee vähän jotain kun pidemmän aikaa kirjoittelee.

En voi sanoa, miksi naiset jättävät menemästä sovituille tapaamisille, itse en ole näin tehnyt. Jos on kiinnostusta, niin kyllä silloin tavataan. Joten ehkä sitä kiinnostusta ei sitten ole kuitenkaan ollut kyseiselle miehelle tarpeeksi, moni pitää noissa sovelluksissa enemmän kuin yhden keskustelun samaan aikaan käynnissä. Tai sitten voi olla, että joku epävarmuus tai pelko iskee ja nainen jättää menemättä. Onhan noita sekopäitä tuolla ja vaikka suurin osa miehistä on ihan hyvillä aikeilla eikä yritä mitään, niin valitettavasti siihenkin on varauduttava että se oma deitti ei ole turvallinen. Tiedän naisia, jotka jättäisivät menemästä sovittuun tapaamiseen, jos tällainen alkaisi liikaa mietityttämään.

Vierailija
826/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tulla uutena asiana miehille, että ne treffit sovitaan vuorovaikutuksessa sen viestittelykumppanin kanssa? Ei mikään deittisovellus ole katalogi, josta otetaan hyllyltä tuote käyttöön. Keskustelutaidot ja sosiaalinen kyvykkyys on edellytys ihmissuhteen muodostamiselle. Ymmärrän, että voi olla ujo ja eihän kaikki ihmiset ole sanavalmiita. Se ei haittaa yhtään, jos kuitenkin ihmisestä huokuu hyväntahtoisuus ja halu tutustua molempien ehdoilla. Moni vänkkääjä tarkastelee tilannetta vain omasta perspektiivistään ja antaa itsestään kuvan uhkaavana jyränä, jonka kanssa kaikesta sopiminen on vaikeaa. Ihmissuhdetaitoihin kuuluu myös joustavuus ja toisen kuuntelu.

Ihmissuhdetaitojen puute on miehillä keskeinen syy sinkkuuteen. 

Eli tarkoittaa käytännössä sitä, ettei mies ymmärrä mitä suomalainen nainen tarkoittaa, eikä osaa olla kaikesta samaa mieltä. Eräänlainen kielimuuri siis.

Suomalainen mies ei välttämättä älyä tuoda kukkia ja kävelee naisensa edellä. Todistetusti muunkaan maalaiset naiset eivät aina ymmärrä.

Suomalaisilla naisilla kun todistetusti on niin suuremma enemmistöllä mt-ongelmia, niin kukkien vieminen saattaa käynnistää epäilykset, että mies on pettänyt. Laittakaa ensin päänne kuntoon ja sitten vasta toivotte kukkayllätyksiä.

Päiden kuntoon laittamisesta puheen ollen, kumpikos sukupuoli on syrjäytyneempi ja kansoittaa vankilat. Moni palstamies hokee täällä päivät pitkät laihuta kaikkissa aikuisten ihmissuhdeketjuissa, mutta ohittaa kommentit joissa kehotetaan laittamaan oma korvienväli kuntoon.

Enemmistö linnakundeista ovat pelkästään äitiensä kasvattamia. Olisiko jo aika katsoa naisilla peiliin ja miettiä missä vika mahtaa olla. Jos oma äitikin jo vihaa poikaansa, niin mahtaako monesta ihan täyspäistä tulla.

Sinulle en voi muuta neuvoa antaa, kuin että laita pääsi kuntoon ja laihduta, niin ihmissuhteet saattavat alkaa onnistua.

Niin missä ne isät on? Miksi vain äiti on vastuussa pojan kasvatuksesta?

Niinpä. Lähes jokainen äiti kuitenkin yrittää parhaansa, mutta ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu, kasvattajanakaan. Susihuono yrityskin on kuinkin enemmän kuin isä joka ottaa hatkat.

Pidättäydytään nyt kuitenkin realismissa, eikä harhoissa. Suuri osa yh-mammoistahan ei itsekään tiedä kuka sen ä-pärän isä mahtaa olla, joten ei silloin kukaan ole ottanut hatkoja. Moni on antanut peppua hetken mielijohteesta tuntemattomalle, joten silloinkaan ei kukaan ole ottanut hatkoja. Lisäksi on koko joukko miehiä, jotka eivät vielä olleet valmiita perhearkeen tai perhehelvettiin, kuten av-mammoilla perhe-elämä yleensä on, niin mies nostaa kytkintä, koska jää aivan ulkopuoliseksi, kun lapsi syntyy.

Ja veikkaan, että myös palstan naisten huonot käytöstavat ovat enimmäkseen peräisin omilta äideiltänne.

Kaikki luettelemasi ongelmat poistuvat sillä, ettei mies uita munaansa kenessä tahansa ilman kortsua. Erityisesti silloin kun ei ole valmis perhehelvettiin. Lapsensa hylkäävä mies on surkea raukka. Paskinkin kasvattaja yh on ihmisenä huimasti hänen yläpuolellaan.

Oma kokemus on, että 99% aivan tavallisista naisista antaisi panna paljaalla. Kummallakin osapuolella siis peiliin katsomisen paikka. Yli 30% "isistä" eivät edes ole lapsen biologisia isiä. Voisin jopa kuvitella, etten kauheasti rakastaisi omaa äitiäni, jos olisin saanut alkuni siten, että joku randomhampuusi olisi ollut vain yhden yön vieras ja äitiä pidettäisi jotenkin uhrina, kun julkesi mokoma mies ottaa hatkat.

Höpöhöpö. Esittäisit edes sellaisia lukuja, joista jokainen täysipäinen ei näe heti, että ne ovat vain omaa agendaasi tukevaa valhetta.

Kantasuomalaisille naisille syntyy keskimäärin vain hieman yli yksi lapsi, ei niitä tehtailla satunnaissuhteessa tai jollekin muulle kuin kumppanille. Sinun höpinöistäsi voisi kuvitella, että Suomessa naiset sikiää holtittomasti kenelle vaan :D

"Suomessa on 120 000 yhden vanhemman perhettä, joissa on 184 000 lasta.  Joka kolmannen suomalaislapsen arvellaan viettävän ainakin osan lapsuudestaan yhden vanhemman perheessä.  Yksinhuoltajista valtaosa on äitejä, 87 % ja noin 13 % on isiä."

Koetko, että yhden vanhemman perheessä asuvien lasten osuus olisi jotenkin suuri? Suomessa on kuitenkin yli miljoona alaikäistä.

On se siinä mielessä huolestuttavan suuri, kun normaali ydinperhe on lapsen kannalta kaikkein paras alusta kasvaa.

Jos haluat keskustella asiasta tältä kannalta pitää sinun tuoda esille myös miksi nämä yksinhuoltajat ovat yksinhuoltajia. Ydinperhe ei ole automaattisesti aina parempi.

"normaali ydinperhe on lapsen kannalta kaikkein paras alusta kasvaa."

Ei pidä paikkaansa, vaan se, että lapsi kokee olevansa rakastettu ja hyväksytty, hänen perustarpeensa tyydytetään ja lapsella on turvallinen olo. Tärkeää on, että lapsella on terve kiintymyssuhde aikuiseen. Mitkään tutkimukset eivät puolla sitä, että sen on oltava ydinperhe.

Kyllä pitää. Samoin sekin pitää paikkansa, että perinteisiä arvoja vaalivissa parisuhteissa kumpikin osapuoli ovat onnellisimpia ja peitto heiluu eniten.

Vierailija
827/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä kun moni näistä kohdista osuu tosi hyvin lähes jokaiseen tuntemaani mieheen myös, että

1. Matkustelu ulkomaille

1. Matkustelu ulkomaille

Matkustelen kotimaassa. Matkustelu ulkomaille saastuttaa todella paljon. Ellei saastuttaisi, voisin matkustella paikkoihin joissa ei ole turisteja tai turisteille rakennettuja keinotekoisia mukavuuksia.

En välitä ruokaravintoloista, ruuan odottelusta ja hehkuttamisesta tai aterian analysoimisesta. Perusruoka riittää hyvin. Joskus laitan jotain parempaa, mutta se ei ole elintärkeä asia minulle.

Millä tavalla se ettei halua ottaa lemmikkieläimiä liittyy eläinten vihaamiseen? Olen ollut mukana eläinten suojelussa koko pienen ikäni. Sitä inhoan etä eläimiä geenijalostetaan ihmisten tarpeisiin. Etenkin taistelukoirarodut, lyhytkuonoiset ja chihuahuat joilla on vakavia terveysongelmia.

Minulle useimpien naisten suosima koti ei ole kodikas. Liikaa valkoista, liian täydellisesti sävy sävyyn. Asunto on yleensä aika siisti, mutta pieni sotku on aivan ok. En ole neuroottinen.

Väärin arvattu. Asuin kaupungissa 30+ ikään saakka koska töitä ei löytynyt muualta, nyt maalla. Ja onko maaseudussa mielestäsi jotain vikaa? Sehän todistaisi väitteeni oikeaksi.

Eli loppujen lopuksi sä olet henkilö, joka tykkää matkustella autenttisissa kohteissa (tykkäät, vaikka et sitä omista syistäsi tee niin usein kuin haluaisit), välillä herkuttelet etenkin itse laittamaasi ruokaa, tykkäät lemmikeistä, pidät kotisi siistinä ja asut kaupungissa. Voisit helposti olla joku tuntemistani naisista. Ihan tusinaihminen.

Kuvitteletko sä tosiaan, että naisilla ei ole noita tärkeämpiä asioita? Sä vaikutat siltä, että suurin osa sun naissuhteista koostuu tyyliin Maisa Torpan ja Sara Siepin IG:n seuraamisesta.

Piti muuten kysyä, että etkö sä ole koskaan käynyt Suomen ulkopuolella? Tai korkeintaan autolla Ruotsissa tai Norjassa tai laivalla Virossa?

Hassua kuin naiset kiistävät olevansa kuvauksen mukaisia, mutta heti tivaavat että oletkos moukka joka ei ole matkustellut ulkomaille, oletko ankeuttaja joka ei koskaan herkuttele, vihaatko eläimiä kun et omista lemmikkejä, jne.

Hassua kun ne naiset ei suostu käyttäytymään yhtenevänä massana vaikka sinusta he sitä ovat. Tosi hassua ettei puoli maailmaa pyöri sen mukaan mitä sinä teorioit. Vähän lisää kannattaa todisteita koittaa kasata. Aloita vaikka todisteista että nuo olisi naisten top 5 tärkeimmät asiat.

Olen eri.

Mutta kyllähän nuo selkeästi ovat, kun heti olette tiukkaamassa että onko listan kirjoitajassa jotain vikaa kun hän ei ole kiinnostunut noista viidestä asiasta.

Sen sijaan että kirjoittaisitte kuinka teitä ei kiinnosta ollenkaan herkut tai matkustelu ulkomaille, tivaatte että onko mies koskaan herkutellut tai matkustellut, vai onko hän joku juntti tylsimys.

En ole koskaan nimittänyt matkustamattomia junteiksi tai tylsimyksiksi. Ystävissäni on paljon sellaisia, joita ei joko kiinnosta matkustaminen tai he eivät matkustele ekologisista syistä. Olen seurustellut miehen kanssa, jota ei kiinnostanut muu kuin automatkailu kotimaassa. Teimme neljän vuoden aikana yhdessä vain yhden ulkomaanmatkan (kaupunkiloma Euroopassa). Mutta minä rakastan nähdä uusia paikkoja ja siksi on ollut hienoa löytää mies, joka pitää matkustamisesta yhtä paljon. Ei hän kaikille reissuilleni lähde mukaan, enkä minä kaikille hänen reissuilleen, mutta enimmäkseen matkustamme yhdessä, ja sillä tavalla voimme viettää yhdessä paljon enemmän aikaa kuin jos hän ei haluaisi matkustaa. Tosin koronan takia matkustaminen on nyt ollut tauolla kesästä 2020 saakka.

Hän myös tykkää syödä ravintoloissa, joskaan meistä kumpikaan ei ole fine diningin ystävä.

Älkää yleistäkö. KAIKKI naiset eivät matkustele eivätkä hae matkustelevaa kumppania. Osa meistä matkustelee ja hakee. Keskittykää niihin, jotka eivät matkustele älkääkä yrittäkö muuttaa meitä muita.

eri

Juuri te ette poikkea.

Ei minua tarvitse teititellä. Mitä ylipäänsä kommentillasi haet? Jos matkustaminen ja ulkona syöminen ovat "massan" harrastuksia, niin kuulun oikein mielelläni siihen massaan.

Vierailija
828/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistin oikein, 36% naisista ja 34% miehistä on joskus pettänyt jotain kumppaniaan. Että luovu jo lapsellisista pelimiesfantasioistasi ja yritä edes ymmärtää oikeaa elämää.

Kuinka suuri osa noista on tapauksia joissa se mies löytää uuden naisen ja siirtyy tämän kanssa parisuhteeseen "lennosta"?

Ukkojen elämä muistuttaa kulkurin elämää. Katse siintää horisontissa ja laukut pakataan välittömästi hedelmällisemmän saaren osuessa näkökenttään.

Tarkoitit varmaankin Akkojen elämä?

Kyllä naiset ovat niitä jotka haluavat elämänmuutoksia ja näkevät elämän matkana jossa on erilaisia vaiheita.

Siksi naiset ottavatkin 3/4 avioeroista. Yleisin selitys on "tyytymättömyys", ilman sen ihmeellisempää syytä.

Miehet ovat paljon halukkaampia rakentamaan jotain pysyvää ja pitäytymään siinä.

Suomennan. Ilman sen ihmeellisempää syytä = nainen on kaksi vuotta puhunut että asioiden täytyy muuttua. Rakentamaan jotain pysyvää ja pitäytymään siinä = vaimolle on pysyvästi nakitettu perheen metatyö ja vastuu lapsista ja on kieltämättä oikein mukavaa pitäytyä siinä.

Väärin.

Tyypillisimmin naiset ottavat eron sen jälkeen kun ruhkavuodet on ohi ja nyt olisi aikaa olla sen Ukon kanssa ilman jatkuvaa "metatyötä".

Sitten aletaan kaivata muutosta. Halutaan asua jossain muualla, aloittaa uusi elämänvaihe, löytää se Uusi Minä.

Fiksu mies tiedostaa että jos asiat eivät muutu, nainen muuttuu tyytymättömäksi. Vaikka asiat olisivat olleet hyvin.

Tuossa on kyse siitä, että on ruuhkavuosina etäännytty toisistaan. Kaikille pareille noin ei käy, mutta aika yleistä. Arki menee lasten ehdoilla, seksiä on harvoin, kumpikin vanhenee ja "rupsahtaa" vähitellen, ei jakseta tai ehditä viettää yhteistä aikaa, joka olisi suhteelle tärkeää. Sitten kun lapset alkavat olla isoja, tajutaan että ei olla enää niin rakastuneita kuin joskus 10 vuotta sitten. Joidenkin suhde vaan ei kestä lapsia. 

Eihän tuossa ole kyse siitä, että suhde ei kestä lapsia, vaan kysehän on siitä, ettei suhteessa ole enää mitään kantavaa voimaa, ja lapset ovat nimenomaan ollut se yhdessä pitävä asia. Kun lapset kasvavat, ei jää enää syytä olla yhdessä. Toisin sanoen suhde on joko väljähtynyt ja ihmiset etääntyneet toisistaan, tai sitten paljastuu, ettei mitään riittävän vahvaa yhdistävää asiaa ole koskaan ollutkaan. Monelle käy näin, jos on esim. menty yhteen "kivan kivan" kanssa ja enemmänkin kaveripohjalta. Kyllästyyhän sitä, jos ei toisessa näe mitään erityistä.

Tämä on se mitä palstamiehet sanovatkin.

Naiset menevät yhteen tavismiesten kanssa jotka eivät sytytä nuorempana, mutta kun kaverit viettävät häitä ja lapsikuume iskee päälle, pariutumishalut nousevat niin paljon että peruspertti näyttäytyy miehenä jonka aviomiesominaisuudet sytyttävät jopa aidosti.

Seura ruuhkavuodet ja vähän yhteistä aikaa. Sitten kun yhteistä aikaa on, naiselle iskee uusi nuoruus ja nyt ollaan takaisin moodissa jossa se perusmies on liian tylsä.

No, jospa se perusmies on liian tylsä. Olisiko ihmisten mahdollista yrittää olla vähän mielenkiintoisia? Ei kai se, että on ns. "tavallinen" tarvitse tarkoittaa, että pitää olla täysin mielenkiinnoton tusinaihminen? Jos kerran tylsyys aiheuttaa sen, että kumppani kyllästyy ja suhde ei kestä, niin eikö ole aikamoista elämän tuhlausta olla niin tylsä?

Tämä on oikeasti ainoa ratkaisu asiaan sen lisäksi, että lopetetaan se kaverisuhteisiin meno "ihan kivojen" kanssa.

Sinun pitäisi kysyä tuota naisilta.

Suurin osa naisista on samaa viini/matkustelu/valkoinen sisustus/mietelauseet/koirat-tusinatavaraa. Naiset myös menevät paljon vahvemmin laumana kuin miehet, ja välittävät enemmän siitä mitä muut ajattelevat ja miltä pariskunta näyttää muiden silmissä.

Miehissä on paljon enemmän yksilöllisesti ajattelevia.

Syy miksi tuo mitä penäät on mahdotonta, on se että naiset vertaavat miehiä toisiinsa. Jokainen mies ei voi olla muita menestyneempi, pidempi, muiden johtaja, porukan tarinankertoja tai muita varakkaampi. Ei ole niin etteikö naisille löytyisi miehiä jotka ovat yksilöllisempiä kuin he itse, mutta se ei ole mitä naiset hakevat. Naisille pitäisi löytyä mies joka ylittää muut miehet, eivätkä kaikki miehet voi ylittää kaikkia muita miehiä samanaikaisesti.

Jännä juttu muuten. Naiset on kaikki samanlaisia, ja tykkää samanlaisista asioista, ja siitäkään huolimatta palstan vänökit ei saa luotua minkääkaista kontaktia naisiin. Senhän pitäisi tällöin olla suoerhelpp8a. Mutta ei vika on aina naisissa💯👌

Kuten sanoin, naiset ovat samanlaisia ja tykkäävät samanlaisista asioista.

Jokainen haluaa miehen joka on erilainen mutta oikeasti sopeutuu naisen tavallisiin haaveisiin, ja vaatimaton mutta muita miehiä menestyneempi, hauskempi, itsevarmempi, nokkelampi, osaavampi, jne. Se mies joka nousee muiden miesten yläpuolelle. Se mies ei sitten riitä kaikille naisille.

Niistä samanlaisista asioista. Haluatko todisteen?

1. Matkustelu ulkomaille

Maailmassa on miljoonia mielenkiintoisia asioita, lukemattomia erilaisia asumisratkaisuja ja asuinpaikkoja. Mutta vain valitsemalla 5 näistä, osuu enemmistöön naisista.

Wau! Nyt ei sitten kukaan mies voi valittaa, että ei tiedä miten lähestyä naisia ja mistä keskustelka naisten kanssa tai miten tehdä selkainen deitti- ilmoitus,mikä vetoaakaikkiin naisiin. Jos ettesaa kontaktia, niin oma vika. Ja sen ensikontaktin jälkeen , jos etyr pääse treffeill ja saa isjettyä naista, niin omavika.

Miksi enää valitatte?

Ensikontaktissa ratkaisee ulkonäkö, itsevarmuus ja status (jos käy ilmi tilanteessa). Treffi-ilmoituksessa ulkonäkö.

Vasta sen jälkeen olisi tilaisuus valehdella pitävänsä noista viidestä asiasta. Jos haluaa valehdella, ja parisuhteen jossa valehtelemista täytyy jatkaa.

Eli ymmärränkö oikein: et oikeasti edes haluaisi "viiden kohdan naista", koska tiedät itsekin, ettet tulisi hänen kanssaan onnelliseksi? Eli mikä on ongelmasi?

Vierailija
829/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistin oikein, 36% naisista ja 34% miehistä on joskus pettänyt jotain kumppaniaan. Että luovu jo lapsellisista pelimiesfantasioistasi ja yritä edes ymmärtää oikeaa elämää.

Kuinka suuri osa noista on tapauksia joissa se mies löytää uuden naisen ja siirtyy tämän kanssa parisuhteeseen "lennosta"?

Ukkojen elämä muistuttaa kulkurin elämää. Katse siintää horisontissa ja laukut pakataan välittömästi hedelmällisemmän saaren osuessa näkökenttään.

Tarkoitit varmaankin Akkojen elämä?

Kyllä naiset ovat niitä jotka haluavat elämänmuutoksia ja näkevät elämän matkana jossa on erilaisia vaiheita.

Siksi naiset ottavatkin 3/4 avioeroista. Yleisin selitys on "tyytymättömyys", ilman sen ihmeellisempää syytä.

Miehet ovat paljon halukkaampia rakentamaan jotain pysyvää ja pitäytymään siinä.

Suomennan. Ilman sen ihmeellisempää syytä = nainen on kaksi vuotta puhunut että asioiden täytyy muuttua. Rakentamaan jotain pysyvää ja pitäytymään siinä = vaimolle on pysyvästi nakitettu perheen metatyö ja vastuu lapsista ja on kieltämättä oikein mukavaa pitäytyä siinä.

Väärin.

Tyypillisimmin naiset ottavat eron sen jälkeen kun ruhkavuodet on ohi ja nyt olisi aikaa olla sen Ukon kanssa ilman jatkuvaa "metatyötä".

Sitten aletaan kaivata muutosta. Halutaan asua jossain muualla, aloittaa uusi elämänvaihe, löytää se Uusi Minä.

Fiksu mies tiedostaa että jos asiat eivät muutu, nainen muuttuu tyytymättömäksi. Vaikka asiat olisivat olleet hyvin.

Tuossa on kyse siitä, että on ruuhkavuosina etäännytty toisistaan. Kaikille pareille noin ei käy, mutta aika yleistä. Arki menee lasten ehdoilla, seksiä on harvoin, kumpikin vanhenee ja "rupsahtaa" vähitellen, ei jakseta tai ehditä viettää yhteistä aikaa, joka olisi suhteelle tärkeää. Sitten kun lapset alkavat olla isoja, tajutaan että ei olla enää niin rakastuneita kuin joskus 10 vuotta sitten. Joidenkin suhde vaan ei kestä lapsia. 

Eihän tuossa ole kyse siitä, että suhde ei kestä lapsia, vaan kysehän on siitä, ettei suhteessa ole enää mitään kantavaa voimaa, ja lapset ovat nimenomaan ollut se yhdessä pitävä asia. Kun lapset kasvavat, ei jää enää syytä olla yhdessä. Toisin sanoen suhde on joko väljähtynyt ja ihmiset etääntyneet toisistaan, tai sitten paljastuu, ettei mitään riittävän vahvaa yhdistävää asiaa ole koskaan ollutkaan. Monelle käy näin, jos on esim. menty yhteen "kivan kivan" kanssa ja enemmänkin kaveripohjalta. Kyllästyyhän sitä, jos ei toisessa näe mitään erityistä.

Tämä on se mitä palstamiehet sanovatkin.

Naiset menevät yhteen tavismiesten kanssa jotka eivät sytytä nuorempana, mutta kun kaverit viettävät häitä ja lapsikuume iskee päälle, pariutumishalut nousevat niin paljon että peruspertti näyttäytyy miehenä jonka aviomiesominaisuudet sytyttävät jopa aidosti.

Seura ruuhkavuodet ja vähän yhteistä aikaa. Sitten kun yhteistä aikaa on, naiselle iskee uusi nuoruus ja nyt ollaan takaisin moodissa jossa se perusmies on liian tylsä.

No, jospa se perusmies on liian tylsä. Olisiko ihmisten mahdollista yrittää olla vähän mielenkiintoisia? Ei kai se, että on ns. "tavallinen" tarvitse tarkoittaa, että pitää olla täysin mielenkiinnoton tusinaihminen? Jos kerran tylsyys aiheuttaa sen, että kumppani kyllästyy ja suhde ei kestä, niin eikö ole aikamoista elämän tuhlausta olla niin tylsä?

Tämä on oikeasti ainoa ratkaisu asiaan sen lisäksi, että lopetetaan se kaverisuhteisiin meno "ihan kivojen" kanssa.

Sinun pitäisi kysyä tuota naisilta.

Suurin osa naisista on samaa viini/matkustelu/valkoinen sisustus/mietelauseet/koirat-tusinatavaraa. Naiset myös menevät paljon vahvemmin laumana kuin miehet, ja välittävät enemmän siitä mitä muut ajattelevat ja miltä pariskunta näyttää muiden silmissä.

Miehissä on paljon enemmän yksilöllisesti ajattelevia.

Syy miksi tuo mitä penäät on mahdotonta, on se että naiset vertaavat miehiä toisiinsa. Jokainen mies ei voi olla muita menestyneempi, pidempi, muiden johtaja, porukan tarinankertoja tai muita varakkaampi. Ei ole niin etteikö naisille löytyisi miehiä jotka ovat yksilöllisempiä kuin he itse, mutta se ei ole mitä naiset hakevat. Naisille pitäisi löytyä mies joka ylittää muut miehet, eivätkä kaikki miehet voi ylittää kaikkia muita miehiä samanaikaisesti.

Jännä juttu muuten. Naiset on kaikki samanlaisia, ja tykkää samanlaisista asioista, ja siitäkään huolimatta palstan vänökit ei saa luotua minkääkaista kontaktia naisiin. Senhän pitäisi tällöin olla suoerhelpp8a. Mutta ei vika on aina naisissa💯👌

Kuten sanoin, naiset ovat samanlaisia ja tykkäävät samanlaisista asioista.

Jokainen haluaa miehen joka on erilainen mutta oikeasti sopeutuu naisen tavallisiin haaveisiin, ja vaatimaton mutta muita miehiä menestyneempi, hauskempi, itsevarmempi, nokkelampi, osaavampi, jne. Se mies joka nousee muiden miesten yläpuolelle. Se mies ei sitten riitä kaikille naisille.

Niistä samanlaisista asioista. Haluatko todisteen?

1. Matkustelu ulkomaille

Maailmassa on miljoonia mielenkiintoisia asioita, lukemattomia erilaisia asumisratkaisuja ja asuinpaikkoja. Mutta vain valitsemalla 5 näistä, osuu enemmistöön naisista.

Wau! Nyt ei sitten kukaan mies voi valittaa, että ei tiedä miten lähestyä naisia ja mistä keskustelka naisten kanssa tai miten tehdä selkainen deitti- ilmoitus,mikä vetoaakaikkiin naisiin. Jos ettesaa kontaktia, niin oma vika. Ja sen ensikontaktin jälkeen , jos etyr pääse treffeill ja saa isjettyä naista, niin omavika.

Miksi enää valitatte?

Ensikontaktissa ratkaisee ulkonäkö, itsevarmuus ja status (jos käy ilmi tilanteessa). Treffi-ilmoituksessa ulkonäkö.

Vasta sen jälkeen olisi tilaisuus valehdella pitävänsä noista viidestä asiasta. Jos haluaa valehdella, ja parisuhteen jossa valehtelemista täytyy jatkaa.

Anteeksi? Ei. Joka ketjussa vingutte,miten supliikki pelimies saa iskettyä naisen. Joten älä puhu pskaa.

Supliikki pelimies nautii valehtelemisesta ja koko teatteriesityksestä.

Eikä pelimiehen tarvitse jatkaa valehtelua, koska pelimies ei halua parisuhdetta.

Vierailija
830/844 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Matkustelu ulkomaille

1. Matkustelu ulkomaille

Olen eri.

eri

Juuri te ette poikkea.

miten niin aina joku muu? ainahan täälä naisia solvataan uniikeiksi lumihiutaleiksi, juuri heitä!

Koska naiset kuvittelevat olevansa sellaisia, vaikka todellisuudessa ovat samaa massaa.

Vierailija
831/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Matkustelu ulkomaille

1. Matkustelu ulkomaille

Olen eri.

eri

Juuri te ette poikkea.

Koska naiset kuvittelevat olevansa sellaisia, vaikka todellisuudessa ovat samaa massaa.

Oletetaan hetki että kaikki naiset on samaa massaa. Onko se ongelma? Välittääkö joku siitä? Miksi se on tässä keskustelunaiheena?

Vierailija
832/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Matkustelu ulkomaille

1. Matkustelu ulkomaille

Olen eri.

eri

Juuri te ette poikkea.

Oletetaan hetki että kaikki naiset on samaa massaa. Onko se ongelma? Välittääkö joku siitä? Miksi se on tässä keskustelunaiheena?

Eri mutta ei sillä ole väliä mikä on keskustelunaiheena kunhan pääsee syyttelemään naisia. Ei nää jampat mieti minkään asian järkevyyttä tästä näkulmasta. Mies joka haluaa naisen miettii sitä miten ja mistä löytyy omien arvojen mukainen nainen. Mies joka haluaa jatkaa sitä mitä tekeekin, vaikka mukavuusalueella tissuttelua työttömänä, hukkaa tämänkin päivän sellaisten naisten haukkumiseen jotka eivät häntä kiinnosta.

Vierailija
833/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Matkustelu ulkomaille

1. Matkustelu ulkomaille

Olen eri.

eri

Juuri te ette poikkea.

Tuo olikin hyvä kysymys. Oletetaan tosiaan, että me naiseset olemme kaikki samaa massaa. Mitä nyt tapahtuu? Muuttaako se jotain (jonkun toimintatapoja, mieltymyksiä...), mitä ja miten?

Vierailija
834/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt treffeille, jos olen luvannut. Olen ensin kirjoitellut, koska haluan molempien edun vuoksi katsoa, olisiko samanhenkisyyttä sillä toivon oikeaa elämänkumppania (pitkä avioliitto taustalla, josta jo aikaa).

Pari kertaa käynyt niin, että mies kirjoittaa suht kivasti eli terveesti, sitten tulee "haluan nai.a sua". Ottaa päähän, että on tuhlannut aikaa ja orastavia haaveita... Reaalielämässä jo kokenut kiintiön täyteen seksuaalista häirintää, raiskausyritykset, ahdistavat stalkkaamiset.

Miehet, nyt peilin eteen ja sieltä löytyy syy, miksi homma ei etene.

Vierailija
835/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mennyt treffeille, jos olen luvannut. Olen ensin kirjoitellut, koska haluan molempien edun vuoksi katsoa, olisiko samanhenkisyyttä sillä toivon oikeaa elämänkumppania (pitkä avioliitto taustalla, josta jo aikaa).

Pari kertaa käynyt niin, että mies kirjoittaa suht kivasti eli terveesti, sitten tulee "haluan nai.a sua". Ottaa päähän, että on tuhlannut aikaa ja orastavia haaveita... Reaalielämässä jo kokenut kiintiön täyteen seksuaalista häirintää, raiskausyritykset, ahdistavat stalkkaamiset.

Puhut väärille miehille.

Ne pelimiehet saavat kyllä naisia. Jos joku sanoo ei, toinen sanoo kyllä.

Tuo toistuu joka kerta. Te naiset kuvaatte miehet pelimiehiksi, koska ne pelimiehet ovat miehiä jotka te valitsette.

Vierailija
836/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut väärille miehille.

Tuo toistuu joka kerta. Te naiset kuvaatte miehet pelimiehiksi, koska ne pelimiehet ovat miehiä jotka te valitsette.

Nykyiset kultit haluaa itä-eurooppalaisen stripparin

Vierailija
837/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut väärille miehille.

Pelimiehiä ovat siis kaikki miehet, jotka joskus ovat päässeet treffeille tai parisuhteeseen. Kiitos, kun selvensit tuon, onkin mietityttänyt.

Vierailija
838/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin just Tinderissä viestiä 3 miehelle. Kukaan heistä ei vastannut.

Matchasin heidän lisäkseen varmaan yhdeksän muun kanssa. Kukaan heistä ei laita viestiä.

Sitä ennen laitoin viestiä 11 miehelle, kaksi vastasi. Muttei heitä kiinnostanut.

Niin missä ne miehet on jonossa, kun ei ole koskaan näkynyt?

Vierailija
839/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin pitkästä aikaa nettideiteille. Huomasin saman kuin muutkin, ja parahdin ääneen 'ai niin tää olikin tätä'. Edes lyhyttä selvällä suomenkielellä kirjoitettua tekstiä ei viitsitty lukea. Jouduin joka kerta kertomaan samat jutut aina vain uudelleen. Tapaaminenkin olisi pitänyt järjestyä siltä istumalta.

Luovutin.

Ja miehet, sen verran sitä pelisilmää että älkää ehdottako sitä tapaamista kotiin. Se lyö naiselle heti melkoisen jarrun. Hän voi jatkaa vielä kirjoittelua, josko se sittenkin tästä mutta kun seuraavassa viestissä tulee se jonkun mainitsema selänpesuviittaus, peli on vihelletty poikki.

Tähän liittyy useampi asia.

Jos naista ahdistaa tuommoinen, hän on voinut laittaa miehen elättäjäkategoriaan ulkonäön perusteella ja pöyristyy siitä, että mies ei "ymmärrä" olevansa elättäjä eikä se mies, jota kohtaan tunnetaan intohimoa. 

Miehen itsevarmuus voi herättää raivoa, jos mies ei ole pitkä ja komea naisen mielestä. 

Lisäksi tässä on se näkökulma, että naiset, jotka kantavat näitä sääntölistoja miehille (älä tee näin. älä tee noin, tämä on sitten virhe jne.) etsivät huippuelämystä, jossa kaikki menee hänen fantasiakäsikirjoituksensa mukaan ja siihen hänellä on tietysti oikeus.

Mutta mitä jos miehelläkin on fantasioita ja hänkin haluaa, että asiat menisivät joskus hänen mielensä mukaan? Onko se sitten jotenkin väärin? Vai onko ehkä kyse siitä, että mies etsii sitä omaa huippukokemustaan sen aikaa, kunnes se löytyy?

Moni nainen tuntuu tarkastelevan tätä asiaa vain valitsijan ja tuomarin perspektiivistä; myös mies arvioi naista ja tämän myöntyväisyyttä ja rajoja sekä luonnetta. Nainen voi "viheltää pelin poikki" ja tuntea olonsa pikkujumalaksi ja hän on sen jälkeen yhtä yksin, kuin se mieskin...kumpikaan ei saa mitään

Yleensä kai mies on se, joka yrittää ennustaa ja arvata naisen toiveet ja saa kiitokseksi joskus jotain, mutta asetelma on sellainen, jossa mies on koko ajan kusi sukassa ja saattaa salaa vihata kumppaniaan, joka hemmoteltuna viheltää pelin poikki ensimmäisestä sanasta, jota nainen ei ymmärrä. 

Ihan samalla tavalla, kuin naiset jahtaavat sitä parasta Tinderin geenichadiä voivat miehetkin jahdata tavis-Tiinaa, jonka kanssa voi keskustella rennosti omista lähtökohdistaan ilman neuvottelua, maanittelua ja diplomatiikkaa. Kyse ei ole ymmärtämättömyydestä, vaan valinnoista ja arvoista. 

Worst case scenario:

Miehelle: Homma ei mene oman mielen mukaan, vaan naisen, eikä saa piparia.

Naiselle: Homma ei mene oman mielen mukaan, vaan miehen ja esim. tulee raiskatuksi.

Siinä ei muuten ole mitään vikaa, että ei saa jotain mitä ei halua. Nainen ei vihellä peliä poikki saadakseen tuntea olevansa "pikkujumala", vaan siksi, että ei halua miestä. Se kertoo sinusta ihan todella paljon, että sinun mielestä naisen pitäisi toimia itseään vastaan, jotta homma menisi miehen mielen mukaan. Kysymys ei ole sukupuoliroolesita, vaan itsemääräämisoikeudesta, joka on oikeutena koskematon ihan kaikille Suomessa. Jos joku tyyppi vaikka haluaisi tuupata sinua anneliin, niin sinulla on ihan täysi oikeus kieltäytyä. Sinä et silloin käyttäyty kuin "pikkujumala", sillä sinä vartioit vain omia oikeuksiasi ja omaa oikeuttasi koskemattomuuteen. Tämä tyyppi saattaa olla sen tason narsisti, että kuvittelee hänen halunsa ja sinun halusi olevan tässä asiassa tasa-arvoisia, mutta näin ei todellakaan ole, sillä koska kysymyksessä on sinun kehosi, vain sinun tahdollasi on merkitystä.

Jos noin on, naiset eivät ole kovin loogisia turvallisuushakuisuudessaan.

Naiset suosivat aloitteellisia, voimakkaita ja dominoivia miehiä, ja ovat valmiita etenemään heidän kanssaan nopeammin kuin muiden miesten kanssa.

Kiltin ja naista palvovan tai mikä pahinta, liin totelevaisen kanssa ei panna. Miehen kuuluu ottaa miehen rooli, dominoiva rooli.

Kiitos kun autat viinejä lentämään näytölle. Sinuna harkitsisin koomikon uraa.

Oijoi. Joo, näinhän me naiset toimitaan 😂

Ja kuitenkin, jos saman olisi kirjoittanut nainen hieman eri sanoin, antaisit yläpeukkua.

Kokeillaanko?

"Kyllä minä myönnän että minusta on kuumaa kun mies uskaltaa tehdä aloitteen ja osaa ottaa tilanteen haltuun. On sellaista maskuliinista voimaa, terveellä tavalla. Mies tietää mitä haluaa, on tavoitteita elämässä. Sellaisen miehen kanssa tuntee olevansa turvassa ja voi vain heittäytyä tunteiden vietäväksi. Ja onhan se kuumaa kun mies vie seksissä!

Kuka nyt haluaisi kynnysmattomiehen jonka kanssa nainen saa jatkuvasti ottaa ohjat kun mies ei osa tai halua? Tulee mieleen tottelevainen koiranpentu.

N/46"

Siinä oli tismalleen sama asia. Vahva, aloitteellinen, dominoiva mies joka ei ole tottelevainen tai lian kiltti.

Niin eli mies jolla on normaali itsetunto? Tuohon kun lisää sitten sen että se mies kysyy ennen treffejä että käykö tämä suunnitelma. Tai seksissä että tuntuuko tämä hyvältä. Että on sellaista tarpeellista vuorovaikutusta siinä tilanteessa. Nämä ei katsos ole mitään mustavalkoisia juttuja.

Ja ihan tosi on että kukaan ei halua huonoitsetuntoista takertuvaa miestä. Sellaisen kanssa kun ei olekaan kivaa, niin kuin ei todennäköisesti ole, niin saa pelätä että se vetää itsensä kiikkuun kun sille kertoo että haluaa lopettaa suhteen. Epästabiilit ihmiset on ahdistavia. Ne pakottaa toisen ihmisen ottamaan vastuun omasta onnestaan.

Veteen piirretty viiva. Uskoisin, että suurin osa naisista haluaa miehen, joka tietyllä tavalla "ottaa ohjat". Tuo ohjien ottaminen ei kuitenkaan tarkoita, että mies vie ja nainen vikisee vaan se perustuu hyvään vuorovaikutukseen. Ehkä mieheltä odotetaan selkärankaa ja kykyä tehdä ja sanoa mitä ajattelee mutta ilman toksista jääräpäisyyttä.

M31

Eivätkö miehet toivo naiselta samaa? Eli vuorovaikutusta ja kykyä tehdä ja sanoa mitä ajattelee? Mun käsittääkseni se murjottava "joo, ei oo mikään vialla!" tai hiirulaismainen "emmätiiä, päätä sä" eivät ole mitään miesten suosikkipiirteitä naisissa noin yleisesti ottaen. Tarkoittaako tämä sitä, että jokainen mies haluaa Justiinan kaulin kädessään pistämään miestä järjestykseen? No pastalogiikan mukaan ilmeisesti kyllä.

Tietyllä tasolla, varmasti. Mutta veikkaisin, että nainen odottaa mieheltä enemmän ohjien ottamista kuin mies naiselta. 

-sama

Tämä on ratkaistavissa aika helposti.

Millaisia ovat luonteeltaan suosituimmat miehet ja naiset?

Suosituimmat miehet ovat kiistatta kunnianhimoisia ja itsevarmoja miehiä joilla on päämäärä johon he pyrkivät, ja parisuhteessa naisen on pitkälti seurattava miehen tietä.

Tämä ei ole mielipidekysymys vaan todella selkeä tosiasia.

Suosituimmat naiset eivät mielestäni ole vastaavaa tyyppiä.

Juurikin tämä.

Oli kyseessä sitten Teemu Selänne tai Elon Musk, naiset suosivat viejämiehiä.

Tähän voisi vastata etteivät naiset mitään viejämiehiä suosi, noilla miehillä vain on rahaa ja statusta.

...mutta hupsista, eiväthän naiset sellaisista välitä.

Nyt ollaankin puun ja kuoren välissä :D

Teemu = Vieraissa juokseva autoritäärinen mulkku. Ei jatkoon.

Elon = Lapsellinen, itserakas mulkku, joka vaikuttaa siltä että on huono sängyssä. Ei jatkoon. 

Jotenkin huvittaa, että se kun molemmat ovat löytäneet elämässään useita kumppaneita on teidän mielestänne joku todiste siitä, että kaikki naiset haluaa tuollaisia miehiä. Esim. mun siskon miehellä on ollut useta tyttöystäviä elämänsä aikana ja se on ihan tavallinen duunarijamppa Pohjanmaalta.

Ehkä se on teidän ongelma? Ette ole tarpeeksi duunarijamppoja Pohjanmaalta?

Melkoinen joukko naisia haluaa.

Ja kuvasit itse molemmat miehet m*lkuiksi. Silti suosiota riittää. Molempienhan pitäisi olla ikineitsyitä tuolla luonteella.

Eli mihin naiset tarkalleen ottaen miehessä ihastuvat?

Naiset? Minä, yksikään kaverini tai kukaan sukulaiseni ei ole ihastunut kumpaankaan noista miehistä. Emmekö me siis ole naisia, vai mitä sinä haluat sanoa?

Kerro sinä nyt puolestasi, miksi miehet ihastuvat pyrkyreihin ja kullankaivajiin? Miksi Sofia Belorfilla, Martina Aitolehdellä ja Tuksulla riittää vientiä? Heidänhän pitäisi olla ikineitsyitä tuolla luonteella. Silti suosiota riittää. Miksi miehet haluavat tuollaisia naisia, eivätkä tavalliset kiltit naiset kelpaa?

Vierailija
840/844 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin pitkästä aikaa nettideiteille. Huomasin saman kuin muutkin, ja parahdin ääneen 'ai niin tää olikin tätä'. Edes lyhyttä selvällä suomenkielellä kirjoitettua tekstiä ei viitsitty lukea. Jouduin joka kerta kertomaan samat jutut aina vain uudelleen. Tapaaminenkin olisi pitänyt järjestyä siltä istumalta.

Luovutin.

Ja miehet, sen verran sitä pelisilmää että älkää ehdottako sitä tapaamista kotiin. Se lyö naiselle heti melkoisen jarrun. Hän voi jatkaa vielä kirjoittelua, josko se sittenkin tästä mutta kun seuraavassa viestissä tulee se jonkun mainitsema selänpesuviittaus, peli on vihelletty poikki.

Tähän liittyy useampi asia.

Jos naista ahdistaa tuommoinen, hän on voinut laittaa miehen elättäjäkategoriaan ulkonäön perusteella ja pöyristyy siitä, että mies ei "ymmärrä" olevansa elättäjä eikä se mies, jota kohtaan tunnetaan intohimoa. 

Miehen itsevarmuus voi herättää raivoa, jos mies ei ole pitkä ja komea naisen mielestä. 

Lisäksi tässä on se näkökulma, että naiset, jotka kantavat näitä sääntölistoja miehille (älä tee näin. älä tee noin, tämä on sitten virhe jne.) etsivät huippuelämystä, jossa kaikki menee hänen fantasiakäsikirjoituksensa mukaan ja siihen hänellä on tietysti oikeus.

Mutta mitä jos miehelläkin on fantasioita ja hänkin haluaa, että asiat menisivät joskus hänen mielensä mukaan? Onko se sitten jotenkin väärin? Vai onko ehkä kyse siitä, että mies etsii sitä omaa huippukokemustaan sen aikaa, kunnes se löytyy?

Moni nainen tuntuu tarkastelevan tätä asiaa vain valitsijan ja tuomarin perspektiivistä; myös mies arvioi naista ja tämän myöntyväisyyttä ja rajoja sekä luonnetta. Nainen voi "viheltää pelin poikki" ja tuntea olonsa pikkujumalaksi ja hän on sen jälkeen yhtä yksin, kuin se mieskin...kumpikaan ei saa mitään

Yleensä kai mies on se, joka yrittää ennustaa ja arvata naisen toiveet ja saa kiitokseksi joskus jotain, mutta asetelma on sellainen, jossa mies on koko ajan kusi sukassa ja saattaa salaa vihata kumppaniaan, joka hemmoteltuna viheltää pelin poikki ensimmäisestä sanasta, jota nainen ei ymmärrä. 

Ihan samalla tavalla, kuin naiset jahtaavat sitä parasta Tinderin geenichadiä voivat miehetkin jahdata tavis-Tiinaa, jonka kanssa voi keskustella rennosti omista lähtökohdistaan ilman neuvottelua, maanittelua ja diplomatiikkaa. Kyse ei ole ymmärtämättömyydestä, vaan valinnoista ja arvoista. 

Worst case scenario:

Miehelle: Homma ei mene oman mielen mukaan, vaan naisen, eikä saa piparia.

Naiselle: Homma ei mene oman mielen mukaan, vaan miehen ja esim. tulee raiskatuksi.

Siinä ei muuten ole mitään vikaa, että ei saa jotain mitä ei halua. Nainen ei vihellä peliä poikki saadakseen tuntea olevansa "pikkujumala", vaan siksi, että ei halua miestä. Se kertoo sinusta ihan todella paljon, että sinun mielestä naisen pitäisi toimia itseään vastaan, jotta homma menisi miehen mielen mukaan. Kysymys ei ole sukupuoliroolesita, vaan itsemääräämisoikeudesta, joka on oikeutena koskematon ihan kaikille Suomessa. Jos joku tyyppi vaikka haluaisi tuupata sinua anneliin, niin sinulla on ihan täysi oikeus kieltäytyä. Sinä et silloin käyttäyty kuin "pikkujumala", sillä sinä vartioit vain omia oikeuksiasi ja omaa oikeuttasi koskemattomuuteen. Tämä tyyppi saattaa olla sen tason narsisti, että kuvittelee hänen halunsa ja sinun halusi olevan tässä asiassa tasa-arvoisia, mutta näin ei todellakaan ole, sillä koska kysymyksessä on sinun kehosi, vain sinun tahdollasi on merkitystä.

Jos noin on, naiset eivät ole kovin loogisia turvallisuushakuisuudessaan.

Naiset suosivat aloitteellisia, voimakkaita ja dominoivia miehiä, ja ovat valmiita etenemään heidän kanssaan nopeammin kuin muiden miesten kanssa.

Kiltin ja naista palvovan tai mikä pahinta, liin totelevaisen kanssa ei panna. Miehen kuuluu ottaa miehen rooli, dominoiva rooli.

Kiitos kun autat viinejä lentämään näytölle. Sinuna harkitsisin koomikon uraa.

Oijoi. Joo, näinhän me naiset toimitaan 😂

Ja kuitenkin, jos saman olisi kirjoittanut nainen hieman eri sanoin, antaisit yläpeukkua.

Kokeillaanko?

"Kyllä minä myönnän että minusta on kuumaa kun mies uskaltaa tehdä aloitteen ja osaa ottaa tilanteen haltuun. On sellaista maskuliinista voimaa, terveellä tavalla. Mies tietää mitä haluaa, on tavoitteita elämässä. Sellaisen miehen kanssa tuntee olevansa turvassa ja voi vain heittäytyä tunteiden vietäväksi. Ja onhan se kuumaa kun mies vie seksissä!

Kuka nyt haluaisi kynnysmattomiehen jonka kanssa nainen saa jatkuvasti ottaa ohjat kun mies ei osa tai halua? Tulee mieleen tottelevainen koiranpentu.

N/46"

Siinä oli tismalleen sama asia. Vahva, aloitteellinen, dominoiva mies joka ei ole tottelevainen tai lian kiltti.

Niin eli mies jolla on normaali itsetunto? Tuohon kun lisää sitten sen että se mies kysyy ennen treffejä että käykö tämä suunnitelma. Tai seksissä että tuntuuko tämä hyvältä. Että on sellaista tarpeellista vuorovaikutusta siinä tilanteessa. Nämä ei katsos ole mitään mustavalkoisia juttuja.

Ja ihan tosi on että kukaan ei halua huonoitsetuntoista takertuvaa miestä. Sellaisen kanssa kun ei olekaan kivaa, niin kuin ei todennäköisesti ole, niin saa pelätä että se vetää itsensä kiikkuun kun sille kertoo että haluaa lopettaa suhteen. Epästabiilit ihmiset on ahdistavia. Ne pakottaa toisen ihmisen ottamaan vastuun omasta onnestaan.

Veteen piirretty viiva. Uskoisin, että suurin osa naisista haluaa miehen, joka tietyllä tavalla "ottaa ohjat". Tuo ohjien ottaminen ei kuitenkaan tarkoita, että mies vie ja nainen vikisee vaan se perustuu hyvään vuorovaikutukseen. Ehkä mieheltä odotetaan selkärankaa ja kykyä tehdä ja sanoa mitä ajattelee mutta ilman toksista jääräpäisyyttä.

M31

Eivätkö miehet toivo naiselta samaa? Eli vuorovaikutusta ja kykyä tehdä ja sanoa mitä ajattelee? Mun käsittääkseni se murjottava "joo, ei oo mikään vialla!" tai hiirulaismainen "emmätiiä, päätä sä" eivät ole mitään miesten suosikkipiirteitä naisissa noin yleisesti ottaen. Tarkoittaako tämä sitä, että jokainen mies haluaa Justiinan kaulin kädessään pistämään miestä järjestykseen? No pastalogiikan mukaan ilmeisesti kyllä.

Tietyllä tasolla, varmasti. Mutta veikkaisin, että nainen odottaa mieheltä enemmän ohjien ottamista kuin mies naiselta. 

-sama

Tämä on ratkaistavissa aika helposti.

Millaisia ovat luonteeltaan suosituimmat miehet ja naiset?

Suosituimmat miehet ovat kiistatta kunnianhimoisia ja itsevarmoja miehiä joilla on päämäärä johon he pyrkivät, ja parisuhteessa naisen on pitkälti seurattava miehen tietä.

Tämä ei ole mielipidekysymys vaan todella selkeä tosiasia.

Suosituimmat naiset eivät mielestäni ole vastaavaa tyyppiä.

Juurikin tämä.

Oli kyseessä sitten Teemu Selänne tai Elon Musk, naiset suosivat viejämiehiä.

Tähän voisi vastata etteivät naiset mitään viejämiehiä suosi, noilla miehillä vain on rahaa ja statusta.

...mutta hupsista, eiväthän naiset sellaisista välitä.

Nyt ollaankin puun ja kuoren välissä :D

Teemu = Vieraissa juokseva autoritäärinen mulkku. Ei jatkoon.

Elon = Lapsellinen, itserakas mulkku, joka vaikuttaa siltä että on huono sängyssä. Ei jatkoon. 

Jotenkin huvittaa, että se kun molemmat ovat löytäneet elämässään useita kumppaneita on teidän mielestänne joku todiste siitä, että kaikki naiset haluaa tuollaisia miehiä. Esim. mun siskon miehellä on ollut useta tyttöystäviä elämänsä aikana ja se on ihan tavallinen duunarijamppa Pohjanmaalta.

Ehkä se on teidän ongelma? Ette ole tarpeeksi duunarijamppoja Pohjanmaalta?

Melkoinen joukko naisia haluaa.

Ja kuvasit itse molemmat miehet m*lkuiksi. Silti suosiota riittää. Molempienhan pitäisi olla ikineitsyitä tuolla luonteella.

Eli mihin naiset tarkalleen ottaen miehessä ihastuvat?

Ehdotan keskustelussa tällä hetkellä oleville naisille, että vastaamme jokainen tähän kysymykseen. Rehellisesti, tietysti. Ehkä manspleinaus sen jälkeen loppuu?

Minä ihastuin puolisossani, kuten aiemmissakin kumppaneissani, tietysti fyysiseen olemukseen eli ulkonäköön. Lisäksi hän teki ensitapaamisella vaikutuksen käytöstavoillaan, hauskuudellaan (huumorintaju, tilannetaju ja supliikki), sillä että hän oli (on) ilmeisen älykäs, sivistynyt, paljon lukenut ja asioita laajalti seuraava. Kun hän lisäksi tykästyi koiriini, vaikka itsellään ei koiria olekaan, olin ihan myyty. Ensitapaamisessamme oli runsaasti kemiaa eli fyysistä puoleensavetävyyttä (mitä ilmeisimmin molemmin puolin, koska oli luontevaa halata ja koskettaa toista) ja hauskanpitoa. Paljon naurua, paljon puhetta.

Niinpä en malttanut olla laittamatta vielä samana iltana perään viestiä, jossa tein tikusta asiaa.

Melkein samoin kävi minulla, kun tulevaan puolisooni tutustuin. Meillä oli heti alusta asti mukava olla yhdessä. Miehellä oli ihanat silmät naururyppyineen ja upea takapuoli. Hän oli kiinnostunut minusta ja halusi tutustua minuun. Eläimiä minulla ei ollut ja yhteyttä otin häneen pyytämällä hänen sisarustaan viemään hänelle kirjeen. En siis tuntenut sisarusta, ystäväni tunsi ja tuo oli ainoa keino saada hänet kiinni.

Lisää henkilökohtaisia vastauksia, siskot? Siis kysymykseen: "Eli mihin naiset tarkalleen ottaen miehessä ihastuvat?" Kertokaa, mihin puolisossanne, nyksässänne tai eksässänne ihastuitte. Mitä useampi vastaa, sen parempi.

Keskustelua on käyty varsin paljon tämän viestin jälkeen, mutta vastaan silti, kun vasta täältä alusta ketjua kahlaan: Ihastuin miehessäni ihan ensin ihaniin silmiin. Se lämmin ja ystävällinen katse pysäytti. Ja kun antauduimme juttusille, olin heti myyty - hauska, lempeä, kuunteleva, avoin ja luonteva tapa jutella sai sydämen väpättämään. Vasta myöhemmin tajusin, että hänhän on aivan tavattoman komeakin. Ei, ei pitkä, harteikas, tumma tai isoleukainen, vaan kutakuinkin päinvastoin. Ihana! ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi