Nainen, joka ei käytä silmämeikkiä?
Näyttää oudolta, kun naisella ei ole edes ripsiväriä. Tekisi katseesta vähän skarpimman.
Kommentit (34)
Ihanko piti alotus aiheesta väsätä?
Selvä. Entäs jos ripset on tummat, miten se ripsarin sutiminen skarpistaa?
Olen huomannut saman. Väsyneen ja krapulaisen näköistä olla ilman meikkiä, oli nainen sitten 19 tai 49.
Jos meikkejä ei olisi koskaan keksitty niin meikitön nainen näyttäisi ihan normaalilta ja kauniilta.
Ihmettelen miten naiset voivat elää pidempään kuin miehet, vaikka tunkevat itseensä niin paljon kemikaaleja elämänsä aikana.
Katso muualle, jos sinua niin kovasti riepoo, ap. Turhahan sinulle on mitään perustella, mutta kysynpä nyt kuitenkin, oletko koskaan kuullut sellaisesta ihmeestä kuin arat silmä?
Tulee mieleen, että tyypillä on joku sairaus tai ainakin masennus, kun ei edes ripsiväriä voi sutasta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:10"]
Jos meikkejä ei olisi koskaan keksitty niin meikitön nainen näyttäisi ihan normaalilta ja kauniilta.
[/quote]
Ja jos miehet meikkaisivat, meikitön mies näyttäisi väsyneeltä ja oudolta.
En käytä muutoin kuin juhlissa tms. Silmät on herkät, ei kestä oikein edes niitä sensitive-versioita. Miksi kiduttaisin itseäni vain, jotta näyttäisin muiden mielestä "skarpilta". (Ehkä pienen hetken näyttäisin ennen kuin silmät alkavat punoittaa ja sitten varmaan krapulaisen näköinen olenkin...)
Se on sinun mielipiteesi ja sinulla on siihen oikeus. Minä en käytä silmämeikkiä kun en koe sitä tarvitsevani, oma naama näyttää hassulta ja suttuiselta jos laitan ripsaria.
Se on sinun mielipiteesi ja sinulla on siihen oikeus. Minä en käytä silmämeikkiä kun en koe sitä tarvitsevani, oma naama näyttää hassulta ja suttuiselta jos laitan ripsaria.
Jos on luonnostaan pitkän mustat silmäripset niin laitanko sitten vaikka vihreää ripsiväriä, jotta näyttäisin vähän skarpimmalta?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:07"]Selvä. Entäs jos ripset on tummat, miten se ripsarin sutiminen skarpistaa?
[/quote]
No kyllä ripsiväri tekee ripsistä täysin erinäköiset, ei kyse ole pelkästä tummuusasteesta. Tosin ei tummaripsinen yhtä pahalta kuin kaltaiseni valkoripsi näytä, se on selvää. Itse en kehtaa liikkua meikittä kuin vapaapäivinä lähikaupassa tai urheiluharrastuksissa. Vaikka mies näkee minut kotona miten karmivan näköisenä tahansa, kunnioituksesta häntä kohtaan meikkaan aina jos lähdemme yhdessä mihin tahansa missä voi törmätä muihin ihmisiin.
Tällainen, jolla on aamulla silmät niin turvoksissa ettei mitään meikkiä kannata harkita. Puolilta päivin silmät jo löytyvät, mutta siinä kohtaa olisi jo turhaa alkaa meikkaamaan.
Joo, näytän tooosi skarpilta kun silmät valuu vettä, ovat punaiset ja turvonneet lähes umpeen. Ei kärsi olla mitään, jo se että joku ripsi katkeaa ja jää tuohon alaripsien lähelle aiheuttaa silmien punotusta ja kyyneleet alkaa valumaan, eivät sentäs turpoa.
Vaihdetaanko ap silmiä?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 21:11"]
Ihmettelen miten naiset voivat elää pidempään kuin miehet, vaikka tunkevat itseensä niin paljon kemikaaleja elämänsä aikana.
[/quote]
Ne on ne säilöntäaineet...duh! Kukapa nyt ei säilyisi formaldehydillä ja muilla apuaineilla kyllästettynä? :D
Joo, eipä tee mieli laittaa meikkejä naamaan kun edes kerran huolella lukee niiden tuoteselosteet. Myrkkyjä ja hormonihäiritsijöitä.
Minun mielestä on noloa käyttää silmämeikkejä..välillä sipasen vaseliinia jos haluan avartaa katsetta..luonnostaan pitkät ja kauniit ripset.sääliks käy teitä jotka "joudutte" meikkaamaan..en vaan ymmärrä..
Ja pussi päässä pyöreämmäb