Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja katkera/kateellinen muille naisille

Vierailija
28.01.2022 |

Siis semmoisille joilla on rakastavat vanhemmat, kivat sisarukset, sitten lähestulkoon aina saa halutessaan kivan kumppanin jolla myös kiva perhe, ja pääsee tietty alle kolmikymppisenä naimisiin ja mies ehdottomasti haluaa lapsia juuri tämän naisen kanssa (eikä esim ala ehdotella kolmenkimppaa heti ekoilla treffeillä kuten minun ihanat deittiyritelmäni), kerta kaikkiaan naisille joille sataa joka puolelta koko ajan rakkautta ja sitten hän vielä luulee että hänet tekee onnelliseksi pienet asiat kuten lämpimät villasukat, vaikka oikeasti ne sukat ei tuntuisi yhtään miltään ilman tätä valtavaa rakkauden määrää, jonka lähtökohta on ollut ne rakastavat, rakastettavan luonteen tarjoamat vanhemmat.

Kommentit (229)

Vierailija
1/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa ihmistä on vaikea rakastaa

Vierailija
2/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene poika hoitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kateellinen sinulle kun älyät edes kaivata noita.

Vierailija
4/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa ihmistä on vaikea rakastaa

Nimenomaan. Siksi olenkin katkera, etten ole koskaan saanut rakkautta, jonka myötä voisin olla rakastettava. Ei sellaista normaalia ihanaa pirtsakkaa naista pysty määräänsä enempää esittämään, kokeiltu on.

Vierailija
5/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vaistoaa ja kiertää kaukaa. Sekä naiset että miehet.

Vierailija
6/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei rumenna niin kuin kateus.

Vierailija
7/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tämähän on aivan totta ja ”hyväosaisen” havainnointimaailman ulottumattomissa. Henkisen turvallisuudentunteen kudelma on niin tiivis että se kantaa isoissakin kriiseissä. Sitten ihmetellään kun muut ei ihan pärjää eikä nähdä, miten paljon on itse siihen omaan pärjäämiseen saanut itsestään riippumattomia avuja.

Vierailija
8/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä esittää mitään, mutta ei pidä myöskään kaataa omaa historiaansa muiden niskoille. Rehellisyys on hyvä asia ja kannattaa yrittää pysyä positiivisena kaikesta huolimatta. Kenenkään elämä ei ole helppoa ja yksinkertaista, jos jotkin asiat on hyvin, löytyy kyllä ongelmia muualta. Jos lähtee vertailemaan omaa elämäänsä muihin, löytyy aina paremmin pärjänneitä ihmisiä joita voi katkerana ja kateellisena ajatella.

Yritä tehdä tästä päivästä parempi kuin eilisestä, kehittää itseäsi hiljalleen. Jos joka päivä saat elämääsi vähänkin eteenpäin, vuodessa muutut jo valtavasti. Mieti mihin suuntaan haluat mennä, älä pelkästään jumita siinä missä olet.

Vierailija
9/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon vaistoaa ja kiertää kaukaa. Sekä naiset että miehet.

Nii-iin, sitähän tämä aloitukseni juuri koskee. Että siitäkin rangaistaan, ettei ole saanut syntyä rakastaville vanhemmille/vanhemmalle, vaan sellaisille, joiden myötä oma persoona on kehittynyt sellaiseksi, ettei sitten muutkaan tykkää. Siksikin minä olenkin katkera.

Vierailija
10/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut elämässäni katkera usein ja paljon, mutta se ei ole ikinä johtanut siihen, että osoittaisin sitä sivullisille. Pikemminkin haluan tsempata muita, ettei muiden tarvis käydä läpi samaa.

Vierailija
11/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä esittää mitään, mutta ei pidä myöskään kaataa omaa historiaansa muiden niskoille. Rehellisyys on hyvä asia ja kannattaa yrittää pysyä positiivisena kaikesta huolimatta. Kenenkään elämä ei ole helppoa ja yksinkertaista, jos jotkin asiat on hyvin, löytyy kyllä ongelmia muualta. Jos lähtee vertailemaan omaa elämäänsä muihin, löytyy aina paremmin pärjänneitä ihmisiä joita voi katkerana ja kateellisena ajatella.

Yritä tehdä tästä päivästä parempi kuin eilisestä, kehittää itseäsi hiljalleen. Jos joka päivä saat elämääsi vähänkin eteenpäin, vuodessa muutut jo valtavasti. Mieti mihin suuntaan haluat mennä, älä pelkästään jumita siinä missä olet.

Olen ulkoisissa asioissa kuten työ ym jutuissa muuttunut paljonkin mutta ei se poista häiriintynyttä luonnetta.

Vierailija
12/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja iloa sinunkin elämääsi, rakas ystävä.

Vierailija
13/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin ap rehellinen, yleensä kateelliset ja katkerat ihmiset eivät sitä tunnusta.

Vierailija
14/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota ittees niskasta kiinni ja lopeta katkerana oleminen niin saat itsekin rakkautta. Ei kukaan mies jaksa katkeria valittajia.

Samaa mieltä aapeen kanssa. Ja sinulle ikävä ihminen, asia on niin syvä ja laaja ettet ymmärrä siitä yhtään mitään. Kommenttisi on kerrassaan idioottimainen, anteeksi vaan. Miehissäkin on katkeria valittajia, ynnä muita vaikeita vaikka kuinka paljon.

Vierailija
15/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minäkään osoita katkeruuttani muille kuin päässäni, sulaudun mihin tahansa joukkoon juuri olemalla kertomatta itsestäni ja todellisusta ajatuksistani yhtään mitään. Työroolini on "normaali, pirtsakka, tylsähkö mutta kiltti nainen".

Vierailija
16/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia voisi auttaa. Itse olen terapiassa tunnistanut ongelmia omissa kiintymyssuhteissani. Jos olet katkera, niin ehkä siellä alla on vihaa, mutta myös surua siitä, että ei ole saanut sitä onnellista lapsuutta. Saa olla välillä katkera. Ei se oo välttämättä pysyvä olotila.

Vierailija
17/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tämähän on aivan totta ja ”hyväosaisen” havainnointimaailman ulottumattomissa. Henkisen turvallisuudentunteen kudelma on niin tiivis että se kantaa isoissakin kriiseissä. Sitten ihmetellään kun muut ei ihan pärjää eikä nähdä, miten paljon on itse siihen omaan pärjäämiseen saanut itsestään riippumattomia avuja.

Juuri näin! Ja todellakin tuo hyväosaisuus ei viittaa pätkääkään rahaan, vaan rakkauteen. Henkisesti hyväosaiset elää aivan eri todellisuudessa kuin me "rakkauden kerjäläiset". Eivätkä todella kaikki tajua että mihin heidän onnensa pohjaa, ei todellakaan mihinkään omiin valintoihin.

Vierailija
18/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekopään horinaa

Vierailija
19/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua AP. Jotkut vaan ovat saaneet elämässään paremmat kortit, eivätkä he edes tajua sitä. Raskastavat vanhemmat on kaiken perusta, ja jos niitä ei ole saanut on elämä paljon vaikeampaa, koska aina on tunne siitä, ettei ole tarpeeksi hyvä tai rakastettava.

Vierailija
20/229 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää rakastaa itseään. Minulla oli kamala lapsuus ja kurja perhe, haikailin pitkään rakkauden perään minäkin kunnes päätin, että voin olla ihan onnellinen ja elää täyttä elämää yksinkin. Tätä toteuttaessani hups vaan pian jo löytyi sitä rakkauttakin, silloin kun sitä vähiten odotin, koska en enää haikaillut epätoivoisena sen perään.

Itseään työstämällä voi tehdä elämästä onnellista myös huonommista lähtökohdista.

Tai sitten voit olla katkera ja odottaa, josko asiat itsestään muuttuisivat. Valinta on sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi