Millainen ihminen katsoo Strömsötä?
Kaikki tietävät sanonnan, ettei joku mennyt kuin Strömsössä, mutta kuka sitä ohjelmaa oikeasti katsoo? Millainen olet sinä, joka katselet Strömsö-ohjelmaa? Kerro myös oletko ruotsinkielinen.
Kommentit (12)
Joskus jään katsomaan kun satun kanavalle sen tullessa. Leppoisa meininki, mukava kattoo kun sellaiset tekee jotka osaa. En oo ruotsinkielinen, mutta mua se kieli ei häiritse ollenkaan. Oikeestaan päinvastoin, joskus jätän tekstit lukematta ja koitan ymmärtää mitä ne sanoo.
Olen seurannut sitä jo vuosia. En ole ruotsin kielinen, mutta olen kiinnostunut käsitöistä, askartelusta ja puutarhajutuista. Olen N44
Strömsötä katsoo samat idiootit kuin Salkkareitakin ?
Minä, suomenkielinen nainen 38 v. Otan ohjelman usein nauhalle ja nautin kivasta tunnelmasta ja hyvistä käsityö- ja ruoanlaittovinkeistä. Olen katsellut Strömsötä jo vuosia. Tykkäsin siitä vielä enemmän silloin, kun kokkina oli symppis Mikael Björklund.
Se tunnusmusiikki on muuten ihana, mutta sitä ei löydy soitettavaksi mistään! Harmi.
Mitä Pietariin kuuluu? Ottaako päähän kun Suomen televisio ei näy siellä?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 19:46"]
Mitä Pietariin kuuluu? Ottaako päähän kun Suomen televisio ei näy siellä?
[/quote]
Häh? Löytyisiköhän jostakin Strömsön jaksosta sulle foliohatun taitteluohje?
Pietarsaaressa juuri näkyykin fst
Katson. Katson muutenkin lähinnä Yle Fem. Esim. Efter nio on suosikki. Olen suomenkielinen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 17:39"]
Strömsötä katsoo samat idiootit kuin Salkkareitakin ?
[/quote]
Ei taida ihan sama porukka kyllä katsoa.
Ohjelma on aika letkee ja monesti parempi kuin suomenkieliset ohjelmat