Kokemuksia mehupaastosta? Ajattelin kokeilla..
Eli jos joku on ollut mehupaastolla, niin miten on mennyt? Oliko hyötyä? Suositteletko? Onko kenelläkään tietoa miten paasto vaikuttaa e-pillereihin? Heikkeneekö ehkäisyteho? Yritin, etsiä vastausta, mutta en löytänyt.
Kommentit (6)
Olin kerran ja oli hyvä kokemus. Todella tärkeää on paastoon valmistautuminen niin, että jättää esimerkiksi lihan tarpeeksi aikaisin pois. Sama paaston jälkeen: Siirtyy hiljalleen takaisin normaaliin ruokaan eikä heti suoraan. Itselläni auttoi vaikeaan magaan paasto, ostin sellaisen paastopaketin.
Ok, juu itsekin ajattelin sellaisen paasto paketin hommata. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:38"]
Ok, juu itsekin ajattelin sellaisen paasto paketin hommata. Ap
[/quote]
siis paastopaketin
Ostin kerran sellaisen paastopaketin ja aluksi piti juoda joku suolalitku jotta suoli tyhjenee. Onneksi olin koko päivän yksin kotona sillä se litku teki minulle tajuttoman huonon olon. Juu suoli tyhjeni ja oksetti ja pyörrytti. Ei ikinä enää...
Ok, ehkä mietin vielä.. Miten tää paasto toimii yhdessä e-pillereiden kanssa heikkeneekö ehkäisyteho vai ootteko käyttäneet samaan aikaan? En halua vahinkoa. Ap
Glauber suola on kamalaa! Nälkä loppui noin 1,5 vuorokaudessa. Paastosin kolmisen päivää. Ei tullut mitään vaikutuksia.