Onko ok käydä tarpeilla puolison nähden yhtä aikaa WCssä?
Oma puoliso valittaa kun tulen tekemään tarpeeni, kun hän on wc:ssä. Mielesetäni maailman luonnollisin asia, kuten esim. seks. kahden ihmisen välillä. Mies valittaa, että ei ole normaalia ja haittaavaa.
Mitä mieltä Te palstalaiset?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä on, omassa ystäväpiirissä kaksi kappaletta. Välttelen heidän luona käymistä, kun on muka ok naisten kesken tulla tarpeet tekee pönttöön.
Hyi! Hyi! Ällöttävää! Aivan ihmeellisiä ihmisiä on olemassa, yäk!
No meillä se ei ole mahdollista, sillä jos mieheni on vessassa, ei minulla ole sinne mitään asiaa. Ensinnäkin sinne ei edes oikein mahdu kahta ja toisekseen, ei siellä ole kuin yksi vessanpönttö.
En voisi ottaa naista enää tosissaan jos näkisin hänet vääntämässä torttua. Se olisi varmasti ohi siltä seisomalta.
Missä vessassa on kaksi pönttöä? Vai tarkoittaako tämä sitä, että jos on vain kylppäri, niin joku on suihkussa ja toinen menee sinne samaan aikaan vessaan. Ällöttävää. Meillä tosin laitetaan aina ovi lukkoon, eikä varata sitä niin pitkäksi aikaa suihkuihin tms. että koituisi ongelmia.
Oma kaveri harrastaa tätä. Olenkin ihmetellyt miksi ei ole wc:n ovessa lukkoa niin selitti, että lapsista muka johtuisi. Sen sijaan itse ängennyt kaksi kertaa tarpeilleen, kun olen ollut aamu suihkussa heillä käydessään. Varmasti salaa nauttii tuosta jollain tapaa. Kuten jo moni sanoikin niin tuohan on sellainen seksuaal1 fetissikin.
Jos luonto kutsuu niin minkä sille voi?
Itse änkeän aina tarpeille kun vieras kyläs ja suihkus :D
Terv. N31
Ällöttävää! Pitää antaa toiselle kylppärirauha. Ja jos on vain yksi kylppäri niin toinen ei tietenkään saa vallata sitä tuntikausiksi.