Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok käydä tarpeilla puolison nähden yhtä aikaa WCssä?

N30
28.01.2022 |

Oma puoliso valittaa kun tulen tekemään tarpeeni, kun hän on wc:ssä. Mielesetäni maailman luonnollisin asia, kuten esim. seks. kahden ihmisen välillä. Mies valittaa, että ei ole normaalia ja haittaavaa.

Mitä mieltä Te palstalaiset?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia .

Me pystytään oleen vessassakin yhtäaikaa.

💏

Vierailija
62/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan ei edes ollut vesi wc:tä vaan käytiin tekemässä tarpeet huusissa missä haisi kaikkien kakat yms.

Mitenkähän miehesi olisi silloin selvinnyt?

Olen käynyt monet kerrat huussissa enkä silti pidä, jos kumppani tulee tekemään tarpeitaan, kun olen vessassa. On se kumma, jos vessassa ei saa käydä rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt tällaista? Ei tietenkään ole ok, jos puolisosi ei siitä pidä. Meinasitko, että saat täältä hyväksynnän ja sillä verukkeella jatkat sinne vessaan menemistä puolison mielipiteestä huolimatta?

Vierailija
64/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei haittaa jos istuu pytyllä, eihän siitä mitään edes näy. Mutta jos mies lorottelee elin esillä kun pesen hampaita, siinä menee raja.

Meillä on kyllä 2. vessa, mutta usein joku teini on pienemmässä aamulla niin täytyy jakaa kylppärin vessa.

Tosin niitä teinejäkään ei haittaa hakea kuivurista pyykkejä vaikka kykin pytyllä. Meillä se pytty on istuin ja "paikat piilossa" . Ei levitellä eikä mietitä toisen intiimipaikkoja sen enempää kuin muillakaan tuoleilla istuksiessa.

En tajua miten se genitaalien näkyminen nyt tähän liittyy. Useimmat avioparit on varmaan toistensa paikat aika moneen kertaan nähneet ja lastenkin kanssa monet mm. saunoo. Ei tämä ole mikään seksi- tai siveyskysymys ollenkaan. Vaan sitä, että ihmisellä on oikeus käydä tarpeillaan rauhassa jos niin haluaa. Ja myös oikeus tehdä aamupesunsa ilman että toinen kakkaa vieressä.

Vierailija
65/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan ei edes ollut vesi wc:tä vaan käytiin tekemässä tarpeet huusissa missä haisi kaikkien kakat yms.

Mitenkähän miehesi olisi silloin selvinnyt?

Varmaan silloin selvittiin niin hyvin kuin selvittiin. Huusissa saattoi olla useampikin reikä eikä väliseiniä.

Itse asiassa oikeinrakennettu huussi ei isommin haissut, siellä oli sen verran hyvä tuuletus. Nykyiset säiliöwc:t ovat ihan eri asia kuin vanhanaikaiset huussit, joissa luontainen tuuletus hoiteli hajut muualle.

Vierailija
66/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin joskus, miksi pari valitaan sillä mielellä, että sitä on kiva kiusata.

Meillä mies ei pidä sienikastikkeesta ja yllätysyllätys, meillä ei sienikastiketta ole tarjolla. Eikö olekin järkyttävää, että miehen toive kaventaa ateriavalikoimaani ainakin yhdellä promillella?

En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat ulostamiselle ja virtsaamiselle yleisön. Varmaan joku lapsuuden trauma eli halutaan puolison kehuvan, miten kivasti kakka tuli pyttyyn, nyt saa jääkaapin oveen tarran.

No miksi muut ei voi sitä sienikastiketta syödä, jos mies ei pidä siitä. Itse ainakin pidän sienistä enkä lopettaisi syömistä toisen rajoitteiden takia. Toinen voi syödä sitten jotain muuta.

Koska jo sienikastikkeen haju saa hänet oksentamaan.

Parisuhde ei ole  mikään kisa, missä kokeillaan toisen pinnan pituutta tai sopeutumista. Parisuhde on asia, jossa halutaan, että toisella on hyvä olla, vaikka itse silloin joutuu luopumaan siitä, että sontii toisen edessä ja saa siitä nautintoa.

Vierailija
67/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä appiukko paskoo aina ovi auki ja saattaa heilutella heppiään vessan ovella, koska virtsaaminen ja ulostaminenhan on ihan normaaleja toimia. Onhan se vähän outoa istua kahvipöydässä ja katsella eteisen takana olevaan vessaan, jossa appi istuu toimillaan, pyyhkii takamustaan ja katsoo, tarvitaanko vielä yksi pyyhkäisy, mutta näin toimitaan kaikissa hyvissä ihmissuhteissa!

Vierailija
68/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Kyllä meillä voi toinen istua pöntöllä ja toinen häärätä peilin edessä tai pestä hampaita ym.

Vierailija
69/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok. Kyllä meillä voi toinen istua pöntöllä ja toinen häärätä peilin edessä tai pestä hampaita ym.

Ja olisi ok käydä väkisin samaan aikaan vaikka se häiritsisi toista, kuten Ap:n tapauksessa on..?

Vierailija
70/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Ap:n tapauksessa ei ole ok,koska hänen miehelleen se järjestely ei käy

Vierailija
71/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin joskus, miksi pari valitaan sillä mielellä, että sitä on kiva kiusata.

Meillä mies ei pidä sienikastikkeesta ja yllätysyllätys, meillä ei sienikastiketta ole tarjolla. Eikö olekin järkyttävää, että miehen toive kaventaa ateriavalikoimaani ainakin yhdellä promillella?

En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat ulostamiselle ja virtsaamiselle yleisön. Varmaan joku lapsuuden trauma eli halutaan puolison kehuvan, miten kivasti kakka tuli pyttyyn, nyt saa jääkaapin oveen tarran.

No miksi muut ei voi sitä sienikastiketta syödä, jos mies ei pidä siitä. Itse ainakin pidän sienistä enkä lopettaisi syömistä toisen rajoitteiden takia. Toinen voi syödä sitten jotain muuta.

Koska jo sienikastikkeen haju saa hänet oksentamaan.

Parisuhde ei ole  mikään kisa, missä kokeillaan toisen pinnan pituutta tai sopeutumista. Parisuhde on asia, jossa halutaan, että toisella on hyvä olla, vaikka itse silloin joutuu luopumaan siitä, että sontii toisen edessä ja saa siitä nautintoa.

Olen eri, mutta turhaan sinä jeesustelet kun et tuossa ensimmäisessä kommentissa maininnut koko oksennusongelmaa. Ei muutkaan varmaan tuollaisessa tilanteessa sitä sienikastiketta tee. Mutta jos kyse on pelkästään siitä ettei toinen tykkää, kuten ensimmäisestä kommentistasi jäi käsitys, niin ei ole mitään järkevää syytä miksei muut sitä voisi silloin tällöin syödä. Esimerkiksi meillä puoliso vihaa kalaa mutta kaikki muut viishenkisessä perheessä rakastaa mm. savu- ja uunilohta. Ei niitä usein ole, mutta älytön ajatus ettei kukaan perheessä ikinä voisi syödä kalaa. Tätä se edellinenkin kirjoittaja varmaan ihmetteli.

Vierailija
72/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saatetaan käydä yhtäaikaa ja se on ok. Mutta ei ole ok jos kaikille osapuolille se ei sitä ole.

Vierailija
73/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutamia kertoja kokeiltu suihkussa ns. kultaista suihkua, mutta en silti halua puolisoa lorottelemaan selän taakse, kun pesen hampaita.

Anteeksi nyt mutta mikä ihme on "ns. kultaista suihku" ??

Vierailija
74/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta ja epämiellyttävää käytöstä.

Vierailija
75/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee siihen viereen polvilleen seuraamaan ja tuoksuttelemaan.

Vierailija
76/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisten ulostamisen tarkkailu kuuluu tavallisesti normaalin ihmisen arkeen. Voi esimerkiksi tarkistaa ulosteen koostumuksen ja katsoa onko se NORMAALIA!

Vierailija
77/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostaminen on aivan normaalia, ei siinä ole mitään hävettävää.

Vierailija
78/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutamia kertoja kokeiltu suihkussa ns. kultaista suihkua, mutta en silti halua puolisoa lorottelemaan selän taakse, kun pesen hampaita.

Anteeksi nyt mutta mikä ihme on "ns. kultaista suihku" ??

Kvg.

Vierailija
79/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei haittaa jos istuu pytyllä, eihän siitä mitään edes näy. Mutta jos mies lorottelee elin esillä kun pesen hampaita, siinä menee raja.

Mä kiinottuisin tästä tilanteesta. Harmi vaan, että en ole seurustellut yhdenkään miehen kanssa, joka olisi edes kyennyt pissaamaan mun nähden. Olisin halunnut miehen, joka käy aina kusella ovi auki ja sen näyn jälkeen pantaisiin kuin eläimet.

Vierailija
80/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiinottuisin tästä tilanteesta. Harmi vaan, että en ole seurustellut yhdenkään miehen kanssa, joka olisi edes kyennyt pissaamaan mun nähden. Olisin halunnut miehen, joka käy aina kusella ovi auki ja sen näyn jälkeen pantaisiin kuin eläimet.

Sen sijaan en todellakaan haluaisi, että kukaan käy paskalla ovi auki saati sitten, kun itse vaikka pesen hampaita. Hyi yrjö. Tulkitsisin tämän totaaliseksi välinpitämättömyydeksi muita kohtaan. Oikee haistakaa paska -asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi